Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
By
Lukas„Aprangos“ grupė lapkričio 16 dieną Vilniaus „Akropolyje“ atidarė pirmąją Lietuvoje ir antrąją Baltijos šalyse premium prekių ženklo „Calvin Klein“ parduotuvę. Tai jau 27-oji sostinės prekybos ir pramogų centre šiemet duris atvėrusi nauja ar atsinaujinusi parduotuvė.
Naujoji „Calvin Klein“ parduotuvė įsikūrė 276 kv. metrų ploto patalpose. Joje lankytojai ras ne tik vyriškų bei moteriškų drabužių, bet ir avalynės, apatinio trikotažo, galanterijos gaminių, taip pat ir šio prekių ženklo aksesuarų.
„Calvin Klein“ prekių ženklas yra gerai pažįstamas ir mėgstamas lietuvių, todėl labai džiaugiamės, kad vien tik šiems mados namams dedikuota parduotuvė duris atvėrė būtent Vilniaus „Akropolyje“. Neabejojame, kad nauja parduotuvė bus palankiai sutikta vilniečių ir miesto svečių, o platus šiuo prekės ženklu pažymėtų gaminių asortimentas leis dar geriau atliepti jų poreikius“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Prieš daugiau nei 50 metų amerikiečių dizainerio Calvino Kleino įkurti mados namai tapo visame pasaulyje mėgstamu prekės ženklu – vien Europoje skaičiuojama daugiau nei 1 tūkst. parduotuvių. Šių metų spalio mėnesį Rygoje, Latvijoje, duris atvėrė pirmoji šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse, o lapkričio 16 dieną parduotuvė atidaryta ir Vilniaus „Akropolyje“.
„Bendradarbiavimą su „Calvin Klein“ mados namais pradėjome prieš kiek daugiau nei penkerius metus ir per šį gana trumpą laikotarpį prekių ženklas išsikovojo stiprias pozicijas. Labai džiugu, kad vieni pirmųjų turime galimybę pristatyti naujos koncepcijos parduotuves su stipriai išplėstu asortimentu“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios „Calvin Klein“ parduotuvės tapo pirmosiomis „Lifestyle“ koncepto ambasadorėmis ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame Šiaurės Europos regione. Šis konceptas pradėtas diegti beveik prieš metus ir vienoje parduotuvėje siūlo visas prekių ženklo linijas – „CK Underwear“, „CK Jeans“, „CK menswear and womenswear“, „CK accessories & shoes“.
Vilniaus „Akropolyje“ iš viso veikia daugiau nei 200 parduotuvių, iš kurių beveik 30 buvo atnaujintos arba naujai atidarytos šiais metais, tarp jų – verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių parduotuvė „City“, didžiausia Lietuvoje „Massimo Dutti“, vienintelė šalyje prancūzų prekių ženklo „Lacoste“ parduotuvė, sportbačių karaliumi tituluojamas „JD Sports“, vyrų mados prekių ženklo „Pako Lorente“ ir avalynės parduotuvė „Scalini“, taip pat išsiplėtę „XS Žaislai“.
„Visuomet norime, kad mūsų lankytojai turėtų galimybę rinktis iš kuo platesnio asortimento, todėl labai džiaugiamės, kai mūsų partneriai nebijo eksperimentuoti, plečiasi, išbando naujus formatus ir aktyviai pasitinka naujus sezonus. Jau tapo įprasta, kad lapkričio antroje pusėje prasideda intensyvus dovanų paieškų metas, tad daugelis mūsų prekybos ir pramogų centruose veikiančių parduotuvių jau siūlo platų šventinių prekių pasirinkimą. Šiemet Vilniaus „Akropolio“ lankytojus pakvietėme į išties nemažai naujų ir atsinaujinusių parduotuvių, kuriose galima rasti dar platesnį pamėgtų, o taip pat ir naujų prekių ženklų asortimentą. Tikiu, kad įvykę pasikeitimai padės užtikrinti dar malonesnę ne tik kasdienio, bet ir šventinio apsipirkimo patirtį“, – komentuoja D. Mertinas.
Klaipėdos „Akropolio“ bendrųjų erdvių atnaujinimo darbai artėja link pabaigos: įrengtos nemokamos vaikų žaidimo aikštelės, modernizuojamos alėjos, atidaromos naujos ir atsinaujinusios parduotuvės
Dainų šventę kviečia atrasti Vilniaus „Akropolyje“
„Akropolis Group“ trečius metus iš eilės išlaikė „S&P Global Ratings“ suteiktą BB+ reitingą su stabilia perspektyva
Visuose „Akropoliuose“ gegužės 24–26 dienomis vyks didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“
„Akropolis Group“ valdomuose prekybos centruose pernai apsilankė per 44 mln. lankytojų, nuomininkų apyvarta pasiekė beveik 1,2 mlrd. eurų, atidaryta daugiau nei 100 naujų ir atnaujintų parduotuvių, augo grupės pajamos
„Akropolių“ kasdienė dovana lankytojams – „Apple“ telefonai „iPhone 15“
Sostinės „Akropolis“ skelbia apie pokyčius – atidarytos 7 naujos ir atsinaujinusios parduotuvės
Prekybos ir pramogų centrai „Akropolis“ tampa draugiški gyvūnams: laukiami lankytojai su augintiniais
Nacionalinis kraujo centras kviečia prisijungti prie kraujo donorystės akcijos „Akropoliuose“
Valstybės duomenų agentūros duomenimis, kasmet Lietuvoje fiksuojama dešimtimis tūkstančių naujų santuokų, tačiau tuo pačiu ir tūkstančiai ištuokų, kai poros nusprendžia...
Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...
Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...
Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...