Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
By
LukasSpalio 10-ąją „Wolt“ mini savo veiklos dešimtmetį. Pradžia buvo kukli – 2014-aisiais veikė tik Helsinkyje, tačiau šiandien ši technologijų bendrovė operuoja 28-ose šalyse ir 1 tūkst., miestų, tarp kurių – 11 yra Lietuvoje. Platformos pardavimai viršija 19 mlrd. eurų, sugeneruota per 700 mln. klientų užsakymų – taip palaikomi vietos verslai.
„Nuostabi patirtis vystyti „Wolt“ į tikrą vietinės prekybos platformą, kuri padeda verslams klestėti ir kuria naujas galimybes visame pasaulyje. Sakau, kad tai dar tik pradžia tiek „Wolt“, tiek visai industrijai – turime daug ko išmokti, tačiau jau nekantrauju pamatyti, ką pasieksime per kitą dešimtmetį“, – džiaugiasi Miki Kuusi, „Wolt“ įkūrėjas ir generalinis direktorius bei „DoorDash International“ vadovas.
Augina vietinius verslus
Minėdama savo 10-ies metų veiklos sukaktį, „Wolt“ dirbo su trečiųjų šalių ekonominės konsultacijų įmone „Copenhagen Economics“ ir parengė ataskaitą „A decade delivered“. Joje apžvelgiama, kokį poveikį bendrovė turėjo per pastarąjį dešimtmetį aptarnaudama klientus, remdama vietinius verslus ir kurdama uždarbio galimybes visame pasaulyje.
Remiantis minėtos ataskaitos duomenimis, „Wolt“ sugeneravo net 19 mlrd. eurų pardavimų visose rinkose, iš kurių – 15 mlrd. eurų sudaro vietos prekybininkų pardavimai. Taip pat, bendradarbiaudama su kone 450 tūkst. kurjerių-partnerių, globaliai uždirbo daugiau nei 3 mlrd. eurų papildomų pajamų. Tai rodo didžiulį „Wolt“ paslaugų poveikį vietinėms bendruomenėms ir verslininkams.
Pradėjusi išskirtinai kaip maisto pristatymo paslauga, šiandien bendradarbiaudama su vietos kurjeriais-partneriais „Wolt“ pristato bene viską: nuo maisto produktų iki technikos prietaisų ir dar daugiau. Ne restoranų užsakymai šiandien sudaro apie 20 proc., o maisto prekių pardavimai viršija 1 mlrd. eurų per metus.
Bendrovė siekia investuoti į technologinį tobulėjimą ir gerinti klientų patirtis, todėl nuolat siūlo papildomas paslaugas ir galimybes: 2021-aisiais pristatė greito apsipirkimo el. parduotuvę (ang. „quick-commerce online store”) „Wolt Market“, kiek vėliau – mėnesinės prenumeratos galimybę „Wolt+“, o šiemet jau galima pateikti kelis užsakymus už vieną pristatymo mokestį.
„Wolt+“ narystės programa leidžia klientams sutaupyti, gaunant nemokamą pristatymą bei išskirtinius nuolaidų pasiūlymus. Skaičiuojama, kad „Wolt+“ jau pasiekė 1 mln. prenumeratorių ribą, o nuo programos starto klientai sutaupė daugiau nei 200 mln. Eurų.
Stebinantys rekordai
Dažniausiai užsakomas patiekalas „Wolt“ platformoje – mėsainiai. O jų per visą veiklos dešimtmetį pristatyta daugiau nei 130 mln.
Vienas įspūdingiausių užsakymų yra ir pats brangiausias – užsakyta įvairių technikos prietaisų už 8559 Eur. Panašu, kad kažkas norėjo greitai įsirengti biurą, nes šis užsakymas atliktas naudojantis „Wolt for Work“ paslauga. Krepšelyje buvo tokios prekės kaip mobilieji telefonai, nešiojami kompiuteriai, maršrutizatoriai ir kabeliai. Tai rodo, kad bendrovė gali patenkinti ir verslo klientų poreikius bei saugiai pristatyti tokio pobūdžio prekes.
Bendrovė nuolat plečiasi ir stengiasi pritaikyti asortimentą prie klientų poreikių, neapsiribodama tik maisto produktais. Todėl platformoje globaliai pasiekiami daugiau nei 20 tūkst. floristų – vien šiemet gėlių iš jų užsisakė daugiau nei 1 mln. kartų. Tiek pat praėjusį mėnesį suskaičiuota ir gyvūnų prekių užsakymų.
Dar vienas įspūdingas pasiekimas – ilgiausias „Wolt“ pristatymas, kuriuo buvo nuvažiuota 4 tūkst. kilometrų per 7 šalis: nuo Sakartvelo iki Vokietijos. Įteikdama šalies vėliavą ir linkėjimus, „Wolt“ komanda pasveikino savo nacionalinę futbolo rinktinę per „Euro2024“ čempionatą.
Tapo neatsiejama Lietuvos ekosistemos dalimi
„Wolt“ iš tiesų padarė didelę įtaką Lietuvoje, ypač pandeminiu laikotarpiu, ir tapo svarbia mažų bei vidutinių verslų bendruomenės dalimi, padedančia jiems išlikti konkurencingiems“, – apžvelgdamas veiklos metus Lietuvoje sako Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
Savo veiklą Lietuvoje „Wolt“ pradėjo 2017-aisiais, o augimo spurtą, kaip ir dauguma online verslų, pasiekė pandeminiais metais. Šiandien paslauga lengvai prieinama daugiau nei 10-yje miestų, programėlė jungia vartotojus su daugiau nei 3 tūkst. vietos restoranų bei įvairių taškų, taip skatindama vietos ekonomiką. Taip pat įmonė kasmet sudaro galimybes papildomai užsidirbti daugiau nei 9 tūkst. kurjerių-partnerių.
„Mūsų platforma ne tik suteikia vartotojams patogumą, bet ir realiai prisideda prie vietos ekonomikos. Džiaugiamės matydami vis didesnį vartotojų pasitikėjimą ir augantį susidomėjimą mūsų paslaugomis“, – sako M. Lomsargis.
10 įdomių faktų apie „Wolt“ Lietuvoje:
Svarbi partnerystė: „Wolt“ ir „Revolut“ sujungia jėgas
Paskata Lietuvos verslui: rinkoje pristatytas naujas inovatyvus finansavimo sprendimas
Restoranai pamažu eina prekybos centrų keliu: įvedamas pakuotės mokestis
Vilniuje su „Gurtam“ partneryste startavo Transporto inovacijų forumas
Vasara ir lėkštėse – ką lietuviai valgo šiltuoju sezonu?
„Wolt“ pristato ilgai lauktą funkciją – vienu užsakymu bus galima apsipirkti keliose vietose
„Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugas – padės partneriams sparčiau augti
Per Velykas prekybos centrai nedirbs, tačiau prireikus pagelbės „Wolt“
Regionai skirtingi, o užsakymai kone vienodi ‒ kokie patiekalai ir maisto produktai užsakomi didžiuosiuose Lietuvos miestuose?
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...