Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinkui „Rimi“ jau trečius metus iš eilės pavyko išlaikyti geriausiai pirkėjus aptarnaujančio mažmeninės prekybos tinklo titulą bei patekti į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Slaptųjų pirkėjų tyrimo metu prekybos tinklo „Rimi“ darbuotojai buvo pripažinti geriausiai aptarnaujančiais klientus – pirkėjai vertino parduotuvių švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, bendravimo kultūrą, jų profesionalumą ir pardavimo įgūdžius. Be to, greta itin aukštos pirkėjų aptarnavimo kokybės, „Rimi“ siūlo ir patrauklias prekių kainas – kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi.lt“ el. parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur ir išlaikė antrąją vietą, o fizinės parduotuvės – trečiąją tarp visų prekybos tinklų. Taigi, garantuodami aukščiausią aptarnavimo ir produktų kokybę „Rimi“ siūlo ir itin geras kainas.
Kyla aptarnavimo kultūra
Tyrimas birželio ir liepos mėnesiais vyko didžiųjų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių prekybos centruose. Slaptieji pirkėjai vertino salės ir kasos darbuotojų paslaugumą, mandagumą, sugebėjimą bendrauti. Sveriamų prekių skyriuose buvo tiriama, ar darbuotojai domisi pirkėjų poreikiais, sugeba juos profesionaliai konsultuoti.
Tyrimą vykdžiusios įmonės „Slapto pirkėjo tyrimai“ duomenimis, „Rimi“ salės ir kasų darbuotojai pranoko kitų prekybos tinklų darbuotojus bendravimo įgūdžiais, paslaugumu, taip pat pažymimas uždarų parduotuvių skyrių darbuotojų profesionalumas. Šiemet pavyko net pagerinti rezultatus – prekybos tinklui buvo suteikta 93,44 proc. reitingo balų (2021 m. – 90,10 proc., o 2022 m. – 91,50 proc.).
Padeda sutaupyti pirkėjams
„Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė sako, kad įmonė be galo didžiuojasi savo darbuotojais: „Džiaugiamės savo žmonėmis, jie yra didžiulis pavyzdys daugeliui įmonių, kaip dirbti ir elgtis su klientais, kaip išlaikyti motyvaciją ir puikiai dirbti nepaisant išorės faktorių. Karas Ukrainoje ir ekonominis nuosmukis pakoregavo pirkėjų elgseną – jie atidžiau skaičiuoja savo išlaidas, daugiau dėmesio skiria produktų kainoms, prekybos centruose ieško akcijų ar pigesnių prekių. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, todėl norime jiems suteikti geriausius pasiūlymus. Be to, stengiamės sutaupyti ne tik pirkėjų pinigus, bet ir laiką, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, ieškant pigesnių prekių, o viską rastų pas mus. Nuolatos deramės su tiekėjais, siekdami, kad mūsų pirkėjai galėtų įsigyti kokybiškų prekių už prieinamą kainą.
Todėl jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu. Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų. Branginame kiekvieną savo klientą, todėl tęsiame kainų mažinimo politiką. Prieš mėnesį sumažinome kelių populiarių Lietuvos gamintojų pieno produktų kainas nuo 3 iki 17 procentų, suprasdami, kad lietuviški pieno produktai yra itin mėgstami pirkėjų, kurie be jų neapsieina apsipirkdami“, – teigia V. Kaikarienė.
Ji priduria, kad kiekvieną savaitę prekybos centruose ir elektroninėje parduotuvėje galima rasti vis naujų akcijų, tad prieš apsiperkant verta peržiūrėti pasiūlymus. Sutaupyti „Mano Rimi“ kortelių savininkams galima ir pasinaudojus papildomais nuolaidų kuponais, kuriuos galima aktyvuoti „Rimi“ programėlėje, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba prisijungus prie savo paskyros www.manorimi.lt.
Dėmesys kiekvienam darbuotojui
Pasak „Rimi Lietuva“ personalo vadovės Vaidos Kaikarienės, nuo pat įmonės veiklos pradžios buvo tikslingai stengtasi tapti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams: įdiegti socialinės politikos standartai, darbo principai, gairės, kurie vėliau tapo pavyzdžiu kitoms organizacijoms. Tai padėjo ne tik gauti tarptautinį pripažinimą ir „Top darbdavio“ sertifikatą, bet ir išlaikyti darbuotojų pasitenkinimą įmone, padėjusį dar geriau aptarnauti klientus.
