Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
By
LukasKovo 15 ir 16 dienomis visose „Lidl“ parduotuvėse vyks tradicinė pavasarinė „Maisto banko“ akcija, kviesianti paaukoti maisto produktų sunkiau besiverčiantiems asmenims. Akcijos organizatoriai džiaugiasi kaip niekad dideliu savanorių aktyvumu ir nors pastebi kintančias aukojimo tendencijas, tačiau tikisi surinkti panašų ar net gausesnį produktų kiekį.
„Dauguma stokojančiųjų pavasarį pasitinka dar stipriau susiveržę diržus – pajamas patuštino išlaidos šildymui, žiemos šventėms. Lengviau atsikvėpti tokiems žmonėms padeda tradicinė „Maisto banko“ akcija, prie kurios mes prisidedame nuo pat „Lidl“ veiklos Lietuvoje pradžios. Suprasdami šios akcijos svarbą, norime paskatinti visus pirkėjus likti neabejingais ir pagelbėti tiems, kuriems būtina pagalba maistu – paaukoti produktai pasiekia mažas pajamas gaunančius žmones“, – teigia „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Prašo aukoti aliejaus
„Maisto bankas“ jau daugiau nei 20 metų rūpinasi, kad maisto produktai pasiektų pilnavertiškai maitintis negalinčius asmenis. Dalis akcijos metu surinkto maisto taip pat perduodama įvairioms labdaros valgykloms, senelių namams, reabilitacijos, socialinių paslaugų ar vaikų dienos centrams, neįgaliųjų ir gausių šeimų asociacijoms.
Šiųmetės akcijos organizatoriai aukojančiųjų prašo nepamiršti vieno svarbaus produkto – aliejaus.
„Nors jau kuris laikas raginome akcijos dalyvių nepamiršti sotesnio ir ilgai negendančio maisto – mėsos ir žuvies konservų, tačiau paramą gaunantys asmenys prašo paaukoti daugiau aliejaus, kuris yra nepamainomas maisto gamybai. Dėl šios priežasties aukojantiesiems patariame į dovanojamo maisto krepšelį pirmiausia įdėti būtent šį produktą“, – sako labdaros ir paramos fondo komunikacijos vadovė Miglė Petronytė.
Kaip ir visuomet, taip ir šįkart be minėtų produktų prašoma aukoti ir kitokio ilgiau negendančio maisto, pavyzdžiui, kruopų, makaronų, miltų, cukraus, arbatos, dribsnių, džiovintų vaisių, riešutų, sausainių bei higienos prekių.
Aukoja dažniau, bet po mažiau
Praėjusių metų rudens „Maisto banko“ akcijoje paaukota net 245 tūkst. maisto produktų, kurie buvo išdalyti 40 tūkst. žmonių. Daugiau nei penktadalis – 55 tūkst. produktų – buvo paaukota „Lidl“ parduotuvėse. Šių produktų vertė siekė beveik 83 tūkst. eurų.
„Pastebime, kad aukojimo tendencijos kinta – žmonės aukoja ne visą prekių krepšelį, kaip anksčiau, o po vieną ar kelis produktus. Tačiau apskritai aukojančiųjų yra daugiau, todėl produktų kasmet surenkame panašų kiekį – šiemet taip pat tikimės surinkti ne mažiau nei ankstesniais metais. Dažnai aukoja ir senjorai ar šeimos su mažais vaikais – juos tėvai tokiu būdu moko gerumo ir atjausti sunkiau gyvenančius“, – įsitikinusi M. Petronytė.
Gyventojus, norinčius padėti ne tik aukojant maistą arba akcijos dienomis to negalinčius padaryti, „Maisto banko“ akcijos organizatoriai kviečia prisidėti finansiškai – paaukoti 5 eurus paskambinus akcijos skrajutėse nurodytu numeriu 1343 arba organizacijai skiriant 1,2 proc. gyventojų pajamų mokesčio.
Surinkti pinigai bus skiriami „Maisto banko“ išlaidoms: sandėlių nuomos, komunalinių paslaugų, kuro ar transportavimo kaštams dengti. Skaičiuojama, kad vienas paaukotas euras padeda išgelbėti net 7 kilogramus maisto ir pasirūpinti, kad jį gautų tie, kam jo reikia labiausiai.
Paramą rinks 72-ose parduotuvėse
Šį pavasarį prie „Maisto banko“ akcijos prisidės rekordinis skaičius savanorių – daugiau nei 7,4 tūkst. asmenų.
Paramą stokojantiems prekybos tinklas „Lidl“ teikia ne tik vykstant ilgo galiojimo maisto produktų rinkimo akcijoms, bet ir ištisus metus. 2018 metais „Lidl“ pradėjo reguliariai tiekti „Maisto bankui“ duoną ir įvairius bakalėjos produktus bei higienos prekes tiesiogiai iš visų parduotuvių, o 2020 metais nepasiturintiems žmonėms tiekiamas prekes papildė ir švieži vaisiai bei daržovės. „Lidl“ taip pat remia „Maisto banką“ finansiškai, skirdamas reguliarią paramą paaukotų produktų surinkimo, paskirstymo ir kt. kaštams padengti.
Vilniuje apsilankiusiame „Coca-Cola“ Kalėdų karavane – daugiau nei dešimt tūkstančių lankytojų
„Lidl Lietuva“ kitąmet didins atlyginimus visiems darbuotojams nuo 5 iki 10 procentų
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Dovanų idėjos vaikams: į ką atkreipti dėmesį renkantis žaislus?
„Lidl“ parduotuvėse diegiama nauja savitarnos kasų sistema: apsipirkti bus galima dar greičiau ir patogiau
„Lidl“ ir toliau plečiasi: pradeda rinkti komandas naujoms parduotuvėms Kaune
„Lidl“ atidarė antrąją medinės konstrukcijos parduotuvę Lietuvoje
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
„Lidl“ atidarys naują parduotuvę šalia Vilniaus: išsiskirs medine konstrukcija
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
Artėjančios žiemos šventės – darbymetis nusikaltėliams ir kibernetinėje, ir fizinėje erdvėje. Ekspertų teigimu, apimti kalėdinės karštligės, dažnai prarandame kritinį mąstymą,...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...