Sekite naujienas

Verslas

„Volfas Engelman“ tapo mylimiausiu alaus prekių ženklu Lietuvoje 2024-aisiais

Paskelbta

-

2024 m. pabaigoje „Olvi“ kartu su „Supercrush“ tyrimų bendrove Baltijos šalyse (Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje) atliko alaus prekių ženklų tyrimą, siekdami nustatyti vartotojų įpročius renkantis alų. Tyrimo duomenys rodo, kad mylimiausias prekių ženklas Lietuvoje yra „Volfas Engelman“ – jis konkurentus pranoko tiek prekių ženklo patrauklumu, tiek bendra prekių ženklo verte.

Reklama

Mylimiausias tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų

Tirta 13 prekių ženklų. Tyrimas atliktas atkreipiant dėmesį į tokius aspektus, kaip žinomumas, prieinamumas, išskirtinumas, skonis, kaina, kokybė. Palyginti su kitais Lietuvos prekių ženklais, paaiškėjo, kad didžioji dalis vartotojų pirmenybę visais aspektais teikia „Volfas Engelman“ prekių ženklui – jis išlieka populiariausias tarp Lietuvos vartotojų jau ketverius metus iš eilės.

Tiek vyrų (18 proc.), tiek moterų (15 proc.) auditorijoje šis prekių ženklas dominuoja kaip mėgstamiausias pasirinkimas, o jo patrauklumas vartotojams – gerokai didesnis nei artimiausių konkurentų.

Analizuojant vartotojų amžiaus grupes, matyti aiški tendencija: moterų auditorijoje didžiausią palankumą „Volfas Engelman“ prekių ženklui jaučia 20–34 metų vartotojos. Tai rodo, kad prekių ženklas geba atliepti tiek jaunesnės, tiek vyresnės auditorijos poreikius.

Pasak „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo Manto Matukaičio, už šių skaičių – ilgalaikio pasitikėjimo ir nuoseklaus darbo su auditorija rezultatas. Jo nuomone, žmonės renkasi ne tik skonį, bet ir istoriją, vertybes bei emociją, kurią suteikia jų prekių ženklas.


„Šis įvertinimas ne tik patvirtina prekių ženklo sėkmę, bet ir įpareigoja nesustoti. Mūsų tikslas – ne tik gaminti gėrimus, bet ir kurti patirtis, kurios jungia žmones. Tai emocinis ryšys, kurio paprastas produktas nesukurtų. Kai žmonės renkasi mus kaip mylimiausią prekių ženklą, jie renkasi patikimumą, kokybę ir draugystę, kurią puoselėjame jau daug metų“, – sako M. Matukaitis.

Abipusis ryšys su vartotojais

Vienas svarbiausių aspektų, lėmusių sėkmingą „Volfas Engelman“ rezultatą, – prekių ženklo patrauklumas, apimantis ne tik vartotojų teikiamą pirmenybę, bet ir emocinį prisirišimą, unikalią prekių ženklo teikiamą patirtį.

„Tai reiškia, kad vartotojai vertina ne tik patį prekių ženklą, bet ir visą su juo susijusią atmosferą – nuo istorijos iki ryšio su jais pačiais. Be to, bendras prekių ženklo vertės indeksas, nusakantis žinomumą, patrauklumą ir efektyvumą, rodo, kad „Volfas Engelman“ yra ne tik gerai atpažįstamas, bet ir efektyviausiai komunikuojantis prekių ženklas“, – priduria rinkodaros vadovas.

Kas lemia vartotojų pasirinkimą?


Tyrimas atskleidė, kad vartotojų sprendimą renkantis apyniuotuosius gėrimus labiausiai lemia skonis, tačiau kiti veiksniai skiriasi pagal auditoriją. Moterų sprendimui pirkti didžiausią įtaką daro skonis, produkto kaina, prekių ženklo kaip premium suvokimas, patraukli pakuotė ir prekių ženklo patikimumas. O vyrų pasirinkimą labiausiai veikia skonis, produkto kaina, prekių ženklo kaip premium suvokimas, patikimumas, suteikiami teigiami pojūčiai, autentiškumas ir patraukli pakuotė. Tai rodo, kad vartotojai ieško ne tik gero produkto, bet ir kokybinės, emocinės ir vizualinės patirties.

M. Matukaičio teigimu, įvairiapusė prekių ženklo patirtis vartotojams dovanojama ne tik per produktus, bet ir bravoro renginius, jau tapusius neatsiejama prekių ženklo identiteto dalimi. Šie renginiai kasmet suburia tūkstančius lankytojų ir suteikia galimybę patirti autentišką aludarystės dvasią.

„Linksmas ir triukšmingas karališkasis „Oktoberfestas“, kurį šiemet aplankė ir pats Bavarijos princas, – vienas įsimintiniausių metų renginių, sujungęs gilią apyniuotųjų gėrimų istoriją ir bavariškas tradicijas kartu su šiuolaikine švente. Milžiniško susidomėjimo sulaukia ir mūsų organizuojama Aludarių diena bei įvairūs teminiai vakarai, kuriuose atrandame naujus skonius ir iš arčiau susipažįstame su apyniuotųjų gėrimų kultūra visame pasaulyje. Kiekvienas renginys, kiekviena kampanija ir naujovė yra skirta tam, kad žmonės jaustųsi bendruomenės dalimi. Dedame visas pastangas, kad pasiektume aukščiausią produktų kokybę, o sukurta nauja produkcija nustebintų mūsų vartotojus. Vien pernai rinkai pristatėme apie 40 naujų produktų, taip pat atvėrėme naujos renginių erdvės Kaune „Panorama Sky Bar“ duris, o ateityje turime dar daugiau planų. Mūsų misija – ne tik užtikrinti aukščiausią produkto kokybę, bet ir kurti išskirtinį ryšį su vartotojais per istoriją ir emocijas“, – sako jis.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |