Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekės ženklams. Numatyta, kad reklamą užsakantys platformos partneriai mokės ne už parodymų ar paspaudimų skaičių, o tik tuo atveju, jei skelbimu susidomėjęs klientas atliks užsakymą. Po sėkmingo beta versijos bandymo, bendrovė šią paslaugą siekia pritaikyti visose 27 šalyse, kuriose ji veikia.
„Sėkmingai įveikėm bandomąjį etapą ir dabar „Wolt Ads“ galime pristatyti didesniam partnerių ratui. Per pastaruosius mėnesius matėme, kad reklamą užsakantys partneriai fiksuoja pardavimų augimą ir reklamos išlaidų grąžą. Nors tik pradedame veikti šioje srityje, pirmieji rezultatai ir atsiliepimai yra džiuginantys bei patvirtina, jog einame teisingu keliu“, – sako „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.
Viso „Wolt“ turi daugiau nei 36 mln. registruotų vartotojų 27 rinkose ir veikia daugiau nei 500 miestų. M. Lomsargis pažymi, kad „Wolt Ads“ išsiskiria tuo, kad skelbimai nepertraukia kliento veiklos – naujas vietas ir pasiūlymus jie leidžia atrasti apsipirkimo metu. Be to, daug dėmesio skiriama tam, kad rodomas mokamas turinys klientui būtų aktualus ir jo nebūtų per daug.
„Wolt Ads“ taiko dvi paslaugų linijas: platformoje veikiantiems prekybininkams ir prekių ženklams. Pirmąja gali naudotis daugiau kaip 140 000 „Wolt“ partnerių prekybininkų – 86 proc. jų yra mažos įmonės. Antroji skirta dideliems tarptautiniams „Wolt“ partnerių prekių ženklams.
Partneriai gali naudotis keliomis reklamos galimybėmis – jas nustatyti ir reguliuoti galima per turimą paskyrą. Numatyta, kad reklama bus įkainojama ne pagal paspaudimų ar parodymų skaičių, o tik pagal tiesioginius užsakymus, kuriuos atliks reklama susidomėję klientai.
Tarptautiniams prekių ženklams didesnį matomumą užtikrins tam skirtos reklamjuostės, rėmėjų pozicijos produktų sąrašuose, taip pat pakuotės, firminiai maišeliai, galimybė pasiūlyti nemokamus produkcijos mėginius ir kt.
„Norėtume padėti augti visoms įmonėms – tiek mažiems vietiniams partneriams, tiek didesniems tarptautiniams prekių ženklams. Tai ambicingas tikslas, tačiau mes sunkiai dirbame, kad jį pasiektume“, – sako M. Lomsargis.
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Paskata Lietuvos verslui: rinkoje pristatytas naujas inovatyvus finansavimo sprendimas
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
„Wolt“ švenčia 10-ąjį jubiliejų: dekada inovacijų ir augimo
Vilniuje su „Gurtam“ partneryste startavo Transporto inovacijų forumas
Vasara ir lėkštėse – ką lietuviai valgo šiltuoju sezonu?
„Wolt“ pristato ilgai lauktą funkciją – vienu užsakymu bus galima apsipirkti keliose vietose
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...
Artėjant vienai didžiausių metų švenčių, kone visos šeimos stengiasi paruošti įvairesnį stalą ir primarginti kiaušinių. Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, šiemet...
Nors daugelis gyventojų puikiai žino, kad tapus sukčiavimo auka reikia informuoti savo banką ir policiją, kas dešimtas bandytų susitvarkyti savarankiškai...