Sekite naujienas

Verslas

Daugiau nei 1,5 mln. parsisiuntusiųjų laukia naujienos: „Iki“ atnaujino programėlę – atsirado daug naudingų pokyčių

L

Paskelbta

-

Prekybos tinklas „Iki“ atnaujino savo lojalumo programėlę išmaniuosiuose telefonuose, į kurią įdiegti prie šiuolaikinio pirkėjo poreikių pritaikyti patobulinimai. Programėlė jau parsisiųsta per 1,5 mln. kartų, tad pokyčius pajus daugybė gyventojų – bus dar paprasčiau ne tik apsipirkti, bet ir pasinaudoti papildomomis naudomis šalia tradicinių akcijų.

Reklama

Daugiau patogumo ir privalumų lojaliems pirkėjams

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, tinklas siekia būti dar arčiau pirkėjų, todėl apsipirkimo patirtį gerina ne tik fizinėse parduotuvėse, bet ir skaitmeninėje erdvėje.

„Pokyčius įgyvendiname kruopščiai apgalvoję, kaip galime būti dar naudingesni kiekvienam pirkėjui. Kaip jų balso įsiklausome formuodami asortimentą ar gerindami aptarnavimo kokybę, taip pirkėjų įsitraukimas buvo labai svarbus atnaujinant ir lojalumo programėlę. Grįžtamąjį ryšį iš pirkėjų bei „Iki“ klientų valdybos rinkome daugiau nei metus. Atsižvelgus į jų pasiūlymus atlikome pokyčius, pavyzdžiui, nuo šiol patogiau ieškoti akcijų, paprasčiau rasti pirkinių istoriją. Mums rūpi, kad programėlė kuo geriau atlieptų gyventojų lūkesčius, ir pačių klientų įsitraukimas padeda to siekti gerokai efektyviau“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Kas pasikeitė?

„Iki“ rinkodaros vadovas Andrejs Dudko pasakoja, kad atnaujinant programėlę dar daugiau dėmesio skirta tinklo privalumams – akcijų gausai, prizams ir žaidybiniams elementams.  „Bitė“ atnaujino dalį biuro Naujamiestyje

„Programėlės atnaujinimas – tai atsakas į tai, ko tikisi šiandienos pirkėjas. Matome, kad žmonės itin aktyviai dalyvauja iššūkiuose, maino taškus į nuolaidas ar prizus, naudojasi „Pigintuvu“ ir nori greitai rasti aktualius pasiūlymus. Todėl visus svarbiausius dalykus padarėme dar lengviau pasiekiamus. Tačiau neapsiribojame tradicinėmis priemonėmis – šiandien klientai linkę labiau įsitraukti, jeigu tik tai jiems bus įdomu ir naudinga. Todėl programėlę atnaujinome taip, kad ji būtų ne tik paprastesnė, patogesnė, prieinamesnė, bet ir žaismingesnė “, – sako jis.

Atsinaujinusi išvaizda. Visa programėlės išvaizda pertvarkyta taip, kad pirkėjai dar greičiau rastų jiems aktualiausią informaciją ir lengviau naviguotų.

Iššūkiai – iškart po ranka. Pirkėjai itin aktyviai įsitraukia į iššūkius, už kuriuos gaunamus „Iki“ taškus vėliau gali mainyti į nuolaidas ar vertingus prizus. Dabar dalyvauti savaitės ar mėnesio iššūkiuose dar patogiau – jie matomi iškart vos atsidarius programėlę. Be to, pirkėjai asmeniškai gaus ir jiems skirtų iššūkių.

Reklama

Nauji žaidimai ir apklausos – dar naudingesni. Vis nauji žaidimai programėlėje – itin populiarūs, nes suteikia ne tik kelias atokvėpio minutes, bet ir yra paprasčiausiai naudingi. Nuo šiol juose laimėti bus galima dar įvairesnių prizų – pvz., gauti „Iki“ taškų ar kuponų prekėms parduotuvėse. „Iki“ taškų bus galima gauti ir dalyvaujant tinklo rengiamose apklausose aktualiais klausimais. „Circle K“ investavo 3 mln. eurų ir atnaujino 85 proc. degalinių parduotuvių

Patogesnis pasinaudojimas akcijomis. „Iki“ skelbia akcijas apie 5 tūkst. prekių kiekvieną savaitę, ir programėlėje jas bus galima patogiai išsifiltruoti pagal aktualią kategoriją. Taip pat – jas išsisaugoti „Mano akcijos“ skiltyje, kad svarbiausi pasiūlymai visada būtų greitai randami.

Atnaujintas „Pigintuvas“. Pokyčiai paliečia ir populiarųjį „Pigintuvą“. Pasinaudoti naujais pasiūlymais (tarp jų ir personalizuotu, skirtu tik konkrečiam „Iki“ lojalumo programos nariui) kas savaitę dabar dar paprasčiau – nuo šiol jo nuolaidas pirkėjai ras prie kitų akcijų ir kuponų. „CEE Attorneys” atnaujino vizualinį identitetą

Partneriai ir prizai „Taškotekoje“. Metų pabaigoje šis funkcionalumas tampa dar svarbesnis, nes daugelis lojalių pirkėjų suskuba sukauptus „Iki“ taškus išsimainyti į prizus. Kad būtų kuo lengviau rinktis, kokią dovaną pasirinkti, nuo šiol aiškiai išskiriami nauji partneriai ir jų suteikiami prizai.

„Parduotuvinio romano“ personažai – ir programėlėje. „Iki“ sukurtas serialas „Parduotuvinis romanas“ sulaukė didžiulio gyventojų susidomėjimo, tad jo personažai persikelia ir į programėlę – galima pasirinkti mėgstamiausio veikėjo paveiksliuką kaip profilio nuotrauką. Arba – įsikelti savo nuotrauką ir taip personalizuoti paskyrą.

Naują versiją galite pasirinkti atsisiuntę naujausią programėlės versiją. Tie, kurie nori prie naujovių pratintis palengva, kurį laiką gali grįžti ir į senąją variantą. Tam „Iki“ programėlėje pasirinkite „Daugiau“, tuomet „Mano profilis“, „Versijos pasirinkimas“ ir pasirinkite seną versiją. Kada atsirado dirbtinis intelektas ir kuo jis naudingas?

Jeigu dar programėlės neturite – parsisiųskite ją į savo išmanųjų įrenginį iš „Google Play“ ar „App Store“ ir prisijungę dar patogiau naudokitės visais lojalumo programos privalumais.

„Ignitis ON“ atnaujino elektromobilių įkrovimo parką Palangoje

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naudingos nuorodos:

Padangos
Naudotos knygos
-->Čia gali būti Jūsų nuoroda <--

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |