Paskelbta
22 val prieš-
Sostinės gyventojų pamėgto kavos prekės ženklo „Julius Meinl“ kavos jau greit bus galima skanauti Vilniaus miesto centre – legendinio Richardo Rogerso įkurto architektų biuro RSHP projektuotame pastate „Sąvaržėlė“. Kavinės įkūrėjai naujojoje erdvėje kvies mėgautis ne tik aromatingu gėrimu, bet ir lengvais, vietoje ruoštais užkandžiais bei desertais.
Naują kavinę verslo centre „Sąvaržėlė“ atidarys vilniečiams jau pažįstama komanda, valdanti dienos pietų restoranus „DIN Capri“ ir „DIN Breezy“, esančius V. Gerulaičio ir Ozo gatvėse.
Planuojama, kad Konstitucijos pr. 14A įsikursianti kavinė lauks svečių nuo ankstyvo ryto ir veiks darbo dienomis.
Įkūrėjai pabrėžia, kad ši vieta išsiskirs „Julius Meinl“ kavos kultūra – čia gėrimai bus ruošiami taip, jog atsiskleistų natūralus, subalansuotas skonis, švelnumas ir aromato gilumas. Naujoji kavinė bus kuriama kaip erdvė, kurioje galima bent trumpam sustoti, pasimėgauti kokybiška kava ir pabendrauti.
Restoranų „DIN Capri“ ir „DIN Breezy“ savininkas Aleksandr Lukaševič pasakoja, kad idėją atidaryti būtent „Julius Meinl“ prekės ženklo kavinę brandino jau seniai. Pasak jo, tai ne tik autentiška, bet ir asmeniškai mėgstamiausia kava.
„Julius Meinl“ – daugiau nei kava

Nuo 1862-ųjų „Julius Meinl“ vardas siejamas su rafinuota europietiška kavos kultūra. Tai prekės ženklas, kuris per daugiau nei pusantro amžiaus iš kavinės Vienoje, Austrijoje, išaugo į kokybės simbolį, žinomą dėl išgryninto skonio, meistriško skrudinimo ir pagarbos tradicijai.
Tačiau šios istorijos pradžia siekia 19 a. vidurį – laikus, kai kava buvo prabangos prekė, o klientai ją gaudavo žalią ir skrudindavo patys, dažnai ne visada sėkmingai. Tuo metu jaunas verslininkas Julius Meinl Vienos centre vienas pirmųjų atidarė parduotuvę ir pradėjo tiekti paruoštą, kokybišką skrudintą kavą. Vystant verslo centrą „Sąvaržėlė“ kyla rimti iššūkiai
20 a. pradžioje „Julius Meinl“ tapo neatskiriama Vienos kavinių kultūros dalimi. Šiandien „Julius Meinl“ kavos puodeliu galima mėgautis daugiau nei 70 pasaulio šalių. Kavos gamintojai išsiskiria dėmesiu kokybei ir meistriškumui, o ikoniškas logotipas su berniuku, dėvinčiu fezą, atpažįstamas visame pasaulyje.
Harmonija su kartumo nata
Gurmanai ir kavos mėgėjai austrišką kavą vertina dėl jos išlaikyto, harmoningai subalansuoto skonio. Kavos aromatas šiltas ir jaukus, o geriant juntamas natūralus švelnumas, subtilus saldumas ir lengvos kartumo natos. Verslo centrą „Sąvaržėlė“ plėtojanti „Lords LB Asset Management“ fondo įmonė pradeda platinti 50 mln. Eur obligacijų emisiją
„Julius Meinl“ prekės ženklo kavos pupelės superkamos iš geriausių regionų Pietų ir Centrinėje Amerikoje, Rytų Afrikoje bei Azijoje, o skrudinimo procesas vykdomas laikantis daugiau nei šimto metų senumo principų. Ilgametė „Julius Meinl“ patirtis ir pagarba kavos tradicijai netrukus persikels į naują sostinės erdvę – verslo centrą „Sąvaržėlė“, kuri duris atvers 2026 m.
Dinamiškoje miesto vietoje, kur istorinė architektūra susitinka su moderniais dangoraižiais, statomo verslo centro „Sąvaržėlė“ bendras nuomojamas plotas sieks beveik 21 tūkst. kv. m. Pirmajame pastato aukšte suplanuotos maitinimo, prekybos ir paslaugų erdvės, o 2–7 aukštuose įsikurs biurai. Verslo centro „Hero“ plėtotojai pradeda platinti penktąją 5,5 mln. eurų vertės obligacijų emisijos dalį
Verslo centrą projektavo legendinio architekto Richardo Rogerso įkurta Londono studija RSHP, kurios portfolio – Paryžiaus Pompidou meno ir kultūros centras, vienas iš naujųjų Pasaulio prekybos centro pastatų Niujorke, Europos Žmogaus Teisių Teismo pastatas Strasbūre, taip pat „Lloyd’s“ būstinė ir „Leadenhall“ dangoraižis Londone.
Projektą vysto investicijų valdymo bendrovės „Lords LB Asset Management“ investicinio nekilnojamojo turto fondo „Right Bank Development Fund“ įmonė UAB „Kvartalas“. Verslo centras „Hero“ sėkmingai pritraukė dar 13,6 mln. eurų investicijų

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...