Paskelbta
2 metai prieš-
Nuo pavasario pakilęs į kovą su aukštomis kainomis, prekybos tinklas „Lidl“ jau sumažino daugiau nei 620 kainų. Tačiau, pirkėjų nuomone, pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje, sustoti neketina. Ir toliau mažina reikalingiausių produktų kainas bei rodo pozityvų pavyzdį rinkoje.
Prekybos tinklas „Lidl“ savo ištikimiems pirkėjams jau ne vienerius metus siūlo ne tik išskirtinių ir kokybiškų produktų gausą, bet ir džiugina itin mažomis kainomis. Būtent čia pirkėjai visada randa privačių prekių ženklų, specialių teminių savaičių produktų, sezoninių prekių ir kasdien gali apsipirkti kur kas pigiau. Tai spėjo įvertinti ir patys klientai.
Kainų mažinimas – įvertintas ir pirkėjų
Praėjusį savaitgalį „Lidl“ savo pirkėjus nudžiugino sumažinusi dar 200 prekių kasdienes kainas. Reguliarios kainos sumažintos net 25 skirtingų kategorijų prekėms: pieno produktams, duonos gaminiams, užkandžiams, gaiviesiems gėrimams, įvairiems konservuotiems produktams, gyvūnų prekėms bei kosmetikos ir valymo priemonėms ir kitiems produktams.
Maisto ir ne maisto produktų kainos mažinamos nuo kelių iki net keliasdešimties procentų. Tad kiekvienas kasdien gali rasti savo skonį ir poreikius atitinkančias kokybiškas prekes už patraukliausias kainas. Tyrimai rodo, kad tą apsipirkdami pastebi ir pirkėjai.
Naujausios, liepos 10–19 d. tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, pirkėjai būtent „Lidl“ įvardija kaip pigiausią prekybos tinklą Lietuvoje, kuriame jie sutaupo daugiausiai. Tokią nuomonę apklausoje išreiškė 44 proc. gyventojų. Be to, dauguma apklaustųjų, net 54 proc., tokias pat mažas kainas, kaip ir visose prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse, norėtų išvysti ir kituose prekybos centruose.
Kaip teigia „Lidl Lietuva” rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, toks pirkėjų pasitikėjimas –didelis įvertinimas, įrodantis, kad prekybos tinklas juda tinkama kryptimi.
„Suprasdami savo klientų lūkesčius ir poreikius, į kainų mažinimo maratoną įtraukėme dar daugiau savo privačių prekių ženklų, kurie nuo šiol pasižymės dar geresniu kainos ir kokybės santykiu. Tad, aktyviai reaguodami į sezoniškumo ir žaliavų kainų pokyčius bei toliau skatindami palankesnį bendradarbiavimą su tiekėjais, ir toliau tęsime pirkėjų pamėgtų produktų kainų mažinimą. Siekiame išlikti ne tik pirkėjų mėgstamu, bet ir pigiausiu prekybos tinklu Lietuvoje”, – aiškina K. Mažeikytė.
Pavyzdys prekybos rinkoje
Itin aktyvius kainų pokyčius „Lidl“ pradėjo vykdyti dar pavasarį ir jau spėjo užsitikrinti pigiausio prekybos tinklo titulą. Visgi, prekybos tinklas nelinkęs užmigti ant laurų, nes pirkėjų įvertinimas skatina ir toliau rodyti ilgalaikį pavyzdį.
„Mums itin svarbu atliepti ne tik rinką, bet ir pirkėjų poreikius. Tad šis pirkėjų įvertinimas skatina mūsų lyderystę ir yra dar didesnis įpareigojimas ne tik tęsti kainų mažinimo žingsnius, bet ir būti pavyzdžiu Lietuvos rinkoje. Skatiname tai, kad kiekvienas apsipirkimas būtų kuo draugiškesnis kiekvieno pirkėjo kišenei“, – teigia „Lidl“ rinkodaros vadovė K. Mažeikytė.
„Lidl“ tęsia plėtrą Kaune: pradeda rinkti komandą naujai parduotuvei Šilainiuose
„Lidl“ vasarai ieško apie 70 sezoninių darbuotojų: labiausiai laukiami poilsiautojų pamėgtuose miestuose
Nuo gegužės 1-osios – pokyčiai atsiskaitant grynaisiais: „Lidl“ primena, ką aktualu žinoti pirkėjams
Dar vienas įvertinimas: „Lidl Lietuva“ – patraukliausias darbdavys prekybos kategorijoje
Dažome velykinius margučius: laisvėje laikomų vištų kiaušiniai ir natūralūs marginimo būdai padės švęsti tvariau
„Lidl“ – geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas Lietuvoje
72 proc. jaunų žmonių Lietuvoje susidūrė su sunkumais ieškant darbo
Pasaulinė sveikatos diena: kokias sveikatingumo iniciatyvas „Lidl“ siūlo savo darbuotojams?
Pasaulinė sveikatos diena: „Lidl“ dalinasi patarimais, į ką atkreipti dėmesį, renkantis sveikesnius produktus
„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...
Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...