Paskelbta
2 metai prieš-
By
LukasKlientų aptarnavimas transformuojasi, o geriausiai sekasi toms organizacijoms, kurios geba nestandartiškai pažvelgti į nusistovėjusias taisykles – tikina ekspertai. Antrus metus iš eilės už geriausią klientų aptarnavimą degalinių segmente apdovanojimą pelnanti „Viada“ aptarnavimo standartus keičia pirmiausia atsižvelgdama į darbuotojų poreikius.
Nuo šiol operatoriai tampa klientų aptarnavimo specialistais
Bendrovės personalo ir mokymų skyriaus vadovė Inga Račkauskaitė-Kėvalienė prisimena, kad pandeminis laikotarpis tapo nemenku iššūkiu visam verslo sektoriui. Kita vertus, sukelti nepatogumai pademonstravo žaibišką verslo gebėjimą prisitaikyti ir surasti alternatyvius klientų aptarnavimo sprendimus. Tad noras palengvinti darbuotojų dieną degalinėje atvedė prie naujų klientų aptarnavimo standartų.
Pasak „Viada“ atstovės, darbuotojai puikiai priėmė naująjį modelį, o antrus metus išlaikoma lyderės pozicija „Pagirkime aptarnavimą“ projekte tik įrodo, kad kolegoms toks darbo modelis išties tapo „savas“. Dabar bendrovė žengia dar vieną žingsnį ir keičia degalinių darbuotojų pareigų pavadinimus. Degalinių operatoriai taps klientų aptarnavimo specialistais.
„Priimti šį sprendimą mus paskatino jaunosios kartos kolegų grįžtamasis ryšys ir noras įprasminti tai, kas jų darbe yra svarbiausia. Degalinėse daug dėmesio skiriama gerai klientų patirčiai, pasiūlos įvairovei. Tad natūralu, kad darbuotojams artimesnė yra klientų aptarnavimo, o ne degalinės operatoriaus rolė. Šie pokyčiai pirmiausia reiškia orientaciją į klientą: malonų ir pagarbų santykį, su tuo susijusias darbuotojų atsakomybes ir aptarnavimo kokybės standartą“, – paaiškina I. Račkauskaitė-Kėvalienė.
Kurdama naują klientų aptarnavimo modelį, bendrovė tuomet į pagalbą kvietė ne tik degalinių darbuotojus ir vadovus, tačiau ir klientų aptarnavimo mokymų specialistus, ir sprendė klausimą, kaip palengvinti darbą degalinių darbuotojams. Kartu sukurtas modelis įvedė naują kliento ir darbuotojo apibrėžimą. Degalinės klientai tapo svečiais, o darbuotojai – svetingumo ekspertais.
„Svetingumo kultūra Lietuvoje turi senas tradicijas, tad nusprendėme jas perkelti iš namų aplinkos į degalines – ten, kur klientai grįžta kone kasdien, dažnai į tą pačią degalinę, pažįsta darbuotojus, mielai bendrauja. Su darbuotojais sutarėme, kad klientas turi jaustis laukiamas. Pirmiausia visuomet pastebime svečią, pasirūpiname juo, padėkojame ir paliekame įspūdį, kad mums visada malonu jį aptarnauti. Esame sukūrę net viadiškų palinkėjimų sąrašą“, – šypsosi I. Račkauskaitė-Kėvalienė.
„Sausą“ klientų aptarnavimą keičia žmogiškas ryšys
Kurdama klientų aptarnavimo strategiją, „Viada“ bendradarbiavo su „Mokymų akademija“ ekspertais, kurie ir padėjo sukurti naująjį klientų aptarnavimo modelį. Gintaras Ignatavičius, „Mokymų akademijos“ vadovaujantis partneris, klientų aptarnavimo mokymų treneris pasakoja, kad pradėjęs dirbti su „Viada“, pirmiausia pats apsilankė bene penkiolikoje degalinių tam, kad susidarytų realų įspūdį, kuo gyvena degalinių darbuotojai.
