Paskelbta
12 mėnesių prieš-
Lapkričio 11 d. tarptautinis drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas „Pepco“ atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje, Utenos mieste. Per 7 metus šis mažmeninės prekybos tinklas sėkmingai įsitvirtino Lietuvos rinkoje, nuosekliai plėsdamas savo paslaugų prieinamumą visoje šalyje. Pastaruosius kelerius metus įmonė ne tik fiksuoja spartų plėtros, bet ir pelno augimą: jis paskutiniais įmonės finansiniais metais didėjo 56 proc.
„Pepco Lithuania“ finansiniais metais, kurie prasidėjo 2022 m. spalį ir baigėsi 2023 m. rugsėjo 30 d., uždirbo 13,8 mln. eurų grynojo pelno. Ankstesnį finansinį laikotarpį ši suma sudarė 8,8 mln. eurų.
Nepaisant didelio jau atidarytų parduotuvių skaičiaus, įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad įmonė mato potencialą tolesnei plėtrai ir sustoti neketina.
„Dar šią savaitę duris atvėrė mūsų 90-oji parduotuvė Lietuvoje, o kitais metais tikimės pasiekti simbolinį 100 parduotuvių skaičių. Vis dar yra nemažai miestų, kuriuose mūsų parduotuvių nėra, todėl norime kaip įmanoma plačiau pasiekti savo pirkėjus. Artimiausiais metais planuojame atidaryti iki 10 naujų parduotuvių Lietuvoje – dalis jų duris atvers ten, kur jau veikiame, tačiau taip pat tikimės parduotuvių atidaryti ir mums naujuose miestuose, kur pirkėjai mūsų tikrai laukia. Plėtrą vykdysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – pasakoja apie ateities planus ji.
Pasak E. Maželienės, didžiausias iššūkis vystant šį verslą Baltijos šalyse, ypač mažesniuose miestuose, yra tinkamų prekybai patalpų trūkumas arba jų nebuvimas. „Jeigu patalpų yra, jos netinkamos dėl dydžio, erdvių plano ar kitų priežasčių, o mažesniuose miestuose jų iš esmės nėra, todėl pastaruoju metu dėmesį skiriame naujos statybos projektams“, – sako ji.
Įmonės operacinės veiklos vadovė džiaugiasi, kad nuo pat veiklos pradžios pirkėjai labai pamilo šį prekės ženklą. „Tai turbūt viena pagrindinių tokios intensyvios veiklos priežasčių, – teigia ji. – Lietuva nedidelė, pagrindiniai prekybos centrai telkiasi didžiausiuose miestuose, tad vidutinio dydžio ir mažesniuose miestuose juntamas didelis tokių parduotuvių kaip mūsų poreikis.“
E. Maželienė pabrėžia, kad pirkėjų lojalumas įmonei yra labai svarbus, todėl daugiausia investuojama į ilgalaikius sprendimus: „Taip galime plėsti parduotuvių tinklą ir užtikrinti prekių prieinamumą. Taip pat užtikriname, kad mūsų pirkėjams žemos kainos būtų prieinamos kasdien, o ne tik tam tikromis savaitėmis.“
Nuolat plečiamas asortimentas ir tvarumas
E. Maželienė pasakoja, kad nuo pat veiklos pradžios šis europietiškas prekių tinklas buvo geriausiai žinomas kaip vaikų kategorijos prekių (drabužių, žaislų ir kt.) prekybos tinklas. Visgi per pastaruosius penkerius metus tinklas stipriai atsinaujino ir išplėtė savo asortimentą – įtraukė suaugusiųjų drabužių kategoriją ir namų apyvokos prekes.
„Pasikeitimai drabužių kategorijoje yra akivaizdūs – dabar siūlome daugiau natūralių audinių, tokių kaip organinė medvilnė ir linas, taip pat pristatėme sporto ir laisvalaikio drabužių liniją, kuri greitai sulaukė didelio populiarumo. Be to, atnaujinome asortimentą – įdomesni raštai, modernesni kirpimai ir modeliai.
Nors pas mus visada buvo galima įsigyti įvairiausių namų apyvokos prekių – nuo šakučių ir šaukštelių iki pakabų ir muilinių, matydami, kaip keičiasi pirkėjų įpročiai, išplėtėme ir savo namų, dekoro pasiūlymus, kurie atitinka šiuolaikines tendencijas ir neatsilieka nuo kitų namų ir interjero salonų. Kelis kartus per sezoną pristatome vis kitokias, įvairiausių stilių namų dekoro kolekcijas, kurios apima skirtingas namų erdves – nuo valgomojo iki lauko terasos. Svarbu ne tik platus asortimentas, bet ir jo kokybė“, – priduria E. Maželienė.
Įmonė pastebi, kad pirkėjų požiūris į gamtą, ekologiją ir tvarumą stipriai keičiasi, todėl asortimentas nuolat koreguojamas. „Dar praėjusiais metais prisijungėme prie „Better Cotton“ (BC) – pagrindinės pasaulinės iniciatyvos, skatinančios tvarų medvilnės auginimą, ir tapome pirmieji Lietuvoje, prisijungę prie šios organizacijos. Taigi dalis mūsų drabužių asortimento jau yra pagaminta iš organinės medvilnės. Be to, didelis dėmesys skiriamas ir namų apyvokos prekių kategorijai, kurią vis daugiau papildome perdirbto plastiko asortimentu“, – sako E. Maželienė.
100-oji „Pepco“ parduotuvė Klaipėdoje jau laukia lankytojų
Rugpjūtis atlikėjos Irūnos Puzaraitės-Čepononienės šeimoje – pasiruošimo ir nusiteikimo naujiems mokslo metams laikas
Pirmoko kuprinės gidas: ką nupirkti ir kaip išsirinkti?
Pasitikite rugsėjį be streso: 5 patarimai tėvams
Šis mažas žaislas gali pakeisti vaiko gyvenimą – sužinok, kaip
Stilistė Sigita Mušauskaitė dalijasi patarimais, kaip atrodyti stilingai neišlaidaujant
„Rimi“ tęsia plėtrą Vakarų Lietuvoje: pirmoji tinklo parduotuvė jau atidaryta ir Gargžduose
Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius
„Pepco“ prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos

Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...