Paskelbta
2 metai prieš-
Prekybos tinkui „Rimi“ jau trečius metus iš eilės pavyko išlaikyti geriausiai pirkėjus aptarnaujančio mažmeninės prekybos tinklo titulą bei patekti į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Slaptųjų pirkėjų tyrimo metu prekybos tinklo „Rimi“ darbuotojai buvo pripažinti geriausiai aptarnaujančiais klientus – pirkėjai vertino parduotuvių švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, bendravimo kultūrą, jų profesionalumą ir pardavimo įgūdžius. Be to, greta itin aukštos pirkėjų aptarnavimo kokybės, „Rimi“ siūlo ir patrauklias prekių kainas – kainų palyginimo portalo „Pricer.lt“ duomenimis, liepos mėnesį „Rimi.lt“ el. parduotuvė sumažino pigiausių maisto prekių krepšelio kainą 2,88 Eur ir išlaikė antrąją vietą, o fizinės parduotuvės – trečiąją tarp visų prekybos tinklų. Taigi, garantuodami aukščiausią aptarnavimo ir produktų kokybę „Rimi“ siūlo ir itin geras kainas.
Kyla aptarnavimo kultūra
Tyrimas birželio ir liepos mėnesiais vyko didžiųjų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių prekybos centruose. Slaptieji pirkėjai vertino salės ir kasos darbuotojų paslaugumą, mandagumą, sugebėjimą bendrauti. Sveriamų prekių skyriuose buvo tiriama, ar darbuotojai domisi pirkėjų poreikiais, sugeba juos profesionaliai konsultuoti.
Tyrimą vykdžiusios įmonės „Slapto pirkėjo tyrimai“ duomenimis, „Rimi“ salės ir kasų darbuotojai pranoko kitų prekybos tinklų darbuotojus bendravimo įgūdžiais, paslaugumu, taip pat pažymimas uždarų parduotuvių skyrių darbuotojų profesionalumas. Šiemet pavyko net pagerinti rezultatus – prekybos tinklui buvo suteikta 93,44 proc. reitingo balų (2021 m. – 90,10 proc., o 2022 m. – 91,50 proc.).
Padeda sutaupyti pirkėjams
„Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė sako, kad įmonė be galo didžiuojasi savo darbuotojais: „Džiaugiamės savo žmonėmis, jie yra didžiulis pavyzdys daugeliui įmonių, kaip dirbti ir elgtis su klientais, kaip išlaikyti motyvaciją ir puikiai dirbti nepaisant išorės faktorių. Karas Ukrainoje ir ekonominis nuosmukis pakoregavo pirkėjų elgseną – jie atidžiau skaičiuoja savo išlaidas, daugiau dėmesio skiria produktų kainoms, prekybos centruose ieško akcijų ar pigesnių prekių. Suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainai, todėl norime jiems suteikti geriausius pasiūlymus. Be to, stengiamės sutaupyti ne tik pirkėjų pinigus, bet ir laiką, kad jiems nebereiktų vaikščioti po skirtingus prekybos tinklus, ieškant pigesnių prekių, o viską rastų pas mus. Nuolatos deramės su tiekėjais, siekdami, kad mūsų pirkėjai galėtų įsigyti kokybiškų prekių už prieinamą kainą.
Todėl jau kelis mėnesius kampanijos „Rimi“ perku ir man ramu“ metu prekybos tinklo parduotuvėse daugiau nei 600 pirkėjų mėgstamų prekių parduodamos už bene žemiausią įprastą kainą rinkoje, jos žymimos specialiu raudonu euro ženklu. Ši kampanija vien liepos mėnesį pirkėjams padėjo sutaupyti iki 600 tūkst. eurų. Branginame kiekvieną savo klientą, todėl tęsiame kainų mažinimo politiką. Prieš mėnesį sumažinome kelių populiarių Lietuvos gamintojų pieno produktų kainas nuo 3 iki 17 procentų, suprasdami, kad lietuviški pieno produktai yra itin mėgstami pirkėjų, kurie be jų neapsieina apsipirkdami“, – teigia V. Kaikarienė.
Ji priduria, kad kiekvieną savaitę prekybos centruose ir elektroninėje parduotuvėje galima rasti vis naujų akcijų, tad prieš apsiperkant verta peržiūrėti pasiūlymus. Sutaupyti „Mano Rimi“ kortelių savininkams galima ir pasinaudojus papildomais nuolaidų kuponais, kuriuos galima aktyvuoti „Rimi“ programėlėje, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba prisijungus prie savo paskyros www.manorimi.lt.
Dėmesys kiekvienam darbuotojui
Pasak „Rimi Lietuva“ personalo vadovės Vaidos Kaikarienės, nuo pat įmonės veiklos pradžios buvo tikslingai stengtasi tapti geriausiu darbdaviu savo darbuotojams: įdiegti socialinės politikos standartai, darbo principai, gairės, kurie vėliau tapo pavyzdžiu kitoms organizacijoms. Tai padėjo ne tik gauti tarptautinį pripažinimą ir „Top darbdavio“ sertifikatą, bet ir išlaikyti darbuotojų pasitenkinimą įmone, padėjusį dar geriau aptarnauti klientus.
„Taip pat nuosekliai rūpinamės ir savo darbuotojais, efektyviai investuodami į jų atlyginimo ir gerovės paketą – per šiuos metus darbo užmokesčio fondui papildomai skirta apie 3 milijonai eurų. Už gerus darbo rezultatus įmonės darbuotojams numatyti darbo užmokesčio priedai. Daug metų nuosekliai dirbame socialinėje srityje, integruodami visų amžiaus grupių žmones bei neįgaliuosius. Praėjusiais metais prie kolektyvo taip pat prisijungė daugiau nei 200 nuo karo tėvynėje pasitraukusių ukrainiečių. Įmonėje dirba skirtingų tautybių žmonės, atvykę į Lietuvą iš Turkijos, Vietnamo, Kazachstano, Afganistano, Baltarusijos ir Ukrainos. Kiekvienam darbuotojui, nepriklausomai nuo tautybės, amžiaus, lyties, negalios ir pažiūrų, skiriamas nuoširdus dėmesys“, – teigia „Rimi Lietuva“ personalo vadovė Vaida Kaikarienė.
Tiek besidairantiems naujos darbo vietos, tiek jau įsitvirtinusiems kolektyve, svarbu ne tik atlyginimas, bet ir tobulėjimo galimybės bei stabilumas: „Darbuotojas nori jaustis užtikrintas, kad sudėtingesniais gyvenimo etapais ar išorinių krizių sąlygomis jis nebus darbdavio pamirštas. Todėl „Rimi“ yra įsteigusi 50 000 eurų siekiantį Pagalbos darbuotojams fondą, kuris padeda į nelaimę patekusiems kolegoms ir jų artimiesiems.“
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Šmaikščios „Rimi“ kampanijos žvaigžde tapęs Giedrius Savickas papasakojo, be ko neapsieina per Velykas
Nuo balandžio 1 d. keičiasi kai kurių „Rimi“ parduotuvių darbo laikas
Apklausa: lietuviai planuoja gausesnį Velykų stalą nei pernai, išryškėjo dvi tendencijos
Velykų sekmadienį keisis „Rimi“ darbo laikas: veiks budinčios parduotuvės
Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas
Tyrimas: „Rimi“ – mažų kainų lyderė pieno produktų kategorijoje
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Margučiai – neatsiejamas Velykų akcentas, be kurio neįsivaizduojamas nė vienos šeimos šventinis rytas. Visgi pagrindinis pavasario šventės simbolis gali būti...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...