Paskelbta
2 metai prieš-
Daugiau nei ketvirtį amžiaus – nuo 1996 metų Vilniaus miestą planavusi ir jo skaitmenizavimo procesus vysčiusi bendrovė „Vilniaus planas“ keičia vizualinį identitetą – nuo šiol ji tampa „ID Vilnius“.
„Vilniaus planas“ direktorės Rūtos Klevėnės teigimu, daugelį metų bendrovė viešoje erdvėje buvo matoma kaip projektavimo ir teritorijų planavimo įmonė, tam gerai tiko ir senasis prekės ženklas, tačiau veiklai plečiantis, atsinaujinimas buvo itin reikalingas.
„Šiandien didžioji dalis mūsų bendrovės vykdomų projektų yra susijusi su miesto duomenimis, todėl tam atspindėti ir buvo pasirinktas naujasis vizualinis identitetas, kur kas geriau atitinkantis dabartinę mūsų veiklą, ateities tikslus bei strateginį bendrovės pozicionavimą.
„ID Vilnius“ yra susijęs ir su miesto identitetu, nes savo veikla padedame auginti Vilnių ir prisidedame prie besikeičiančio miesto tapatybės kūrimo“, – teigia R. Klevėnė.
100 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei. Jos administracijos direktorius Adomas Bužinskas palaiko įmonės vizualinio identiteto pokyčius ir neabejoja, jog tai padės efektyvinti jos veiklą.
„Išsiplėtęs įmonės teikiamų paslaugų paketas jau kurį laiką neatitiko esamo „Vilniaus plano“ įvaizdžio, todėl atnaujintas vizualinis identitetas padės geriau atspindėti augančios ir transformuojančios organizacijos veiklą ir tikslus“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius A. Bužinskas.
Naujasis „ID Vilnius“ prekės ženklas išsiskiria ryškiomis vizualinėmis priemonėmis: jame derinami abstraktūs elementai ir miesto simbolis – Gedimino pilis. Logotipe vaizduojamas stilizuotas Gedimino pilies kontūras, kuris atspindi moderniai kaupiamus ir apdorojamus duomenis, bet ir rodo išlaikomą ryšį su miestu.
Logotipe dominuoja trys pagrindinės spalvos: tamsiai mėlyna, mėlyna ir žalia. Mėlyna spalva iliustruoja bendrovės ekspertiškumą bei solidumą, o žalia asocijuojasi su nuolatiniu jos augimu, tobulėjimu bei atsakingumu. Žalia taip pat yra ir žalumo bei tvarumo spalva, kas aktualu bendrovės veikloje, kuriant „protingo miesto“ (angl. smart city) sprendimus.
Pasak bendrovės direktorės, vizualinio identiteto keitimas yra vienas iš jau vykstančių ir planuojamų įmonės pokyčių. Ketinama daug dėmesio skirti dirbtinio intelekto pritaikymui duomenų analizėse, įskaitant bendrojo miesto plano monitoringą, medžių ir želdynų inventorizavimą. „ID Vilnius“ ir toliau teiks teritorijų planavimo ir projektavimo paslaugas.
„Mūsų veiklos tikslai – kurti geram miesto funkcionavimui skirtus skaitmeninius sprendimus. Vykdome Vilniaus miesto savivaldybės duomenų politiką, o ateityje norime tapti išmaniu miesto duomenų centru ir kompetentingu bei patikimu miesto plėtros partneriu savivaldybei“, – sako R. Klevėnė.
„ID Vilnius“ jau 27 metus teikia teritorijų planavimo, projektavimo, GIS sistemų palaikymo ir priežiūros, inspektavimo bepiločiais orlaiviais bei duomenų valdymo paslaugas.
Vilniuje kuriasi unikali vieta: ugniagesių tematikos erdvė jau turi rangovą
Kur Vilniuje kvėpuoti pavojingiausia? Prasčiausios oro kokybės mikrorajonai atskleisti
Vilniuje pavasarį laukia didžiuliai pokyčiai – netoli geležinkelio stoties įsikūrusi viešoji erdvė atsinaujins
„ID Vilnius“ ieško naujo vadovo
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Lietuvių sukurta autonominė dronų stotis leidžia valdyti bepiločius iš bet kurio pasaulio taško
Virtualios Vilniaus kapinės atviros visuomenei – per Vėlines lankomumas išauga keliasdešimt kartų
Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...