Sekite naujienas

Verslas

„Volfas Engelman“ gėrimas tapo Baltijos šalių lyderiu tarptautiniuose apdovanojimuose

L

Paskelbta

-

Daugiau negu 200 Baltijos šalyse 2024-aisiais pristatytų naujų produktų – nuo maisto ir gėrimų iki švaros ir grožio priemonių – varžėsi dėl sėkmingiausių metų gaminių titulų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusiuose „Best New Launch 2024“ apdovanojimuose. Tarp laimėtojų atsidūrė ir „Volfas Engelman“ sukurtas apyniuotas gėrimas, kuris triumfavo net dviejose kategorijose.

Reklama

Kiekvienais metais pasaulinė rinkos tyrimų bendrovė „NIQ“ renka geriausias greito vartojimo prekių (angl. fast-moving consumer goods, FMCG) sektoriaus naujienas Baltijos šalyse. Šiemet 25 skirtingose kategorijose buvo išrinkti 75 sėkmingiausi Lietuvos, Latvijos ir Estijos gaminiai, tarp kurių atsidūrė ir „Volfas Engelman“ sukurtas apyniuotas gėrimas – jis išrinktas Nr. 1 naujiena Lietuvoje ir pripažintas geriausiu gaminiu lengvųjų gėrimų kategorijoje.


„Tai, be abejonės, rodo, kad einame teisingu keliu. Kasmet stengiamės nustebinti savo pirkėjus naujais skoniais, tačiau suprantame, kad to negana – vartotojų lūkesčiai vis didėja. Tai rodo ir „NIQ“ atlikto tyrimo duomenys: šiandienis pirkėjas atsižvelgia ne tik į palankią kainą, bet ir į kokybę, sveikatingumą bei suteikiamus įspūdžius, tad išsiskirti iš gausybės prekių ženklų tampa tikru iššūkiu. Lietuvoje 2024 m. iš viso buvo sukurta apie 14,3 tūkst. naujų produktų skirtingose kategorijose, o mūsų produktas tapo Nr. 1 naujiena Lietuvoje. Tai – didelis mūsų pastangų įvertinimas“, – sako bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas. Lietuvos energijos kaupimo sistemos projektas triumfavo tarptautiniuose energetikos apdovanojimuose

Tai, pasak jo, tik dar kartą įrodo, kad Lietuvoje gimstantys produktai gali ne tik sėkmingai konkuruoti, bet ir pelnyti aukščiausius įvertinimus tarptautinėje arenoje. Suomijos bendrovė „Olvi group“, kuriai priklauso ir „Volfas Engelman“, šiemet užėmė lyderės pozicijas „Best New Launch 2024“ apdovanojimų lengvųjų gėrimų kategorijoje ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. „Tai nestebina – grupei priklauso daugybė stiprių prekių ženklų, tad ne veltui jų produktai buvo išrinkti geriausiais visose Baltijos šalyse. Tai stiprios bendrystės, dalijimosi patirtimi ir nuoseklaus darbo rezultatas, o mes džiaugiamės būdami grupės dalimi“, – sako bendrovės vadovas. Bravoras pavirto klubu

Bravoro aludaris Giedrius Valančius priduria, kad bravoro tikslas – kurti produktus, kurie aktualūs ne tik šiandien, bet ir turi perspektyvą nuolat kintančioje rinkoje, o įmonės sėkmės paslaptis – nuoseklus darbas ir gebėjimas įsiklausyti į rinkos bei vartotojų diktuojamas tendencijas. Lietuvos IT sektoriaus eksporto plėtra įsibėgėja

„Tokie įvertinimai yra didžiulė motyvacija mums toliau kurti, siekti aukščiausios kokybės, tobulėti ir džiuginti vartotojus. Kiekvienas mūsų sukurtas gėrimas – tai ilgo kūrybinio proceso, kuriam atiduodame visą savo širdį ir įgytas žinias, rezultatas. Dirbame kaip viena didelė komanda, o įkvėpimo semiamės ne tik iš kasdienės patirties, bet ir dalyvaudami įvairiuose renginiuose, tarptautinėse parodose, seminaruose“, – sako aludaris. Tarptautiniuose „eBay“ apdovanojimuose pagrindinis apdovanojimas atiteko verslui iš Lietuvos

carvertical VIN patikra

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |