Paskelbta
3 metai prieš-
By
Raminta V.Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pripažintas tvariausiu telekomunikacijų paslaugų tiekėju Lietuvoje. Tvariausių įmonių reitingas kasmet sudaromas vienos didžiausių nepriklausomų tyrimų bendrovių Europoje „Sustainable Brand Index™️“ (liet. Prekių ženklo tvarumo indeksas).
„Siekiame ne tik teikti kokybiškas paslaugas mūsų klientams, bet ir nuolat ieškome tvarių sprendimų tose srityse, kur mūsų daromas poveikis – didžiausias. Šis įvertinimas rodo, kad einame gera linkme ir motyvuoja toliau siekti ambicingų tikslų“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Paskelbtame tvarumo reitinge „Tele2“ užėmė pirmąją vietą tarp telekomunikacijų paslaugų tiekėjų. Bendrame reitinge „Tele2“ buvo vienintelė telekomunikacijų sektoriaus įmonė, patekusi tarp 20 tvariausių bendrovių Lietuvoje.
Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vertino šalies gyventojai. Respondentų skaičius parenkamas priklausomai nuo šalies dydžio, bet yra ne mažesnis kaip 1000 žmonių.
Įvairiose industrijose veikiančios įmonės tyrimui atrenkamos vertinant užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Pasak „Sustainable Brand Index™️“, šie kriterijai leidžia išskirti prekių ženklus, kuriuos gyventojai dažniausiai sutinka kasdienybėje. Į tyrimą šiemet buvo įtrauktos 85-ios Lietuvos įmonės.
Trečius metus iš eilės Lietuvoje atliekamas tyrimas parodo, kaip skirtingą prekių ženklų arba verslų tvarumo strategiją bei atliekamus veiksmus vertina vartotojai. Reitingo kūrėjų atlikta apklausa išryškino Lietuvos gyventojų susirūpinimą tvarumu.
Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „Sustainable Brand Index™️“ tvarumo indeksą matuoja nuo 2011 metų. Reitingas rodo, kaip tvarumo politika įmonėje veikia prekių ženklus ir jų komunikaciją bei kokią įtaką turi verslo plėtrai. Reitingas apima 8 šalis, kuriose analizuojami 1 500 prekių ženklų iš daugiau nei 35 sektorių, o tyrime dalyvauja beveik 70 tūkst. vartotojų.
„Tele2“ tvarumo tikslai
2021 m. „Tele2“ grupė ketveriais metais anksčiau nei planuota pasiekė svarbų tikslą – sumažino šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą. Taip pat mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tapo pirmąja telekomunikacijų bendrove Švedijoje, viešai įsipareigojusia iki 2025-ųjų visoje įmonių grupėje pakartotinai panaudoti 100 proc. savo tinkle naudojamos įrangos. Ji bus atnaujinta, perdirbta arba perparduota, o neperdirbamos medžiagos – saugiai utilizuotos.
„Tele2“ 2020 m. „Sustainable Brand Index™️“ tvarumo reitinge tarp telekomunikacijų paslaugų tiekėjų užėmė pirmąją vietą, o bendrame reitinge tarp visų Lietuvos įmonių buvo antri. 2021 m. operatorius užėmė antrąją vietą tarp ryšio paslaugų tiekėjų ir liko 19-oje vietoje bendrame Lietuvos įmonių reitinge.
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...