„Mūsų tikslas buvo pakeisti nebeveikiančias klientų aptarnavimo taisykles, skatinti dalytis istorijomis ir kurti teigiamus įspūdžius. Turime pamiršti „sauso“ aptarnavimo procesą. „Viada“ sukurtas svetingumo konceptas kelia organizaciją ant aukštesnio kokybinio laiptelio. Natūraliai su tuo keičiasi ir darbuotojų pareigos. Tikiu, kad laimės ne tik klientai, bet ir patys darbuotojai – darbo prasmingumas yra vienas iš svarbiausių kriterijų renkantis organizaciją. Konsultuoti, rūpintis, bendrauti, patarti yra išties prasminga ir sukuria galimybę atskleisti save“, – apibendrina G. Ignatavičius.
Pasak klientų aptarnavimo mokymų eksperto, pavyko sujungti „Viada“ filosofiją su darbuotojų elgsena degalinėse. Bendrovės misiją – maloni kelionė kartu – ir jos DNR – gera sustoti – paversti realiais darbuotojų veiksmais ir taip ne tik pagerinti vartotojų patirtį, bet ir palengvinti darbą, sukuriant algoritmą, kaip bendrauti su klientais.
Gegužės 10 d. nuo 8 iki 17 val. „Viada“ visoje Lietuvoje veikiančiose degalinėse skelbia atvirų durų dieną ir kviečia užsukti visus norinčius susipažinti su klientų aptarnavimo specialisto pozicija ir darbu degalinėje. Degalinių vadovai bendraus su besidominčiais darbo galimybėmis, papasakos apie darbdavio suteikiamą naudų paketą ir darbuotojo dieną.
Degalų kainų šuolis: mažų miestų ekonomika pajus labiausiai
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau
Darbdavių komunikacija: kodėl visos įmonės atrodo vienodai?
EKSPERTAI: TEIGINIAI, KAD DEGALINĖS NUSTATO DEGALŲ KAINAS – MITAS
„Elektrum Lietuva“ į elektromobilių įkrovimo stoteles „Viada“ ir „Baltic Petroleum“ degalinėse investuos 7 mln. eurų
Išorinės reklamos gamintojai susirinks pirmoje jiems skirtoje konferencijoje Lietuvoje
„Viada“ – pirmoji iš šalies degalinių operatorių pradėjo diegti emociniu ryšiu su klientais paremtą aptarnavimo modelį
Degalinių tinklas „Viada“ tapo „Žalgirio“ partneriu Eurolygoje
Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje pradėtos antrojo didžiausios Ukrainos gyvūnų maisto gamintojos „Kormotech“ gamyklos statybos. Į šį projektą šunų ir kačių...
IT ir skaitmenizacijos sprendimų bendrovė „Baltic Amadeus“ turi naują informacijos saugumo padalinio vadovą – nuo vasario pradžios šias pareigas pradeda...
Robotizacija keičia prekybos sektorių – „Iki“ žengė dar vieną žingsnį šia kryptimi. Šešiose Vilniaus „Iki“ parduotuvėse ne vienas pirkėjas jau...
Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ skelbia Valentino dienos išpardavimą: 25 proc. nuolaida bus taikoma dviem perkamiems vienodiems bilietams. Ši akcija...
Net 135 pradedantieji smulkiojo ir vidutinio verslo atstovai 2024 m. dalyvavo Inovacijų agentūros regioninio verslo plėtros programoje „Verslo skrydis“. 8...
Mokykloje prasideda ne tik mokymasis, bet ir atsiranda galimybių atrasti save, išsiugdyti savybes, kurios lydės visą gyvenimą. Mokyklose po vienu...
Draudikai pastebi, kad nesustoja augti registruojamų būsto žalų apimtys. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, praėjusiais metais buvo registruota 38,5 tūkst. pranešimų apie...
Artimiausiomis dienomis elektros vartotojai gaus sausio mėnesio sąskaitas, tačiau jų sumos daliai vartotojų gali būti kiek didesnės. Ekspertai primena, kad...
Eurostato duomenimis, 2024 m. 72 proc. 16–75 m. Europos Sąjungos gyventojų apsipirko internetu, nors dar 2019 m. šis rodiklis siekė...
Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) duomenys rodo, kad per 200 tūkst. vartotojų Lietuvoje už elektros energijos kilovatvalandę moka daugiau kaip...