Paskelbta
1 metai prieš-
Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekės ženklams. Numatyta, kad reklamą užsakantys platformos partneriai mokės ne už parodymų ar paspaudimų skaičių, o tik tuo atveju, jei skelbimu susidomėjęs klientas atliks užsakymą. Po sėkmingo beta versijos bandymo, bendrovė šią paslaugą siekia pritaikyti visose 27 šalyse, kuriose ji veikia.
„Sėkmingai įveikėm bandomąjį etapą ir dabar „Wolt Ads“ galime pristatyti didesniam partnerių ratui. Per pastaruosius mėnesius matėme, kad reklamą užsakantys partneriai fiksuoja pardavimų augimą ir reklamos išlaidų grąžą. Nors tik pradedame veikti šioje srityje, pirmieji rezultatai ir atsiliepimai yra džiuginantys bei patvirtina, jog einame teisingu keliu“, – sako „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse Mantas Lomsargis.
Viso „Wolt“ turi daugiau nei 36 mln. registruotų vartotojų 27 rinkose ir veikia daugiau nei 500 miestų. M. Lomsargis pažymi, kad „Wolt Ads“ išsiskiria tuo, kad skelbimai nepertraukia kliento veiklos – naujas vietas ir pasiūlymus jie leidžia atrasti apsipirkimo metu. Be to, daug dėmesio skiriama tam, kad rodomas mokamas turinys klientui būtų aktualus ir jo nebūtų per daug.
„Wolt Ads“ taiko dvi paslaugų linijas: platformoje veikiantiems prekybininkams ir prekių ženklams. Pirmąja gali naudotis daugiau kaip 140 000 „Wolt“ partnerių prekybininkų – 86 proc. jų yra mažos įmonės. Antroji skirta dideliems tarptautiniams „Wolt“ partnerių prekių ženklams.
Partneriai gali naudotis keliomis reklamos galimybėmis – jas nustatyti ir reguliuoti galima per turimą paskyrą. Numatyta, kad reklama bus įkainojama ne pagal paspaudimų ar parodymų skaičių, o tik pagal tiesioginius užsakymus, kuriuos atliks reklama susidomėję klientai.
Tarptautiniams prekių ženklams didesnį matomumą užtikrins tam skirtos reklamjuostės, rėmėjų pozicijos produktų sąrašuose, taip pat pakuotės, firminiai maišeliai, galimybė pasiūlyti nemokamus produkcijos mėginius ir kt.
„Norėtume padėti augti visoms įmonėms – tiek mažiems vietiniams partneriams, tiek didesniems tarptautiniams prekių ženklams. Tai ambicingas tikslas, tačiau mes sunkiai dirbame, kad jį pasiektume“, – sako M. Lomsargis.
Skaitmeninių platformų vertė verslui: daugiau klientų be papildomų rūpesčių
Kūrybiškas rugsėjo chaosas: kaip rašytojo T. Dirgėlos šeima tvarkosi su naujo starto iššūkiais
Pristatymo programėlės keičia Lietuvos gyventojų įpročius: nuo maisto atradimų iki rūpesčio artimaisiais
Nauja partnerystė Lietuvos skaitmeninėje rinkoje: nuo šiol – dar platesnės galimybės apsipirkti internetu
Kad mieste tilptume visi: „Wolt“ pradeda saugaus eismo kampaniją
Lietuva – pirmoji iš Baltijos šalių, kurioje galima įsigyti nereceptinius vaistus internetu
Meilės evoliucija: kaip keičiasi mūsų požiūris į Valentino dieną?
Nuo mėsainių iki tulpių: sužinokite, ką lietuviai labiausiai užsakinėjo 2024-aisiais
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...