Paskelbta
3 metai prieš-
Šiemet paskelbta „Europos vartotojų lojalumo ataskaita 2022“ atskleidė, kokios lojalumo rinkodaros tendencijos bus svarbiausios ateinančius trejus metus. „Kesko Senukai Digital“ atstovų teigimu, pasaulinės tendencijos jau dabar įgyvendinamos Lietuvoje, o sėkminga vartotojų lojalumo patirtis įkvepia taikyti šias praktikas ir kitose Baltijos šalyse.
Vartotojų lojalumo ataskaitos duomenimis, išskiriamos trys pagrindinės kryptys, į kurias turėtų susitelkti prekių ženklai, siekiantys stiprinti vartotojų lojalumą.
Viena svarbiausių tendencijų – personalizuoti pasiūlymai vartotojams, kuriuos Europoje įgyvendina daugiau kaip 56 proc. lojalumo programų savininkų. Antroje vietoje ekspertai išskiria duomenų rinkimą ir išmanų jų panaudojimą, o trečioje – sklandžią daugiakanalę apsipirkimo patirtį.
Vytauto Romeikos, „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus Baltijos šalims, teigimu, pasaulinės tendencijos aiškiai parodo, kad žmonės vertina sprendimus, leidžiančius jiems sutaupyti laiko. Šiandien laimi tos įmonės, kurios atsižvelgia į vartotojų poreikius ir prognozuojamas tendencijas įgyvendina jau dabar.
„Įmonių kuriamos lojalumo programos neabejotinai turi lengvinti vartotojams kylančius iššūkius, taupyti laiką, trumpinti prekių ir paslaugų paieškos ciklą. Svarbiausia galvoti apie jų patirtį ir kaip įmonės kuriamas produktas gali vartotoją pasiekti būtent tada, kada labiausiai reikia. Lojalumo programų personalizavimas, tinkamas duomenų panaudojimas ir daugiakanalės prekybos įgyvendinimas yra tos priemonės, kurios leidžia visapusiškai išpildyti vartotojo apsipirkimo patirtį ir stiprinti jo ištikimybę prekės ženklui“, – kalba V. Romeika.
Efektyviai vartotojo patirčiai – vienas sprendimas
Šiais laikais prekybininkai kovoja dėl kiekvieno kliento, taikydami įvairias pakartotinį apsipirkimą skatinančias programas, tačiau daugelis jų tėra momentinių nuolaidų privilegija.
Pasak V. Romeikos, įmonė ieškojo sprendimo, kuris užtikrintų nenutrūkstamą kliento kelionę viso pirkimo proceso metu, leistų greičiau ir efektyviau prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių bei nuolat gerinti apsipirkimo patirtį tiek fizinėje, tiek internetinėje prekyboje.
„Anksčiau fizinėse „Senukų“ parduotuvėse galiojo lojalumo programą „Mylimiausia“, o elektroninėje parduotuvėje – „Draugų ratas“, tačiau pribrendome naujam etapui ir dar pernai pristatėme vartotojų lojalumo sistemą „Smart Net“. Siekėme klientams pasiūlyti kuo platesnes lojalumo programos naudas ir užtikrinti paprastesnį naudojimą, todėl tai tapo bendra mūsų klientams siūloma lojalumo programa, kuri galioja visuose prekybos tinklo pardavimų kanaluose“, – pasakoja V. Romeika.
Šiais laikais kliento apsipirkimo kelionė yra persipynusi tarp internetinės ir fizinės prekybos, tad migruodami tarp kanalų, vartotojai tikisi atlikti užsakymą ten, kur jiems patogiausia tuo metu. Galimybė lengvai ir sklandžiai judėti tarp skirtingų aplinkų suteikia pridėtinių verčių pirkėjams.
Naujoves taiko ir kitose Baltijos šalyse
Sulaukę itin palankių Lietuvos klientų vertinimų, nuspręsta gerąją patirtį pritaikyti ir kitose Baltijos šalyse. Šią gegužę analogiška lojalumo programa buvo įdiegta ir „Kesko Senukai“ valdomose „KSenukai“ parduotuvėse Latvijoje, o birželį – „K-Rauta“ parduotuvėse Estijoje.
„Baltijos šalyse mūsų klientų poreikiai yra labai panašūs – žmonės vertina sprendimus, leidžiančius jiems sutaupyti laiko, tai progresyvūs, šiuolaikiški pirkėjai. Visuomet aktyviai dirbome stiprindami įmonės pozicijas vystant daugiakanalę prekybą Baltijos šalyse, todėl natūralu, kad pasiteisinus lojalumo programai Lietuvoje, nusprendėme ją pasiūlyti ir mūsų klientams kitose šalyse“, – sako įmonės atstovas.
Pirmenybę teikia plastikinei kortelei
Nors naudotis lojalumo programos naudomis galima tiek turint virtualią, tiek plastikinę kortelę, daugiau žmonių prioritetą teikia klasikiniam variantui.
„Atsižvelgę į pasaulines tendencijas, kurdami naują lojalumo programą, norėjome klientams suteikti galimybę patiems pasirinkti jiems patogiausią kortelės naudojimo būdą. Vis tik pirmųjų lojalumo programos gyvavimo metų statistika rodo, kad du iš trijų pirkėjų mieliau naudojasi plastikine kortele“, – statistiką pristato pašnekovas bei atkreipia dėmesį, kad jų vidutinis prekių krepšelis yra šiek tiek mažesnis nei naudojančių skaitmeninę.
Pasak V. Romeikos, dažniausiai pirkėjai nuolaidų kortelę naudoja pirkdami laisvalaikio ir sporto prekes, buitinę bei kompiuterinę techniką, sodo techniką. Iš viso programos dalyviai jau sukaupė beveik 0,5 mln. taškų.
Galvosūkis įmonėms: kaip stiprinti darbuotojų įsitraukimą?
Atidaryta penktoji „Senukų“ parduotuvė Vilniuje – investicijos siekia 3 mln. eurų
Lojalumo programos Baltijos šalyse: pirkėjams vis svarbiau darosi ne tik konkreti nuolaida
Kartų skirtumai darbo rinkoje – kaip įmonėms atliepti visų darbuotojų lūkesčius?
Po sėkmingos „Vienišių dienos“ Baltijos šalių prekybininkai laukia rekordinio „Juodojo penktadienio“
Rekordiniai „Juodojo penktadienio“ pardavimai internete: užsakymų skaičius augo net 35 proc.
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Giedrius Rimša, Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacijos prezidentas Peržiūrint naujausio gyventojų nuomonės tyrimo rezultatus, į akis krito vienas pokytis. Dar...
Margučiai – neatsiejamas Velykų akcentas, be kurio neįsivaizduojamas nė vienos šeimos šventinis rytas. Visgi pagrindinis pavasario šventės simbolis gali būti...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...