Paskelbta
2 metai prieš-
Nuo pavasario pakilęs į kovą su aukštomis kainomis, prekybos tinklas „Lidl“ jau sumažino daugiau nei 620 kainų. Tačiau, pirkėjų nuomone, pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje, sustoti neketina. Ir toliau mažina reikalingiausių produktų kainas bei rodo pozityvų pavyzdį rinkoje.
Prekybos tinklas „Lidl“ savo ištikimiems pirkėjams jau ne vienerius metus siūlo ne tik išskirtinių ir kokybiškų produktų gausą, bet ir džiugina itin mažomis kainomis. Būtent čia pirkėjai visada randa privačių prekių ženklų, specialių teminių savaičių produktų, sezoninių prekių ir kasdien gali apsipirkti kur kas pigiau. Tai spėjo įvertinti ir patys klientai.
Kainų mažinimas – įvertintas ir pirkėjų
Praėjusį savaitgalį „Lidl“ savo pirkėjus nudžiugino sumažinusi dar 200 prekių kasdienes kainas. Reguliarios kainos sumažintos net 25 skirtingų kategorijų prekėms: pieno produktams, duonos gaminiams, užkandžiams, gaiviesiems gėrimams, įvairiems konservuotiems produktams, gyvūnų prekėms bei kosmetikos ir valymo priemonėms ir kitiems produktams.
Maisto ir ne maisto produktų kainos mažinamos nuo kelių iki net keliasdešimties procentų. Tad kiekvienas kasdien gali rasti savo skonį ir poreikius atitinkančias kokybiškas prekes už patraukliausias kainas. Tyrimai rodo, kad tą apsipirkdami pastebi ir pirkėjai.
Naujausios, liepos 10–19 d. tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, pirkėjai būtent „Lidl“ įvardija kaip pigiausią prekybos tinklą Lietuvoje, kuriame jie sutaupo daugiausiai. Tokią nuomonę apklausoje išreiškė 44 proc. gyventojų. Be to, dauguma apklaustųjų, net 54 proc., tokias pat mažas kainas, kaip ir visose prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse, norėtų išvysti ir kituose prekybos centruose.
Kaip teigia „Lidl Lietuva” rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, toks pirkėjų pasitikėjimas –didelis įvertinimas, įrodantis, kad prekybos tinklas juda tinkama kryptimi.
„Suprasdami savo klientų lūkesčius ir poreikius, į kainų mažinimo maratoną įtraukėme dar daugiau savo privačių prekių ženklų, kurie nuo šiol pasižymės dar geresniu kainos ir kokybės santykiu. Tad, aktyviai reaguodami į sezoniškumo ir žaliavų kainų pokyčius bei toliau skatindami palankesnį bendradarbiavimą su tiekėjais, ir toliau tęsime pirkėjų pamėgtų produktų kainų mažinimą. Siekiame išlikti ne tik pirkėjų mėgstamu, bet ir pigiausiu prekybos tinklu Lietuvoje”, – aiškina K. Mažeikytė.
Pavyzdys prekybos rinkoje
Itin aktyvius kainų pokyčius „Lidl“ pradėjo vykdyti dar pavasarį ir jau spėjo užsitikrinti pigiausio prekybos tinklo titulą. Visgi, prekybos tinklas nelinkęs užmigti ant laurų, nes pirkėjų įvertinimas skatina ir toliau rodyti ilgalaikį pavyzdį.
„Mums itin svarbu atliepti ne tik rinką, bet ir pirkėjų poreikius. Tad šis pirkėjų įvertinimas skatina mūsų lyderystę ir yra dar didesnis įpareigojimas ne tik tęsti kainų mažinimo žingsnius, bet ir būti pavyzdžiu Lietuvos rinkoje. Skatiname tai, kad kiekvienas apsipirkimas būtų kuo draugiškesnis kiekvieno pirkėjo kišenei“, – teigia „Lidl“ rinkodaros vadovė K. Mažeikytė.
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: Šilainiuose duris atvers jau 17-oji parduotuvė mieste
Nebrangūs, bet išskirtiniai gurmaniški receptai – iš įprastos ir pamėgtos cukinijos
Stažuotės užsienyje su „Lidl“: neįkainojama patirtis ir platesnės karjeros galimybės sugrįžus
„Lidl“ kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Kaune: naujiems darbuotojams – papildomas 600 eurų priedas
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...