„Taip pat nuosekliai rūpinamės ir savo darbuotojais, efektyviai investuodami į jų atlyginimo ir gerovės paketą – per šiuos metus darbo užmokesčio fondui papildomai skirta apie 3 milijonai eurų. Už gerus darbo rezultatus įmonės darbuotojams numatyti darbo užmokesčio priedai. Daug metų nuosekliai dirbame socialinėje srityje, integruodami visų amžiaus grupių žmones bei neįgaliuosius. Praėjusiais metais prie kolektyvo taip pat prisijungė daugiau nei 200 nuo karo tėvynėje pasitraukusių ukrainiečių. Įmonėje dirba skirtingų tautybių žmonės, atvykę į Lietuvą iš Turkijos, Vietnamo, Kazachstano, Afganistano, Baltarusijos ir Ukrainos. Kiekvienam darbuotojui, nepriklausomai nuo tautybės, amžiaus, lyties, negalios ir pažiūrų, skiriamas nuoširdus dėmesys“, – teigia „Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė.
Tiek besidairantiems naujos darbo vietos, tiek jau įsitvirtinusiems kolektyve, svarbu ne tik atlyginimas, bet ir tobulėjimo galimybės bei stabilumas: „Darbuotojas nori jaustis užtikrintas, kad sudėtingesniais gyvenimo etapais ar išorinių krizių sąlygomis jis nebus darbdavio pamirštas. Todėl „Rimi“ yra įsteigusi 50 000 eurų siekiantį Pagalbos darbuotojams fondą, kuris padeda į nelaimę patekusiems kolegoms ir jų artimiesiems.“
Paskutinės minutės idėjos Helovino šventei: susikurkite šiurpią atmosferą ir pasilepinkite skanėstais paprastai ir taupiai
Dėmesio centre moliūgas: šie negirdėti receptai leis atrasti daržovę iš naujo
Rudens sezonas: ką verta žinoti apie grožio rutiną ir makiažo tendencijas?
Liucina Rimgailė dalijasi idėja, kaip nustebinti pedagogus per Mokytojų dieną: „Perduodu šilumą ir dėmesį“
Nuo spalio 1 d. keičiasi dalies „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
Itališki skoniai kasdienai: šviežios „Rimi“ picos pelnė pirkėjų simpatijas, per trumpą laiką jų parduota daugiau nei 200 tūkst.
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
Persikvalifikavimo bumas: kaip patraukti darbdavio dėmesį be ilgo CV?

Kolekcinių automobilių platforma „Commody“ atveria iki šiol tik siauram ratui prieinamą kolekcinių automobilių rinką plačiajai visuomenei ir pristato pirmąjį investicinį...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „EIKA Development“ teigia, kad nors spalį Vilniuje parduota šiek tiek mažiau butų nei rugsėjį, tačiau šie...
Negalutiniais NT plėtros kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, spalio mėnesį pirminė būsto rinka trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose išlaikė aukštą aktyvumo lygį....
Ne tik apie teisę – kodėl „Suits“ sužavėjo visus? Kai „Suits“ pasirodė pirmą kartą, daugelis galvojo: dar vienas serialas apie...
Marketingo agentūros „Magoom“ atliktas tyrimas atskleidė, kad verslams veikiantiems B2B srityje ir kuriantiems SaaS produktus, patekimas į Centrinės ir Rytų...
Artėjant rudens atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja keliones į užsienį. Ekspertai atkreipia dėmesį, kad dalis keliautojų neįvertina galimų rizikų ir...
Įsibėgėjus rudeniui ir vaikams grįžus į įprastą ritmą – mokyklą, būrelius ir aktyvias veiklas lauke – fiksuojama vis daugiau traumų....
Norint dar suspėti susiorganizuoti rudens atostogas, pats metas ieškoti paskutinės minutės kelionių pasiūlymų. Tačiau specialistai įspėja, kad šia situacija pasinaudoja...
Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau įsigali kasdieniame gyvenime, taip pat – ir vykdant informacijos paiešką. Ekspertų teigimu, informacijos paieška pasitelkus...
SEB bankas įspėja, kad finansiniai sukčiai Lietuvoje taiko naują apgavystę – „Telegram“ ir kitose susirašinėjimo platformose kviečia gyventojus greitai užsidirbti,...