Sekite naujienas

Verslas

Pirkėjai elektroninėse parduotuvėse vis labiau ieško atsiskaitymo dalimis galimybės

L

Paskelbta

-

Neįvykęs pirkimas ir paliktas pilnas pirkinių krepšelis – elektroninių parduotuvių kasdienybė. Elektroninės prekybos ekspertų teigimu, neapmokėtą pirkinių krepšelį palieka beveik trečdalis klientų, o tokį pirkėjo elgesį gali paskatinti pernelyg sudėtingas arba per ilgai trunkantis apmokėjimo procesas.

Reklama

Augant elektroninės prekybos apimtims ir didėjant konkurencijai, vis daugiau prekybininkų susiduria su iššūkiu užtikrinti sklandžią apsipirkimo patirtį ir sumažinti neįvykusių pardavimų skaičių. Pasak „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, tokį pirkėjo elgesį gali nulemti įvairios priežastys. Pavyzdžiui, netikėti papildomi mokesčiai, kurie parodomi tik atsiskaitymo lange, komplikuotas atsiskaitymo procesas, kai pirkėjas privalo susikurti paskyrą ar atlikti pernelyg daug mokėjimą patvirtinančių veiksmų.

„Išaugus elektroninių parduotuvių skaičiui, pirkėjas ne tik gali palyginti tos pačios prekės kainas, pristatymo terminus skirtingose parduotuvėse, bet net ir nuėjęs iki apmokėjimo lango, palikti krepšelį dėl per sudėtingo proceso ar nerasto įprasto atsiskaitymo būdo, ir pasirinkti kitą tiekėją. Todėl elektroninės komercijos įmonės vis didesnį dėmesį šalia prekių asortimento ar svetainės dizaino skiria ir atsiskaitymo patogumui ir įvairovei“, – teigia Andrius Bolšaitis.

Internetinės parduotuvės „RDE.lt“ projektų vadovo Bogdano Nesterenko teigimu, pasirinkus tinkamą atsiskaitymo sistemą, reikšmingai sumažėjo užsakymo nebaigusių pirkėjų dalis.

„Elektroninėje prekyboje svarbu, kad atsiskaitymo procesas būtų patogus ir greitas. Į savo elektroninę parduotuvę įdiegę „Klix“ mokėjimo sistemą, pastebėjome, kad krepšelį paliekančių pirkėjų dalis stipriai sumažėjo. Kita vertus, sklandumo reikia ir pirkėjams, ir prekybininkams. Rinkdamiesi šią sistemą, daug dėmesio skyrėme ne tik patraukliai kainodarai, bet ir klientų aptarnavimui“, – patirtimi dalijasi B. Nesterenko.

Jis atkreipia dėmesį ir į didėjantį poreikį atsiskaityti dalimis. Tam elektroninė parduotuvė turi įsidiegusi „Klix Mokėjimas dalimis“ paslaugą, kurią jau spėjo įvertinti pirkėjai.

„Nuo 2022 m., kai buvo fiksuojama rekordinė infliacija, o Europos Centrinis Bankas stipriai pakėlė palūkanas, sumažėjo gyventojų perkamoji galia. Todėl siekdami turėti daugiau santaupų arba išskaidyti įmokas į kelis mėnesius ir taip sumažinti išlaidas, žmonės pradėjo noriau rinktis atsiskaitymo dalimis galimybę. Tai, kad naudojantis „Klix“ sprendimu pirkėjui nereikia pildyti paraiškų ir kelias dienas laukti atsakymo, o viskas sutvarkoma automatiškai per kelias minutes atsiskaitymo lange, taip pat stipriai prisideda prie pardavimų apimčių augimo“, – sako B. Nesterenko.

carvertical VIN patikra

Anot jo, šis efektas ypač atsispindi, kai mokėjimo dalimis galimybė aktyviau komunikuojama elektroninėje parduotuvėje arba taikomas specialus pasiūlymas ir įsigyti prekę lizingu klientai gali be pabrangimo.

Pasak „Klix“ plėtros vadovo Andriaus Bolšaičio, „pirk dabar, mokėk vėliau“ atsiskaitymo modelis naudingas visiems: klientai gauna lankstumo, kurio trokšta, o pardavėjai mato didesnę vidutinę užsakymo sumą ir didesnį klientų pasitenkinimą.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai5 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |