Paskelbta
10 minučių prieš-
Šiandien žmogus ieško vietos, kuri leistų jam būti savimi – kur nebijotų parodyti savo charakterį, galėtų laisvai derinti darbo ir asmeninio gyvenimo poreikius, jaustųsi tikra komandos dalimi. Reaguodamas į vis dar gajus stereotipus ir visuomenės problemas, prekybos tinklas „Iki“ pradeda naują darbdavio įvaizdžio kampaniją. Jos šūkis „Visus mylime vienodai“ siunčia aiškią žinutę – kiekvienas yra unikalus ir laukiamas „Iki“.
Pasirinkta nauja kampanijos tema – jau triskart prestižiniu „Top Employer“ sertifikatu įvertintos bendrovės atsakas į tvyrančius susiskaldymo, diskriminacijos iššūkius. Nemaža dalis visuomenės narių jaučia, kad jiems trūksta pripažinimo, supratimo ir galimybės būti autentišku. Kai kurie žmonės įstringa savo pačių sukurtuose minčių spąstuose, nors jie nebūtinai atitinka tikrovę.
„Norime priminti, kad savo komandoje laukiame visų. Savo vidinę kultūrą „Iki“ grindžiame asmeninėmis stiprybėmis, ir iš patirties matome – kiekvieno skirtumai yra privalumai. Pas mus dirba įvairių tautybių, charakterių, asmeninių savybių žmonės nuo 16 iki 77 metų – tokia įvairovė ir kuria ilgametę įmonės sėkmę, kai žmonės yra vertinami dėl motyvacijos“, – sako Monika Milė, prekybos tinklo „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Kiekvieno asmeniniams poreikiams – sprendimai
Nesvarbu, ar keičiate karjerą, ar tik pradedate dirbti, ar ieškote galimybės papildomam uždarbiui, „Iki“ dėmesys skiriamas žmonėms ir jų konkrečioms aplinkybėms. Būtent tai ir yra naujos darbdavio įvaizdžio kampanijos esmė – lankstumas ir plačios galimybės.
„Prekybos sritis – itin dėkinga ieškantiems, kur realizuoti save, nes čia darbų įvairovė be galo plati. „Iki“ esame salių darbuotojai, kasininkai, parduotuvių vadovai, logistikos specialistai, sandėlininkai, kulinarai, IT specialistai – kiekvienam lengva atrasti savo sritį. Ne vienas susiduriame su abejonėmis savo jėgomis, tačiau neverta tam pasiduoti – daugumoje pozicijų patirtis net nėra būtina, nes esame įsitikinę – visi nusipelno šanso“, – pabrėžia M. Milė.
Kartais vien geografija apriboja kandidatų galimybes ieškoti darbo. „Iki“ turi plačiausią parduotuvių tinklą tarp didžiųjų prekybininkų, tad gali pasiūlyti ir tiesiog patogesnę darbo vietą – pavyzdžiui, arčiau namų ar mokslo įstaigos. O kai kurioms pozicijoms pasirūpinama ir atvežimu į darbą.
„Lanksčiai prisitaikome ir prie darbo grafiko poreikių. Tėvams, auginantiems darželinukus ar moksleivius, būna patogiau dirbti rytais, kad vakarai liktų šeimai. Studentai paprastai pageidauja vakarų, savaitgalių. Vieni nori padirbėti trumpiau, kitiems aktualiau papildomos pajamos, todėl siūlome ir 0,5, ir 1, ir 1,5 etato – derinamės prie indivualių poreikių“, – sako „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė. 6 patarimai, kaip sumažinti išlaidas
„Iki“ ieško ir papildomų praktinių sprendimų tiems, kuriems susiklosčius aplinkybėmis reikia daugiau pagalbos ir vėl patikėti savo jėgomis. Vienišos mamos kviečiamos gauti stipendiją „WOW University“, o jaunuoliai, neišlaikę valstybinių brandos egzaminų, gali gauti nemokamas korepetitorių paslaugas.
Komandos ryšiai – tamprūs ir už darbo ribų
Kampanijoje akcentuojama, kad „Iki“ vertina ir gerbia kiekvieną, prisijungusį prie komandos. Apie tai byloja viena iš pamatinių vertybių įmonėje – stipri kaip kumštis komanda. Pirmą kartą Lietuvoje – technologijų eros atsakas sunkvežimių pramonės iššūkiams
„Pas mus kiekvienas gali rasti ne tik darbą, bet ir savo vietą: naujokams padedame nuo pat pirmos darbo dienos, kad jie greičiau įsilietų į kolektyvą, drauge dalyvaujame šventėse, ėjimo varžybose. Net ir patys darbuotojai ėmėsi kurti hobių klubus – nuo skaitymo, žygiavimo, futbolo iki video žaidimų ir dirbtinio intelekto. Visa tai kyla iš tarpusavio ryšių – kai žmonės jaučiasi gerai ir nori laiką leisti drauge“, – sako M. Milė.
Ji pažymi, kad „Iki“ visiems užtikrinamas gausaus papildomų naudų krepšelis, kurio privilegijos išlieka ir trumpam atsitraukus nuo darbų. Pavyzdžiui, ir esantys vaiko priežiūros atostogos ar karinėje tarnyboje išlaiko prieigą prie specialios „Iki“ darbuotojams skirtos MELP programėlės ir lygiai taip pat gali įsitraukti į veiklas joje, sekti naujienas. Jie ir jų vaikai taip pat gauna dovanėles švenčių metu, jie laukiami ir įmonės šventėje. Darbdavių komunikacija
Kampanija „Visus mylime vienodai“ vyks įvairiuose kanaluose – socialiniuose tinkluose, spaudoje, žiniasklaidoje. Pasak M. Milės, ji natūraliai įsilieja ir į vidinę įmonės komunikaciją – dar labiau stiprins „Iki“ puoselėjamą įvairovės, lygybės ir įtraukties kryptį. Didžiausias smūgis ekonomikai – šiemet, bankai sunkumus atlaikyti pasirengę
Naują darbdavio įvaizdžio kampaniją „Iki“ įgyvendina su komunikacijos partneriais „Fabula Rud Pedersen Group“ ir „Studio Libre“.
Naujos kartos karšto oro gruzdintuvės patiks besirūpinantiems sveikata
Nijolė Kvietkauskaitė: klausimas, kurį privalo užduoti kiekvienas vadovas
Vėl atidaryta išskirtinė, viena didžiausių „Iki“ parduotuvių Vilniuje – ketvirtadienio rytą plūdo minios
5 svarbūs patarimai, kaip gabenti šunį automobilyje be streso – išvengsite ir netvarkos, ir baudos
Vos vienas šaukštas – ir kasdieniai patiekalai įgaus visiškai naują skonį: kaip kūrybiškai virtuvėje panaudoti riešutų kremą
Vėl atidaroma atsinaujinusi didžiausia „Iki“ parduotuvė Šiauliuose – pirkėjams pradėta siūlyti nauja paslauga
Svarbu prisiminti tvarkantis namus: nevalykite šių daiktų su actu – galite negrįžtamai sugadinti
Net 7 spalvingi, švieži ir lengvi receptai: savaitgalio patiekalams „Iki“ išleisite mažiau
Šviežutėlis rudeniškas derlius jau džiugina: „Iki“ jo kokybę tikrina išskirtinėmis priemonėmis, o nuolaidą „įjungti“ gali kiekvienas
Parduotuves jau nuspalvino šviežias rudeniškas derlius: 3 pigūs receptai, kaip juo mėgautis nuo ryto iki vakaro
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...