Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Kuomet parduotuvių lentynose šalia gerai žinomų prekės ženklų produktų pastebime iš pažiūros tokias pat, tačiau pigesnes alternatyvas, kyla klausimas – kuo šie produktai skiriasi ir ar pigiau lygu prasčiau? Prekybos tinklo „Lidl“ sėkmės receptas slypi privačių prekės ženklų strategijoje, kuri leidžia pirkėjams pasiūlyti aukštos kokybės produktus už mažesnę kainą. Net 90 procentų įmonės asortimento sudaro privatūs prekės ženklai. Kaip prekybos tinklui pavyksta užtikrinti, kad „Lidl“ parduotuvėse esantys produktai išsiskirtų ne tik legendine kokybe, bet ir prieinama kaina?
„Pats efektyviausias būdas pasiūlyti pirkėjams geriausią kokybę už geriausią kainą – pasitelkti privačius prekės ženklus. Tokiu būdu mes taip pat galime kurti inovatyvius produktus, atliepiančius šiuolaikinių pirkėjų poreikius. Turėdami tiesioginę įtaką tiek gamybos procesui, tiek sudėčiai, galime eksperimentuoti su naujais skoniais, receptūromis, išlaikydami puikų kainos ir kokybės santykį“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Legendiniai produktai už mažesnę kainą
Dažnas pirkėjas nustemba sužinojęs, jog daugelis „Lidl“ privačių prekės ženklų produktų yra gaminami tose pačiose gamyklose kaip ir puikiai žinomų prekės ženklų produktai. „Jaunas kaip Vilnius“ koncerte – ypatingi duetai
„Užsakant ir gaminant privačių prekės ženklų produktus mums nereikia rūpintis papildomomis išlaidomis – rinkodara ar pakuotėmis, todėl galime pasiūlyti tuos pačius aukštus kokybės standartus už geresnę kainą. Mūsų pirkėjai gali rinktis produktus, kurie pasižymi beveik identiška ar net geresne sudėtimi kaip ir garsieji prekės ženklai, tačiau kainuoja gerokai pigiau“, – tvirtina A. Bubnelis.
Anot jo, kovo mėnesį startavo nauja „Lidl Lietuva“ įvaizdinė kampanija „Legenda apie aukštą kokybę ir žemą kainą“, kuri atkreipia dėmesį, jog išskirtinės kokybės produktus įsigyti už prieinamą kainą – įmanoma, jeigu apsiperki „Lidl“. Privatūs prekės ženklai – vienas iš būdų, padedančių tai užtikrinti.
Dideli užsakymų mastai – žemesnė kaina
Žemą kainą padeda užtikrinti ir prekybos tinklo efektyvi tiekimo grandinė – dalis produktų yra užsakomi tūkstančiams parduotuvių visame pasaulyje. Kuo ypatingi karkasiniai namai?
„Tarptautinė „Lidl“ veikla apima daugybę parduotuvių įvairiose šalyse. Didelis užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą, todėl pirkėjams galime pasiūlyti produktus, kurie išsiskiria aukšta kokybe ir patrauklia kaina. Mes dirbame su tarptautiniais tiekėjais ir reikalaujame, kad jie laikytųsi griežtų kokybės standartų. Tai leidžia mūsų pirkėjams rinktis privačius prekės ženklus, žinant, kad jie gauna patikrintą ir patikimą produktą“, – teigia „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Kokybė, viršijanti standartus
Privatūs prekės ženklai suteikia galimybę ne tik užtikrinti žemą kainą, bet ir kontroliuoti gamybos procesus bei receptūrą. „Lidl“ bendradarbiauja su patikimais tiekėjais ir taiko jiems itin aukštus reikalavimus. Sodo nameliai – puiki vieta leisti laisvalaikį
„Kiekvienas „Lidl“ privačių prekių ženklų produktų gamintojas privalo atitikti visame pasaulyje galiojančio Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC), pripažintos sertifikavimo įstaigos „International Featured Standard“ (IFS) standartų arba kitus kriterijus. Šių sertifikatų įdiegimas padeda tiekėjams tinkamai vykdyti gamybos ir kitus procesus, išlaikyti produktų kokybę bei lengviau suvaldyti kylančias rizikas“, – pasakoja A. Bubnelis.
Anot jo, kadangi „Lidl“ yra tarptautinė įmonė, kokybės standartai yra universalūs ir visose šalyse taikomi reikalavimai yra tokie patys – tai reiškia, kad Lietuvos tiekėjams standartai yra tokie kaip ir Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ar kitų šalių, todėl produktai yra vienodai kokybiški visose „Lidl“ parduotuvėse, nepriklausomai nuo šalies. Kuo ypatingi akiniai skaitymui?
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...