Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Artėjant šventėms daugelis šeimų susiduria su iššūkiu, kaip paruošti kuo įvairesnį ir gausesnį stalą, tinkantį tiek jauniausio, tiek vyriausio skoniui, tačiau neištuštinti savo piniginės. Vieni itin atidžiai planuoja patiekalus bei jiems reikalingus ingredientus, kiti ieško akcijų ir specialių pasiūlymų. „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis sako, kad „Lidl“ parduotuvės – tikras išsigelbėjimas norintiems ne tik sutaupyti, bet ir paruošti kokybišką bei skanų kalėdinį meniu.
„Per šventes artimuosius norime nustebinti ne tik dovanomis, bet ir išskirtiniais patiekalais. Mūsų prioritetas – pasiūlyti itin aukštą kokybę už prieinamą kainą, todėl nuolat ieškome sprendimų, kurie padėtų tai įgyvendinti. Pasitelkdami „Lidl“ privačius prekės ženklus, įvairias akcijas bei platų asortimentą, siekiame užtikrinti, kad kalėdiniu laikotarpiu pirkėjai visas reikiamas prekes už žemą kainą galėtų rasti vienoje vietoje“, – sako A. Bubnelis.
Sutaupyti padės pirkinių planavimas
„Lidl“ užsakymu bendrovės „Norstat“ atlikta apklausa atskleidė, kad šiemet tik 22 proc. Lietuvos gyventojų planavo reikiamus produktus šventėms įsigyti iš anksto. Aktualus išlieka prekių sąrašo sudarymas – šiemet taip apsipirkti planuoja 23 proc. apklaustųjų.
„Iš anksto kruopščiai suplanuotas apsipirkimas leis išvengti neplanuotų išlaidų ir ramiai išsirinkti prekes dar prieš prasidedant Kalėdų karštinei parduotuvėse. Kad pirkėjai spėtų šventėms reikalingus produktus įsigyti anksčiau ir apsipirkimas būtų sklandesnis, šventinę prekybą pradėjome dar lapkričio mėnesio pradžioje. „Lidl“ parduotuvėse galima įsigyti kalėdinius privataus prekės ženklo „Favorina“ saldumynus, taip pat savo šventinį meniu papildyti gurmaniškais ir išskirtiniais „Deluxe“ linijos produktais“, – vardina „Lidl Lietuva“ atstovas.
Verta žinoti, jog dar kruopščiau suplanuoti šventinius pirkinius gali padėti prekių leidiniai arba pasiūlymai, kuriuos galima rasti programėlėje „Lidl Plus“.
Privatūs prekės ženklai – aukšta kokybė už mažą kainą
Apklausa taip pat parodė, kad itin nedaug – vos 3 proc. – Lietuvos gyventojų, rinkdamiesi prekes kalėdiniam stalui, atkreipia dėmesį į produkto prekės ženklą. Tai rodo, kad žmonės noriai įsigyja ir privačių prekės ženklų produktus, kadangi juos yra išbandę ir įsitikinę, kad gaus ne tik gerą kokybę bei prieinamą kainą, bet ir sutaupys.
„Net 90 proc. mūsų asortimento sudaro privačių prekės ženklų produktai, kurie išsiskiria mažesne kaina. Tokios prekės gaminamos itin dideliais kiekiais – tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Taip pat į privačių prekės ženklų produktų kainą neįeina papildomi rinkodaros kaštai, todėl pirkėjams nereikia papildomai mokėti už reklamą, pakuotę ar žinomo gamintojo vardą“, – akcentuoja A. Bubnelis.
Jo teigimu, privačių prekės ženklų produktai ne tik kainuoja mažiau, bet ir išsiskiria aukšta kokybe: „Ją pirkėjams garantuojame gamintojams ir tiekėjams taikydami itin griežtus reikalavimus. Be to, daugelis mūsų privačių prekės ženklų produktai gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir gerai žinomų prekės ženklų produkcija, todėl pirkėjai gali įsigyti pamėgto skonio produktus už mažesnę kainą.“
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...