Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
2024-ieji tapo metais, kai lietuvių restoranai sužavėjo prestižinį „Michelin“ ir stebino vietinius ragautojus savo pasiūla. Maistas sujungia, kartais pykdo, bet niekas negali likti abejingu. Dar geriau, jei nė nereikia kelti kojos iš namų, o šalia galima užsisakyti gardų gėrimą, skanuką savo augintiniu, gėlių mylimam žmogui ar net pasiduoti naktiniam norui užkandžiauti.
„2024-ieji buvo metai, kai stiprinome ryšį su klientais ir plėtėme pasiūlą savo platformoje, siekdami dar geriau atliepti jų poreikius. Nuo mėsainių iki tulpių, nuo gyvūnų maisto iki išankstinių užsakymų – visi šie duomenys atskleidžia ne tik mūsų įpročius, bet ir rūpestį vieni kitais. Esame dėkingi už galimybę būti dalimi kiekvieno kasdienybės ir padėti sukurti patogesnį, skanesnį bei įvairesnį gyvenimą“, – prabėgusiais metais džiaugiasi Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
„Wolt“ kviečia apžvelgti, ką skanavome, kokių prekių ieškojome ir kaip rodėme dėmesį savo artimiausiems.
Mėsainis – metų favoritas
Jei reikėtų išrinkti 2024-ųjų Lietuvos skonį – tai būtų mėsainis. Šis įvairiausias kombinacijas turintis patiekalas, dažnai derinamas su bulvytėmis ir pritaikytu padažu, visus metus karaliavo populiariausių užsakymų sąraše. Įdomu tai, kad žmonės vis dar renkasi klasikinį variantą – mėsainį su sūriu. Beje, šis patiekalas itin mėgstamas visose „Wolt“ rinkose – per dešimt veiklos metų klientai iš viso užsisakė net 130 milijonų mėsainių su sūriu.
Lietuviškų patiekalų topuose taip pat atsidūrė vasarą karaliaujantys šaltibarščiai. Ne mažiau mėgstami ir kebabai bei bulvytės. Paprasti, bet tikrai ne prasti ir širdžiai mieli pasirinkimai, pamaitinantys net labiausiai išalkusius. Be to, kebabas 2024-iais buvo populiariausias naktipiečių patiekalas – nakties metu tarp vidurnakčio ir 5 valandos ryto jų buvo užsakyta net virš 20 tūkst.!
Neseniai praūžusiu šventiniu laikotarpiu „Wolt Market“ tapo tikru išsigelbėjimu tiems, kurie norėjo išvengti spūsčių keliuose ir eilių prekybos centruose. Kūčiukai, mandarinai ir Panetonės pyragai jau tapo simboliniais Kalėdų stalo akcentais buvo ir tarp dažniausiai užsakomų produktų gruodžio mėnesį. O populiariausia 2024 metų „Wolt Market“ preke tapo vanduo – jo iš viso buvo pristatyta net 250 tūkst. buteliukų.
Ką veikėme, kai nevalgėme
Valentino diena šiemet virto tikra meilės švente. Gėlių užsakymai tądien šoktelėjo net 37 kartus, o populiariausia buvo… tulpė. Jų užsakyta daugiau nei 3 tūkst. Raudonos rožės, panašu, pasitraukė iš romantikos simbolio pozicijų į antrą vietą, o trečioji mėgstamiausia gėlė – gvazdikas.
Platformoje siūloma maisto augintiniams užsakymo funkcija taip pat susilaukė didelio susidomėjimo. 2024-siais šeimininkai stropiai rūpinosi, kad jų keturkojai draugai neliktų alkani, o vienas jų užsakymo metu išleido net 463,12 eurų . Tai tikrai puikiai parodo, kiek esame pasiruošę investuoti į savo augintinių gerovę.
Kaip užsisakinėja Europa
„Wolt“ veikiau daugiau nei 15-oje Europos šalių ir yra mėgstamas pasirinkimas išalkusiems, padedantis greitai išsirinkti ir greitai gauti savo užsakymą.
Įspūdingiausių užsakymų skaičiumi šiemet pasižymėjo Danija, kur vienu metu buvo užsakyta net 200 havajietiškų dubenėlių poke. Vokietijoje viename užsakyme buvo pateikta 110 picų, o Norvegijoje – 100 buritų. Akivaizdu, kad alkį vienu metu numalšinti gali visa minia!
Tuo tarpu Latvijoje kažkas sumanė tikrai išskirtinai save palepinti ir užsisakė net 24 butelius šampano, dar 4 butelius viskio ir… veido kremą.
Slovakijoje užfiksuotas įspūdingas rekordas – ilgiausias pristatymas siekė net 46 kilometrus. „Wolt“ kurjeriai-partneriai išties pasiruošę įveikti didžiausius atstumus, kad kiekvieno kasdienybė būtų lengvesnė ir džiaugsmingesnė.
Liuksemburgas tapo išankstinių užsakymų čempionu, tačiau – labai įdomu – antroje vietoje yra Lietuva ir Danija. Tai reiškia, kad mes itin mėgstame planuoti iš anksto.
„Wolt“ duomenys atskleidžia ne tik tai, ką valgome, bet ir kaip keičiasi mūsų kasdienybė. Ar jūs buvote tas, kuris penktadienio naktį užsisakė kebabą? O gal tas, kuris Valentino dieną nustebino mylimą žmogų tulpių puokšte? Kiekvienas užsakymas pasakoja istoriją, o jūsiškė gali būti viena įdomiausių.
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Paskata Lietuvos verslui: rinkoje pristatytas naujas inovatyvus finansavimo sprendimas
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
„Wolt“ švenčia 10-ąjį jubiliejų: dekada inovacijų ir augimo
Vilniuje su „Gurtam“ partneryste startavo Transporto inovacijų forumas
Vasara ir lėkštėse – ką lietuviai valgo šiltuoju sezonu?
„Wolt“ pristato ilgai lauktą funkciją – vienu užsakymu bus galima apsipirkti keliose vietose
„Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugas – padės partneriams sparčiau augti
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...