Paskelbta
8 mėnesiai prieš-
Lapkričio 11 d. tarptautinis drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas „Pepco“ atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje, Utenos mieste. Per 7 metus šis mažmeninės prekybos tinklas sėkmingai įsitvirtino Lietuvos rinkoje, nuosekliai plėsdamas savo paslaugų prieinamumą visoje šalyje. Pastaruosius kelerius metus įmonė ne tik fiksuoja spartų plėtros, bet ir pelno augimą: jis paskutiniais įmonės finansiniais metais didėjo 56 proc.
„Pepco Lithuania“ finansiniais metais, kurie prasidėjo 2022 m. spalį ir baigėsi 2023 m. rugsėjo 30 d., uždirbo 13,8 mln. eurų grynojo pelno. Ankstesnį finansinį laikotarpį ši suma sudarė 8,8 mln. eurų.
Nepaisant didelio jau atidarytų parduotuvių skaičiaus, įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad įmonė mato potencialą tolesnei plėtrai ir sustoti neketina.
„Dar šią savaitę duris atvėrė mūsų 90-oji parduotuvė Lietuvoje, o kitais metais tikimės pasiekti simbolinį 100 parduotuvių skaičių. Vis dar yra nemažai miestų, kuriuose mūsų parduotuvių nėra, todėl norime kaip įmanoma plačiau pasiekti savo pirkėjus. Artimiausiais metais planuojame atidaryti iki 10 naujų parduotuvių Lietuvoje – dalis jų duris atvers ten, kur jau veikiame, tačiau taip pat tikimės parduotuvių atidaryti ir mums naujuose miestuose, kur pirkėjai mūsų tikrai laukia. Plėtrą vykdysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – pasakoja apie ateities planus ji.
Pasak E. Maželienės, didžiausias iššūkis vystant šį verslą Baltijos šalyse, ypač mažesniuose miestuose, yra tinkamų prekybai patalpų trūkumas arba jų nebuvimas. „Jeigu patalpų yra, jos netinkamos dėl dydžio, erdvių plano ar kitų priežasčių, o mažesniuose miestuose jų iš esmės nėra, todėl pastaruoju metu dėmesį skiriame naujos statybos projektams“, – sako ji.
Įmonės operacinės veiklos vadovė džiaugiasi, kad nuo pat veiklos pradžios pirkėjai labai pamilo šį prekės ženklą. „Tai turbūt viena pagrindinių tokios intensyvios veiklos priežasčių, – teigia ji. – Lietuva nedidelė, pagrindiniai prekybos centrai telkiasi didžiausiuose miestuose, tad vidutinio dydžio ir mažesniuose miestuose juntamas didelis tokių parduotuvių kaip mūsų poreikis.“
E. Maželienė pabrėžia, kad pirkėjų lojalumas įmonei yra labai svarbus, todėl daugiausia investuojama į ilgalaikius sprendimus: „Taip galime plėsti parduotuvių tinklą ir užtikrinti prekių prieinamumą. Taip pat užtikriname, kad mūsų pirkėjams žemos kainos būtų prieinamos kasdien, o ne tik tam tikromis savaitėmis.“
Nuolat plečiamas asortimentas ir tvarumas
E. Maželienė pasakoja, kad nuo pat veiklos pradžios šis europietiškas prekių tinklas buvo geriausiai žinomas kaip vaikų kategorijos prekių (drabužių, žaislų ir kt.) prekybos tinklas. Visgi per pastaruosius penkerius metus tinklas stipriai atsinaujino ir išplėtė savo asortimentą – įtraukė suaugusiųjų drabužių kategoriją ir namų apyvokos prekes.
„Pasikeitimai drabužių kategorijoje yra akivaizdūs – dabar siūlome daugiau natūralių audinių, tokių kaip organinė medvilnė ir linas, taip pat pristatėme sporto ir laisvalaikio drabužių liniją, kuri greitai sulaukė didelio populiarumo. Be to, atnaujinome asortimentą – įdomesni raštai, modernesni kirpimai ir modeliai.
