Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Prekybos tinklas „Rimi“ savo pirkėjams ir toliau padeda rinktis atsakingą vartojimą: apsiperkant e. parduotuvėje ir renkantis pieno produktus bei kiaušinius, bus galima pamatyti specialų simbolį šalia informacijos apie prekę. Jis rodys, kokį CO2 pėdsaką palieka vienas ar kitas pirkinys. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad tai padės pirkėjams priimti daugiau aplinkai draugiškų sprendimų.
CO2 pėdsakas – pirkėjo žinioje
„Rimi Baltic“ kartu su Švedijos įmone „CarbonCloud“ pradėjo bandomąjį projektą „Rimi“ e. parduotuvėje – prie pieno ir kiaušinių produktų bus pateikiama informacija apie jų CO2 pėdsaką.
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad toks sprendimas leis „Rimi“ pirkėjams sužinoti pasirinktų produktų anglies dvideginio pėdsaką ir, palyginus juos tarpusavyje, rinktis klimatui palankesnes prekes.
„Siekiame, jog mūsų pirkėjai būtų informuoti apie aplinkai draugišką vartojimą. Kiekvienas produktas, perkamas parduotuvėje, turi ne tik įprastą, bet ir aplinkosauginę kainą, mat gamybos procese išmetamas anglies dioksido kiekis, kuris prisideda prie klimato kaitos. Žinodami išmetamų teršalų poveikį, galime geriau suprasti šiuos procesus ir priimti labiau pagrįstus, aplinkai naudingus sprendimus“, – pabrėžia V. Lukoševičius.
Sieks 30 proc. sumažinti poveikį klimatui
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius primena, jog būdama „ICA Gruppen“ dalis, „Rimi Baltic“ prisijungė prie mokslu pagrįstų tikslų iniciatyvos, siekdama padėti savo klientams iki 2030 m. 30 proc. sumažinti poveikį klimatui, palyginti su 2022 m.
„Šiam tikslui įgyvendinti „Rimi“ bendradarbiauja su „CarbonCloud“ – Švedijos įmone, teikiančia sprendimus, leidžiančius verslams apskaičiuoti ir sumažinti CO2 emisijas visoje tiekimo grandinėje. Ji, apskaičiuodama CO2 vertes, naudoja tiekėjų duomenis, taip užtikrindama, kad kiekvieno gaminio pėdsakas atspindėtų tikrąjį jo poveikį aplinkai“, – aiškina V. Lukoševičius.
Planuojama žymėti ir kitų kategorijų produktus
Ši „Rimi“ e. parduotuvės funkcija – bandomojo projekto dalis. Prekybos tinklo ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė sako, jog įvertinus rezultatus, planuojama informaciją apie CO2 pėdsaką pateikti ir šalia kitų produktų. Tačiau pažymima, jog pirkėjai ir kitais būdais gali papildomai prisidėti prie aplinkos išsaugojimo.
„Iki šiol „Rimi“ pirkėjai taip pat galėdavo sumažinti savo CO2 pėdsaką ir kitokiais būdais. Jau eilę metų raginame pirkėjus naudoti daugkartinius pirkinių maišelius, rinktis vietinius ir sezoninius produktus, augalinį maistą, mažinti maisto atliekų kiekį, eiti į parduotuvę pėsčiomis, važiuoti dviračiu ar viešuoju transportu, pirkti didesniais kiekiais, naudoti skaitmeninius kvitus ir remti tvarius prekės ženklus. Pastebime, jog mūsų klientai noriai prisideda prie tvaresnių sprendimų, domisi atsakingu vartojimu“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Ji priduria, jog CO2 pėdsako žymėjimas prie kiaušinių bei pieno produktų – tai tik vienas iš prekybos tinklo žingsnių, kurie padeda įgyvendinti tvarumo principus: pernai „Rimi“ Baltijos šalyse paaukojo 2 668 tonų produktų „Maisto bankui“, o šiemet pirmieji Lietuvoje pradėjo ir šaldyto maisto aukojimo projektą Lietuvoje.
„Taip pat, remiantis „Verslo žinių“ tvarumo indeksu, „Rimi“ įvertinta 10 iš 10 galimų balų, tapdama lydere tarp daugiau nei 600 įmonių. Be to, šiais metais „Rimi Lietuva“ nominuota „Atliekų kultūros“ apdovanojimuose už pasiekimus mažinant maisto atliekas – dėmesio susilaukė oranžinių lipdukų iniciatyva, žyminti nukainotus besibaigiančio galiojimo produktus“, – teigia ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Itališki skoniai kasdienai: šviežios „Rimi“ picos pelnė pirkėjų simpatijas, per trumpą laiką jų parduota daugiau nei 200 tūkst.
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
Persikvalifikavimo bumas: kaip patraukti darbdavio dėmesį be ilgo CV?
„Rimi Lietuva“ turi naują ryšių su visuomene vadovę
Lietuvos rinktinės palaikymo vakarėliui – TOP 3 teminės vaišės svečiams
Kakavinis varškės pyragas, kuris papuoš Rugsėjo 1-osios stalą
„Rimi“ vyksta „FIBA EuroBasket 2025“ lobių medžioklė: pirkėjai kviečiami rinkti virtualius kamuolius ir laimėti prizus
Užkandžiai ilgajam savaitgaliui: ką dėtis į iškylų krepšelį?
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...