Paskelbta
1 metai prieš-
Šalia Vilniaus „Akropolio“ baigtas statyti naujas prekybinės paskirties 480 kv. metrų pastatas. Jame įsikūrė išsiplėtusi sporto ir atletiškos laisvalaikio mados prekių ženklų parduotuvė „Sportland“. Ankstesnės parduotuvės patalpos buvo išplėstos jas sujungiant su naujuoju pastatu, parduotuvės plotas padidėjo iki daugiau nei 2000 kv. m, ji tapo didžiausia bei moderniausia „Sportland“ parduotuve Lietuvoje.
„Nuolat investuojame į prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ atnaujinimą, dėmesį skiriame pirkėjams aktualių naujų prekių ženklų pritraukimui, naujų ir atnaujintų parduotuvių bei paslaugų vietų atidarymui. Džiaugiamės, kad padidintas prekybos ir pramogų centro plotas leido būtent „Akropolyje“ įsikurti didžiausiai ir moderniausiai populiaraus prekių ženklo „Sportland“ parduotuvei“, – komentuoja „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Prekybos centro prekybinio ploto padidinimui projektuotas pastatas iškilo laikinų statinių vietoje, tarp 4-o ir 6-o prekybos centro įėjimo. Praėjusių metų pabaigoje gavus statybą leidžiantį dokumentą, pastato statybos pradėtos šių metų pradžioje ir truko apie 6 mėnesius. Į 480 kv. metrų ploto pastatą „Akropolis“ investavo apie 1 mln. eurų.
„Sėkmingai įgyvendintas „Sportland“ parduotuvės išplėtimas Vilniaus „Akropolyje“ leido tiek padidinti prekybinį plotą, tiek ir įdiegti naujausius ir moderniausius klientų apsipirkimo patirtį gerinančius sprendimus. Šioje parduotuvėje lankytojus pasitiks specialūs LED kubai, kurie padės lengviau ir paprasčiau susiorientuoti naujausių kolekcijų išdėstyme parduotuvės viduje. Be to, klientams siūlome didžiausią sporto ir atletiškos laisvalaikio mados prekių ženklų asortimentą Lietuvoje“, – sako „Sportland LT“ direktorius Juras Vėželis.
Ši „Sportland“ parduotuvė gali pasigirti tiek plačiausiu prekių asortimentu, tiek ir plotu – iki 2009 kv. m ploto išsiplėtusi parduotuvė yra didžiausia Lietuvoje. J. Vėželio teigimu, didžiausioje šalyje tinklo parduotuvėje bus siūlomas daugiau nei 54 skirtingų prekių ženklų asortimentas, skirtas moterims, vyrams ir vaikams.
Išsiplėtusios „Sportland“ parduotuvės atidarymui skirti renginiai vyks rugpjūčio 28-29 d. Renginių metu lankytojų lauks sportiškos pramogos bei galimybė išbandyti savo jėgas įvairiose rungtyse, gyvai susitikti su skirtingų sporto šakų žvaigždėmis, o prekybos centro automobilių parkavimo aikštelėje, netoli parduotuvės patalpų, vyks 3×3 krepšinio turnyras.
Atidarius naująjį pastatą bendras Vilniaus „Akropolio“ plotas sudaro daugiau nei 110 tūkst. kv. metrų, iš jų prekybos plotas užima 89 tūkst. kv. metrų. Šalia prekybos ir pramogų centro įrengta 3 tūkst. vietų automobilių stovėjimo aikštelė.
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ augina ir diversifikuoja nekilnojamojo turto portfelį: planuoja įsigyti „Galio Group“ bendrovę
Vilniaus „Akropolio“ vyriškų drabužių asortimentą papildė pirmoji Lietuvoje „Boggi Milano“ parduotuvė
Vilniaus „Akropolyje“ startuoja pramogų fiesta su dar daugiau nemokamų atrakcijų šeimoms
2025 m. pirmąjį pusmetį „Akropolis Group“ koncentravosi į parduotuvių atnaujinimą ir asortimento stiprinimą, nuomininkų apyvarta taip pat augo
„Kasdien kitas vaibas!“ – „Akropoliai“ skelbia naujų mokslo metų startą su nemokamais renginiais moksleiviams
Mokyklinių prekių madas šį sezoną diktuoja ir populiarusis „Labubu“
„Akropoliuose“ – ledų fiesta: 12 tūkst. porcijų nemokamų ledų ir pramogos visai šeimai
„Akropolis Group“ gavo tarptautinį tvarumo įvertinimą
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...