Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“ savo pirkėjams ir toliau padeda rinktis atsakingą vartojimą: apsiperkant e. parduotuvėje ir renkantis pieno produktus bei kiaušinius, bus galima pamatyti specialų simbolį šalia informacijos apie prekę. Jis rodys, kokį CO2 pėdsaką palieka vienas ar kitas pirkinys. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad tai padės pirkėjams priimti daugiau aplinkai draugiškų sprendimų.
CO2 pėdsakas – pirkėjo žinioje
„Rimi Baltic“ kartu su Švedijos įmone „CarbonCloud“ pradėjo bandomąjį projektą „Rimi“ e. parduotuvėje – prie pieno ir kiaušinių produktų bus pateikiama informacija apie jų CO2 pėdsaką.
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad toks sprendimas leis „Rimi“ pirkėjams sužinoti pasirinktų produktų anglies dvideginio pėdsaką ir, palyginus juos tarpusavyje, rinktis klimatui palankesnes prekes.
„Siekiame, jog mūsų pirkėjai būtų informuoti apie aplinkai draugišką vartojimą. Kiekvienas produktas, perkamas parduotuvėje, turi ne tik įprastą, bet ir aplinkosauginę kainą, mat gamybos procese išmetamas anglies dioksido kiekis, kuris prisideda prie klimato kaitos. Žinodami išmetamų teršalų poveikį, galime geriau suprasti šiuos procesus ir priimti labiau pagrįstus, aplinkai naudingus sprendimus“, – pabrėžia V. Lukoševičius.
Sieks 30 proc. sumažinti poveikį klimatui
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius primena, jog būdama „ICA Gruppen“ dalis, „Rimi Baltic“ prisijungė prie mokslu pagrįstų tikslų iniciatyvos, siekdama padėti savo klientams iki 2030 m. 30 proc. sumažinti poveikį klimatui, palyginti su 2022 m.
„Šiam tikslui įgyvendinti „Rimi“ bendradarbiauja su „CarbonCloud“ – Švedijos įmone, teikiančia sprendimus, leidžiančius verslams apskaičiuoti ir sumažinti CO2 emisijas visoje tiekimo grandinėje. Ji, apskaičiuodama CO2 vertes, naudoja tiekėjų duomenis, taip užtikrindama, kad kiekvieno gaminio pėdsakas atspindėtų tikrąjį jo poveikį aplinkai“, – aiškina V. Lukoševičius.
Planuojama žymėti ir kitų kategorijų produktus
Ši „Rimi“ e. parduotuvės funkcija – bandomojo projekto dalis. Prekybos tinklo ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sako, jog įvertinus rezultatus, planuojama informaciją apie CO2 pėdsaką pateikti ir šalia kitų produktų. Tačiau pažymima, jog pirkėjai ir kitais būdais gali papildomai prisidėti prie aplinkos išsaugojimo.
„Iki šiol „Rimi“ pirkėjai taip pat galėdavo sumažinti savo CO2 pėdsaką ir kitokiais būdais. Jau eilę metų raginame pirkėjus naudoti daugkartinius pirkinių maišelius, rinktis vietinius ir sezoninius produktus, augalinį maistą, mažinti maisto atliekų kiekį, eiti į parduotuvę pėsčiomis, važiuoti dviračiu ar viešuoju transportu, pirkti didesniais kiekiais, naudoti skaitmeninius kvitus ir remti tvarius prekės ženklus. Pastebime, jog mūsų klientai noriai prisideda prie tvaresnių sprendimų, domisi atsakingu vartojimu“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Ji priduria, jog CO2 pėdsako žymėjimas prie kiaušinių bei pieno produktų – tai tik vienas iš prekybos tinklo žingsnių, kurie padeda įgyvendinti tvarumo principus: pernai „Rimi“ Baltijos šalyse paaukojo 2 668 tonų produktų „Maisto bankui“, o šiemet pirmieji Lietuvoje pradėjo ir šaldyto maisto aukojimo projektą Lietuvoje.
„Taip pat, remiantis „Verslo žinių“ tvarumo indeksu, „Rimi“ įvertinta 10 iš 10 galimų balų, tapdama lydere tarp daugiau nei 600 įmonių. Be to, šiais metais „Rimi Lietuva“ nominuota „Atliekų kultūros“ apdovanojimuose už pasiekimus mažinant maisto atliekas – dėmesio susilaukė oranžinių lipdukų iniciatyva, žyminti nukainotus besibaigiančio galiojimo produktus“, – teigia ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Pirkėjai neliko abejingi: „Rimi“ parduotuvėse vykusioje „Maisto banko“ akcijoje suaukota produktų už daugiau kaip 37 tūkst. eurų
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Europos Komisija patvirtino „ICA Gruppen“ „Rimi Baltic“ pardavimą „Salling Group“
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Liucina Rimgailė paatviravo apie ryšį su mama ir gardžias tradicijas: „Aplankome viena kitą ir be progos“
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
„Rimi” neužleidžia pozicijų: pirkėjams siūlo pigiausią pieno produktų krepšelį
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...
Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...