Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasTelekomunikacijų bendrovė „Telia“ pirmoji iš Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių pradėjo savo didžiausią metų reklaminę kampaniją. „Telia“ siekia atkreipti visuomenės dėmesį į regos negalią turinčius žmones ir kviečia prisidėti prie įtrauktį Lietuvoje didinančių iniciatyvų. Būtent todėl pagrindinė kalėdinės kampanijos žinutė yra „Pamatykime vieni kitus“, o reklamų herojais tapo žmonės su regos negalia.
„Telia“ kalėdinė kampanija šiandien prasidėjo su skaitmenine, lauko ir radijo reklama bei specialiai jai sukurta internetine svetaine. Reklamos vaizdo klipo premjera visais kanalais numatyta lapkričio 22 dieną. Visi jos pagrindiniai herojai – žmonės su regos negalia.
Kampanijos radijo klipuose prabyla „Telia“ įtraukties ambasadorė, visuomenininkė, radijo laidų vedėja su regos negalia Irma Jokštytė-Stanevičienė. Ji pasakoja kaip mato snaiges, Kalėdų senį ar Kalėdų eglę. Skaitmeninėje reklamoje kalėdiniai vizualai pateikti taip, kaip juos matytų žmonės su skirtingomis regos negaliomis – glaukoma, katarakta ir kitomis. Miestų reklaminiuose stenduose žmonės matys ir kitą „Telia“ įtraukties veidą – gerumo fondo „Ne apie mane“ įkūrėją Ievą Krivickaitę kartu su ją lydinčia kalyte-vedle Fėja.
Svarbiausia – pamatyti vieniems kitus
„Telia Lietuvos“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters sako, kad ši kalėdinė kampanija – svarbiausia ir didžiausia įmonės reklaminė kampanija per pastaruosius penkerius metus.
„Ši žmonių su negalia įtraukties temai skirta kampanija nėra tik vienkartinė akcija, su ja iš esmės keičiasi visa „Telia Lietuva“. Einame prieinamumo ir įtraukties keliu ir tai padaryti kartu kviečiame visus, bet pirmiausiai pradėti turime nuo savęs“, – sako G. Kaminskaitė-Salters.
G. Kaminskaitė-Salters teigimu, būtent technologijų pagalba visi gali gyventi įdomiau, o kad tai būtų galima patirti nepriklausomai nuo įvairių negalių, pirmiausia reikia vieniems kitus pamatyti.
„Kai atlikome savo įmonės prieinamumo auditą, supratome, kiek daug dar turime nuveikti tam, kad mūsų internetinė svetainė būtų prieinama, kad mūsų salonai būtų pritaikyti žmonėms su judėjimo ir regos negalia, kad žmonės su įvairiomis negaliomis galėtų lengvai įsigyti jiems reikalingas paslaugas. O svarbiausia, mes pamatėme, kaip technologijos gali palengvinti negalią turinčių žmonių gyvenimą“, – dalinasi „Telia Lietuvos“ vadovė.
Per Kalėdas – dovanų gausa
G. Kaminskaitė-Salters pasakoja, kad pradėdama kalėdinę kampaniją, „Telia“ ne tik pradėjo viso savo verslo transformaciją, darbuotojų mokymus apie negalią, bet ir paruošė kalėdinių dovanų žmonių su regos negalia bendruomenei.
„Nuo gruodžio 1 d. visi Hario Poterio filmai bus prieinami „Telia Play“ platformoje su garsiniu vaizdavimu. Taip pat bendradarbiaudami su Lietuvos audiosensorine biblioteka įgarsinome ir padovanojome 10 knygų vaikams bei jaunimui, kuriomis galės mėgautis visi LAB skaitytojai“, – atskleidžia „Telia“ vadovė.
Vienas iš šventinių veiksmų – ir kvietimas prisijungti prie tarptautinės „Be My Eyes“ mobiliosios programėlės. Programėlė sujungia žmones su regos negalia su matančiais tada, kai jiems reikia papildomų akių, atliekant tam tikrus veiksmus. Programėlė yra prieinama ir lietuvių kalba.
„Prisidėti prie Kalėdų girdint, jaučiant ir liečiant galime visi. Tai galima padaryti per įvairias savanorystes formas – parsisiuntus „Be My Eyes“ programėlę, turint gerą balsą ir dikciją – įgarsinant knygas, dalyvaujant įvairiose Lietuvos aklųjų ir silpnaregių (LASS) veiklose. Kartais reikia labai nedaug ir žmonėms su negalia galime padovanoti išties dideles dovanas“, – apibendrina G. Kaminskaitė-Salters.
Tamsioji Kalėdų mugė: kiek sukčiams kainuoja jūsų tapatybė?
Skaidrumą deklaruojančių įmonių vadovai: skaidrumas yra vertybė, strategija ir makiažas
Tvarumas versle: strateginė būtinybė ar privalomas įsipareigojimas?
Lietuvos ekranų paslaptys: ką iš tiesų tautiečiai žiūri savo televizoriuose?
Juodasis penktadienis: kaip nesumokėti už „nuolaidas“ savo asmens duomenimis?
Operacija per atstumą: kaip 5G gelbės gyvybes regionuose?
Netikėta Lietuvos sėkmė pasaulinėje turizmo arenoje: kokias tendencijas įžvelgia ryšio operatoriai?
Kaip suomiai su „Telia“ 5G vėjo malūnus prie Akmenės statė
Kol miegate, jūsų Wi-Fi maršrutizatorius „laužia“ banką: kaip jį sustabdyti?
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
Geriausio Lietuvoje gyvenamosios paskirties projekto apdovanojimas šiais metais keliauja į Klaipėdą. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos kartu su Darnios plėtros...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...