Paskelbta
6 metai prieš-
Didžiausia Baltijos šalyse internetinė prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis parduotuvė „Barbora“ tęsia plėtrą Lietuvoje. Jau gegužės mėnesį Neringos gyventojai ir svečiai maistą ir kasdienes prekes galės užsisakyti internetu ir gauti jas tiesiai į namus ar išsinuomotas poilsio vietas.
„Barboros“ kurjeriai aptarnaus visą Lietuvai priklausančią Kuršių nerijos dalį nuo Smiltynės iki Nidos.
„Pernai, kai „Barbora“ pradėjo vežti užsakymus į Palangą ir Šventąją, pamatėme, kad mūsų paslauga mielai naudojasi ne tik pajūryje atostogaujantys žmonės, bet ir čia nuolat gyvenantys žmonės. Paslauga patogi vartotojams, nes vasarą kurortų parduotuvėse susidaro didelės eilės, prekės gali būti greitai išperkamos, o ir laiko per atostogas niekas gaišti nesinori. „Barboros“ asortimentas yra platesnis nei daugelio įprastų parduotuvių poilsinėse vietovėse, o prekes klientams mes atvežama sutartu metu iki pat durų“, – sako „Barboros“ komercijos vadovas Andrius Jurgelevičius.
„Barboros“ elektroninėje parduotuvėje pirkėjai gali rinktis iš daugiau nei 11 000 prekių asortimento, tad nauja paslauga palengvins apsipirkimą Neringoje gyvenantiems ir atostogaujantiems žmonėms. Tai taip pat leis sumažinti eismą Kuršių nerijoje, nes daugelis žmonių maisto į parduotuves važiuoja automobiliais, o vienas „Barboros“ automobilis atstoja keliasdešimt lengvųjų mašinų. Sumažės ir apkrovos į Kuršių neriją keliančiuose keltuose, kur dešimtis apsipirkti į Klaipėdą važiuojančių automobilių galės pakeisti vienas „Barboros“ mikroautobusas.
Užsakymai į Neringą bus pristatomi iš Klaipėdos, kur prekes klientams specialiai parengti „Barboros“ darbuotojai atrenka didžiosiose „Maxima“ parduotuvėse.
Šiuo metu „Barboros“ paslaugomis Lietuvoje gali naudotis daugiau nei milijonas šalies gyventojų. Elektroninė parduotuvė aptarnauja klientus, Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje, Jonavoje, Trakuose ir aplinkiniuose šių miestų rajonuose. „Barbora“ taip pat veikia Rygoje ir Taline ir yra didžiausia elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė Baltijos šalyse.
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...