Paskelbta
1 metai prieš-
Tarptautinė, lietuviško kapitalo siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina pozicijas Vakarų Europoje – pernai įsigyta Nyderlandų el. komercijos didmenininkė „Strengholt Entertainment BV“ pakeitė pavadinimą ir nuo šiol veiks kaip „Venipak Commerce“.
Šios įmonės įsigijimas buvo strateginis žingsnis, pakeitęs lietuviškos bendrovės verslo modelį logistiką papildant didmeninės prekybos el. komercijai kanalais ir visai įmonių grupei atveriantis galimybes plėstis tarptautiniu mastu bei tapti globaliu el. komercijos rinkos žaidėju. Šis sprendimas leis Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos verslams „Venipak Commerce“ pagalba pasiekti Vakarų Europos rinkas.
Sandoris, atvėręs duris į Vakarų Europą
Anot „Venipak“ generalinio direktoriaus Justo Šablinsko, bendrovė jau kurį laiką orientavosi į logistikos ir kliento vertikalę, norėjo užimti didesnę prekybos grandinės dalį nei vien tik logistika, tad Nyderlandų el. prekybos įmonės įsigijimas buvo vienas reikšmingiausių 2023-ųjų įvykių.
„Šis sandoris mums atvėrė maždaug 4 mln. prekių krepšelį ir leido iš Baltijos šalių, Lenkijos rinkų žengti tolyn į Vakarų Europą, praplėsti el. komercijos kanalus ir visapusiško el. komercijos užsakymų išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugą. Koncentraciją į el. komerciją užtvirtina ir įvykęs pokytis, po kurio ji toliau veiks kaip „Venipak Commerce“, – teigia J. Šablinskas.
Jis priduria, kad šiuo metu yra sinergizuojamos tiek administracinės, tiek paslaugų veiklos, o klientams jau siūlomas visas paslaugų spektras vieno langelio principu – apjungiant tiek pardavimų kanalus, tiek logistiką, tiek sandėliavimą. „Užtikrindami šių kertinių procesų sinergiją ir efektyvumą, nuimame papildomą naštą nuo klientų pečių, leidžiame sutaupyti ir koncentruotis į kryptingą plėtrą be geografinių ar kitų el. verslo proceso barjerų“, – sako J. Šablinskas.
Įsigytai bendrovei – galimybė būti arčiau klientų
„Venipak“ globalios verslo plėtros vadovė Sabina Bačiulienė priduria, kad šis strateginis ėjimas Nyderlandų bendrovei suteikia galimybę tapti tarptautinės įmonių grupės dalimi ir atveria įdomių augimo galimybių po nauju prekių ženklu.
„Beveik 50 mln. eurų apyvartą pernai metais sugeneravusi bendrovė žinoma dėl savo aukščiausios kokybės prekių, patikimos IT infrastruktūros ir solidžių partnerysčių, tačiau lyg šiol ji nebuvo sukūrusi tarptautinės plėtros modelio. Pasitelkę savo ilgametę patirtį ir žinias, galėsime užpildyti šią tarptautinės plėtros spragą ir užtikrinti, kad aukštos kokybės prekės būtų arčiau klientų ir juos pasiektų greičiau“, – sako S. Bačiulienė.
Nors Nyderlandų bendrovės komercinis pavadinimas pasikeitė, juridinis bendrovės pavadinimas išliks „Strengholt Entertainment BV“. Nepasikeis ir bendrovės įsipareigojimai savo klientams.
Tarptautinė, lietuviško kapitalo siuntų bendrovė turi biurus Baltijos šalyse, Lenkijoje, Nyderlanduose bei partnerių tinklą, užtikrinantį sklandų prekių judėjimą visame pasaulyje. Kompanija teikia siuntų pristatymo iki durų (angl. last-mile delivery) arba į paštomatus, atsiėmimo punktus paslaugas. Taip pat globalias ambicijas turintiems įvairaus dydžio verslams įmonė siūlo visapusiško užsakymo išpildymo (angl. e-fulfillment) paslaugą – nuo prekių sandėliavimo, paskirstymo, rūšiavimo iki užsakymų surinkimo, pakavimo ir pristatymo, atveria naujus prekybos kanalus.
Baltijos šalyse bendrovė valdo daugiau kaip 600 paštomatų tinklą, taip užtikrindama ypač greitą siuntų pristatymą. Įmonėje dirba virš 1000 darbuotojų, visame pasaulyje ji turi daugiau kaip 7000 klientų ir valdo 70000 kvadratinių metrų sandėlių ploto.
Pašto sektoriaus lūžis: kokia ateitis laukia?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
2025-ųjų pirkėjų horoskopas: ar tavo Zodiako ženklas praturtės, ar teks skaičiuoti centus?
Švenčių užkulisiai aptarnavimo sektoriuje: kodėl svarbu nepamiršti empatijos?
Ramiai laukti Kalėdų, o ne siuntų: papasakojo, ką daryti, kad visos dovanos atkeliautų laiku
Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...