Paskelbta
2 metai prieš-
Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija suskambo miuziklo garsais. Šį kartą visiems gerai pažįstami „La Familia“ herojai atskleidė dar nematytus talentus – reklamoje šeimos nariai dainavo ir šoko pagal grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Kalėdiniame klipe atsispindi visiems pažįstama šventinio pasiruošimo karštinė ir nesėkmių maratonas, tačiau primenama, kad su šiais iššūkiais susiduriame ne vieni.
„Visiems labai artimas jausmas, kai prieš Kalėdas turime milijoną darbų ir rūpesčių dėl to, ką gaminti, dovanoti ar kaip papuošti namus, tad kiekviena minutė yra tiksliai suplanuota. Kasmet neišvengiame ir mus užklumpančių nesėkmių, kai atrodo, kad viskas slysta iš po kojų. Tačiau galiausiai visus vargus atperka buvimas kartu ir galimybė dalintis šventiniu džiaugsmu su šeima“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekinio ženklo vadovė.
„La Familia“ šeimos nariai muzikiniame klipe atlieka specialiai perkurtą, tačiau visiems gerai atpažįstamą, grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Su šiuo hitu grupė 2021 m. atstovavo Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse ir susilaukė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klausytojų simpatijų. „Discoteque“ sumušė ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą, o itin ryškus ir nuotaikingas kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus. Reklamos kūrėjai atskleidžia, kad net ir perkūrus kai kuriuos dainos žodžius, dalis jų liko tokie patys, nes puikiai tiko pagrindinei minčiai ir žinutei perduoti.
Reklaminio klipo veiksmas prasideda nuo „La Familia“ šeimos narių pasiruošimo Kalėdoms: Tonis ir Merė Džein bando suspėti pagaminti pusšimtį patiekalų šventiniam stalui, tačiau orkaitėje pamiršta antis jau svyla, Benas ir Glenas tarpduryje įstringa su didžiule kalėdine egle, o Frau Gerdos paskutinis kantrybės lašas išsenka, kai rinkdama dovanas, pasimeta milžiniškoje žmonių minioje.
Dėl nesibaigiančių rūpesčių ir nesėkmių reklamos herojai jaučiasi praradę viltį bei gerą nuotaiką. Tačiau viską atperka Kalėdų rytas, kai „La Familia“ susirenka pabūti kartu ir pasidžiaugti dovanomis bei šventiškomis emocijomis.
Praėjusių metų reklaminis klipas pasakojo apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug reiškia šeima, artimieji ir draugai, o šiemet kampanija skirta bendrystei ir buvimui drauge. „Discoteque“ miuziklas siunčia svarbią žinutę, kad ir kalėdinio įkarščio epicentre svarbu nepamiršti atsipalaiduoti bei mėgautis šventine nuotaika.
„La Familia“ šeimos narius vaidinantys aktoriai nėra profesionalūs muzikantai ir šokėjai, tačiau gautas rezultatas pranoko visus lūkesčius – kiekvienas iš jų pasirodė lyg tikra miuziklo žvaigždė. Aktoriai ne tik nepriekaištingai atliko dainą be jokio užkadrinio balso, bet ir profesionaliai perteikė kuriamus personažus.
Kadangi „Discoteque“ daina turi savo specialų šokį, jį reklamai pritaikė ir aktoriams įvaldyti padėjo grupės „The Roop“ sceniniais pasirodymais besirūpinantis choreografas Marijanas Staniulėnas. Jis aktoriams padėjo ne tik išmokti reikiamus judesius, bet ir įsijausti į kūrinio skleidžiamą nuotaiką.
Šventinės „Tele2“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi: „Idée fixe“ ir garso įrašų studija „Papa goose“.
Praėjusių metų „Tele2“ kalėdinė kampanija „Vienas namuose“ „Password“ konkurse laimėjo efektyviausios didelio biudžeto įvaizdinės kampanijos kategorijoje.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Balandžio 9 d. Šardžoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vyko dvišalės Lietuvos ir JAE verslo tarybos posėdis ir verslo forumas, skirtas...
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...
Artėjant pavasario atostogoms daugybė šeimų planuoja keliones su vaikais. Nors šeimos išvykos metu kuriami nepamirštami prisiminimai, kartais šios kelionės netikėtai...
Artėja Velykų savaitgalis – metas, kai susiburiame su šeima ir draugais švęsti, džiaugtis kiaušinių ridenimu ir gardžiu maistu. Šiuo pavasario...
Giedrius Rimša, Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacijos prezidentas Peržiūrint naujausio gyventojų nuomonės tyrimo rezultatus, į akis krito vienas pokytis. Dar...