Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesas.
Augant elektroninės prekybos apimtims ir didėjant konkurencijai, vis daugiau prekybininkų susiduria su iššūkiu užtikrinti sklandžią apsipirkimo patirtį ir sumažinti neįvykusių pardavimų skaičių. Pasak „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, tokį pirkėjo elgesį gali nulemti įvairios priežastys. Pavyzdžiui, netikėti papildomi mokesčiai, kurie parodomi tik atsiskaitymo lange, komplikuotas atsiskaitymo procesas, kai pirkėjas privalo susikurti paskyrą ar atlikti pernelyg daug mokėjimą patvirtinančių veiksmų.
„Išaugus elektroninių parduotuvių skaičiui, pirkėjas ne tik gali palyginti tos pačios prekės kainas, pristatymo terminus skirtingose parduotuvėse, bet net ir nuėjęs iki apmokėjimo lango, palikti krepšelį dėl per sudėtingo proceso ar nerasto įprasto atsiskaitymo būdo, ir pasirinkti kitą tiekėją. Todėl elektroninės komercijos įmonės vis didesnį dėmesį šalia prekių asortimento ar svetainės dizaino skiria ir atsiskaitymo patogumui ir įvairovei“, – teigia Andrius Bolšaitis.
Internetinės parduotuvės „RDE.lt“ projektų vadovo Bogdano Nesterenko teigimu, pasirinkus tinkamą atsiskaitymo sistemą, reikšmingai sumažėjo užsakymo nebaigusių pirkėjų dalis.
„Elektroninėje prekyboje svarbu, kad atsiskaitymo procesas būtų patogus ir greitas. Į savo elektroninę parduotuvę įdiegę „Klix“ mokėjimo sistemą, pastebėjome, kad krepšelį paliekančių pirkėjų dalis stipriai sumažėjo. Kita vertus, sklandumo reikia ir pirkėjams, ir prekybininkams. Rinkdamiesi šią sistemą, daug dėmesio skyrėme ne tik patraukliai kainodarai, bet ir klientų aptarnavimui“, – patirtimi dalijasi B. Nesterenko.
Jis atkreipia dėmesį ir į didėjantį poreikį atsiskaityti dalimis. Tam elektroninė parduotuvė turi įsidiegusi „Klix Mokėjimas dalimis“ paslaugą, kurią jau spėjo įvertinti pirkėjai.
„Nuo 2022 m., kai buvo fiksuojama rekordinė infliacija, o Europos Centrinis Bankas stipriai pakėlė palūkanas, sumažėjo gyventojų perkamoji galia. Todėl siekdami turėti daugiau santaupų arba išskaidyti įmokas į kelis mėnesius ir taip sumažinti išlaidas, žmonės pradėjo noriau rinktis atsiskaitymo dalimis galimybę. Tai, kad naudojantis „Klix“ sprendimu pirkėjui nereikia pildyti paraiškų ir kelias dienas laukti atsakymo, o viskas sutvarkoma automatiškai per kelias minutes atsiskaitymo lange, taip pat stipriai prisideda prie pardavimų apimčių augimo“, – sako B. Nesterenko.
Anot jo, šis efektas ypač atsispindi, kai mokėjimo dalimis galimybė aktyviau komunikuojama elektroninėje parduotuvėje arba taikomas specialus pasiūlymas ir įsigyti prekę lizingu klientai gali be pabrangimo.
Pasak „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, „pirk dabar, mokėk vėliau“ atsiskaitymo modelis naudingas visiems: klientai gauna lankstumo, kurio trokšta, o pardavėjai mato didesnę vidutinę užsakymo sumą ir didesnį klientų pasitenkinimą.
Įspėja norinčius apsipirkti „Facebook“ platformoje: apgavystėms pasitelkiamos net kurjerių tarnybos
Ar Estija dominuos 2025 m. ir taps Baltijos šalių ekonomikos žvaigžde?
Apklausa: kas dešimta sukčių auka nesikreiptų pagalbos
Svarbu „Citadele“ banko klientams: pradeda veikti mokėjimai pagal telefono numerį
Netikėtai gavote papildomų lėšų? Ekspertas pataria, kaip jas išnaudoti efektyviausiai
Lietuvos transporto sektorius rodo stabilizavimosi ženklus – svarbu tinkamai pasirinkti eksporto rinkas
Paneigė mitus apie būsto paskolas: ar tikrai refinansavus paskolą krenta kredito reitingas?
JAV ekonomikos sulėtėjimas: ar Baltijos šalims yra ko nerimauti?
Apklausa: lietuviai turi sukaupę didžiausią finansinę pagalvę Baltijos šalyse
Lietuva pastaraisiais metais vis ryškiau įsitvirtina kaip kosmoso technologijų kūrėja, o viena iš ryškiausių šalies žvaigždžių – „Astrolight“. Įspūdingas inovacijų...
2025 m. pirmą ketvirtį nekilnojamojo turto rinka Vilniuje toliau sparčiai augo tiek pagal pardavimus, tiek pagal atsirandančią naujų būstų pasiūlą....
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Vos tik saulei pradėjus šildyti stipriau, terasa ar poilsio kampelis kieme tampa traukos centru – čia gera ryte išgerti kavos,...
Valdančiųjų planuojamas įvesti cukraus mokestis nebus veiksminga priemonė nei gyventojams sveikatinti, nei biudžeto įplaukoms padidinti, teigia sveikatos, ekonomikos ir verslo...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...