Paskelbta
2 metai prieš-
Spalio 13–14 dienomis vykusioje rudeninėje „Maisto banko“ akcijoje, kuri vyko net 37-iuose „Rimi“ prekybos centruose, pirkėjai buvo kviečiami aukoti mažesnes pajamas gaunančioms šeimoms, vienišiems, senyvo amžiaus ir kitiems vargstantiems žmonėms. Iš viso „Rimi“ tinklo parduotuvėse paaukota 22 531 maisto produktas, kuris jau netrukus pasieks stokojančius visoje Lietuvoje. Daugiausia surinkta makaronų ir kruopų, taip pat arbatos, cukraus, aliejaus, įvairių konservų.
Aukojame ir saviems, ir nuo karo nukentėjusiems
Prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius džiaugiasi, kad žmonės nepavargo aukoti ir nėra abejingi ne tik nuo karo siaubo pabėgusiems ukrainiečiams, bet ir vargingiau gyvenantiems lietuviams.
„Galiu tik padėkoti savanoriams ir mūsų pirkėjams, kurie laiko savo pareiga pasidalinti maisto prekėmis su tais, kurie jų kartais neišgali nusipirkti. Be to, atliepdami taupančių pirkėjų lūkesčius, pristatėme naują vardą žemomis kainomis „Rimi Smart“, tad prekybos centrų asortimente galima rasti apie pusantro šimto pigių, bet kokybiškų produktų, kurie pravers kiekvienai šeimai“, – sako V. Lukoševičius.
Taip pat „Rimi“ investuoja savo išteklius tam, kad būtų išplėtota paramos maistu sistema ir padėtume sunkiai gyvenančioms šeimoms, vienišiems seneliams bei kitiems su sunkumais susiduriantiems žmonėms, kurie stokoja būtiniausių maisto produktų. Todėl, aktyviai bendradarbiaudami su „Maisto banku“, jam paaukotą maisto kiekį pernai padidinome iki 745 tonų (2021 m. šis kiekis siekė 666 tonas)“. Be to, svarbu paminėti, kad „Rimi“ prekybos tinklas „Maisto bankui“ atiduoda visas produkutų kategorijas – suprasdami to prasmę, kad sunkiau gyvenantiems reikia įvairaus maisto ir kitų prekių.
Dosniausi – didžiųjų miestų gyventojai
Per dvi jau 35 kartą organizuotos akcijos dienas „Rimi“ parduotuvėse suaukota 22 531 produktas, o jų vertė siekia 33 292 eurus. Iš viso buvo paaukota 6 237 kartus.
Kaip ir kiekvienais metais, daugiausia suaukojo vilniečiai: vienuolikoje akcijoje dalyvavusių „Rimi“ parduotuvių suaukota maisto beveik 15 tūkst. eurų. Po vilniečių dosniausiai aukojo klaipėdiečiai – aštuoniose „Rimi“ parduotuvėse surinkta produktų už kiek daugiau nei 4 tūkst. eurų. Panašūs skaičiai ir iš akcijos Kaune: ten penkiose parduotuvėse surinkto maisto vertė – apie 3,5 tūkst. eurų. Produktų aukojo ir kitų miestų: Alytaus, Panevėžio, Šiaulių, Telšių, Mažeikių, Palangos, Utenos, Biržų, Kretingos gyventojai. Iš viso 37 parduotuvėse budėjo 696 savanoriai.
Aukoja ilgo galiojimo produktus
Ankstesniais metais per „Maisto banko“ akcijas žmonės daugiausia aukodavo kruopų, miltų, makaronų, mėsos konservų. Dabar dažniausiai aukojamų produktų dešimtuke atsidūrė makaronai, kruopos, aliejus, arbata, cukrus, daržovių konservai, gaivieji gėrimai, vanduo, kava.
Prekybos tinklas „Rimi“ ir „Maisto bankas“ sėkmingai bendradarbiauja jau ne vienerius metus. „Toliau stipriname bendradarbiavimą su nevyriausybinėmis paramos organizacijomis, teikiame ir finansinę paramą bei skatiname tai daryti savo pirkėjus, suteikdami jiems galimybę aukoti tiek fizinėse parduotuvėse, tiek elektroninėje www.rimi.lt“, – primena „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius.
Nespėjusius sudalyvauti akcijoje, „Maisto bankas“ kviečia aukoti skambinant trumpaisiais numeriais 1343 (auka 5 eurai) ir 1413 (auka 10 eurų) arba internetu www.maistobankas.lt/paremk.
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Apklausa: lietuviai planuoja gausesnį Velykų stalą nei pernai, išryškėjo dvi tendencijos
Velykų sekmadienį keisis „Rimi“ darbo laikas: veiks budinčios parduotuvės
Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas
„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...
Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...