Nors pas mus visada buvo galima įsigyti įvairiausių namų apyvokos prekių – nuo šakučių ir šaukštelių iki pakabų ir muilinių, matydami, kaip keičiasi pirkėjų įpročiai, išplėtėme ir savo namų, dekoro pasiūlymus, kurie atitinka šiuolaikines tendencijas ir neatsilieka nuo kitų namų ir interjero salonų. Kelis kartus per sezoną pristatome vis kitokias, įvairiausių stilių namų dekoro kolekcijas, kurios apima skirtingas namų erdves – nuo valgomojo iki lauko terasos. Svarbu ne tik platus asortimentas, bet ir jo kokybė“, – priduria E. Maželienė.
Įmonė pastebi, kad pirkėjų požiūris į gamtą, ekologiją ir tvarumą stipriai keičiasi, todėl asortimentas nuolat koreguojamas. „Dar praėjusiais metais prisijungėme prie „Better Cotton“ (BC) – pagrindinės pasaulinės iniciatyvos, skatinančios tvarų medvilnės auginimą, ir tapome pirmieji Lietuvoje, prisijungę prie šios organizacijos. Taigi dalis mūsų drabužių asortimento jau yra pagaminta iš organinės medvilnės. Be to, didelis dėmesys skiriamas ir namų apyvokos prekių kategorijai, kurią vis daugiau papildome perdirbto plastiko asortimentu“, – sako E. Maželienė.
Šis mažas žaislas gali pakeisti vaiko gyvenimą – sužinok, kaip
Stilistė Sigita Mušauskaitė dalijasi patarimais, kaip atrodyti stilingai neišlaidaujant
„Rimi“ tęsia plėtrą Vakarų Lietuvoje: pirmoji tinklo parduotuvė jau atidaryta ir Gargžduose
Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius
„Pepco“ prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos
Pietų Ispanijos pakrantė, kurioje saulė šviečia daugiau nei 300 dienų per metus – tai ne tik rojaus kampelis atostogoms, bet...
Jensen Huang, „Nvidia“ generalinis direktorius, pardavė 100 000 akcijų už 14,4 mln. USD pagal savo 865 mln. USD vertės akcijų...
Pasaulyje, kuriame skaitmeninis gyvenimas juda braukimų ir paspaudimų greičiu, vienas Bengalūro startuolis orientuojasi į kažką žmogiškesnio: jūsų balsą. Pristatome „Ringg...
„Meta“ investuoja 14,3 mlrd. USD į „Scale AI“, pritraukdama startuolio generalinį direktorių Alexandr Wang, kad šis padėtų bendrovės dirbtinio intelekto...
Naujuoju daugiau nei 120 technologijų sektoriaus bendrovių vienijančios Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“ valdybos pirmininku išrinktas Mantas Katinas, „Wargaming Vilnius“...
Vasara – ne tik atostogų metas, bet ir iššūkių sezonas darbdaviams. Vieni darbuotojai ilsisi, kiti – priima sprendimus keisti darbą....
Įspūdingos Gizos piramidės, dirbtinės palmės formos salos Dubajuje, 828 metrų aukščio „Burj Khalifa“ dangoraižis – tūkstančius metų pasaulis žavisi inžinerijos...
Kad ir kur dirbtumėte – biure ar namuose – darbo stalas dažnai tampa tarsi magnetas, traukiantis popierius, puodelius, laidus, užrašus...
Daugelis esame girdėję patarimų, kaip apsisaugoti nuo įžūlių sukčių ir piktavalių internete, tačiau, nepaisant visų prevencinių priemonių, kibernetinių nusikaltėlių aukų...
Besikeičiantis klimatas ir ilgesni šiltojo sezono laikotarpiai Lietuvoje verčia permąstyti namų komforto standartus. Oro kondicionierius jau nebėra prabangos prekė –...