Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Lapkričio 11 d. tarptautinis drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas „Pepco“ atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje, Utenos mieste. Per 7 metus šis mažmeninės prekybos tinklas sėkmingai įsitvirtino Lietuvos rinkoje, nuosekliai plėsdamas savo paslaugų prieinamumą visoje šalyje. Pastaruosius kelerius metus įmonė ne tik fiksuoja spartų plėtros, bet ir pelno augimą: jis paskutiniais įmonės finansiniais metais didėjo 56 proc.
„Pepco Lithuania“ finansiniais metais, kurie prasidėjo 2022 m. spalį ir baigėsi 2023 m. rugsėjo 30 d., uždirbo 13,8 mln. eurų grynojo pelno. Ankstesnį finansinį laikotarpį ši suma sudarė 8,8 mln. eurų.
Nepaisant didelio jau atidarytų parduotuvių skaičiaus, įmonės operacinės veiklos vadovė Baltijos šalims Erika Maželienė teigia, kad įmonė mato potencialą tolesnei plėtrai ir sustoti neketina.
„Dar šią savaitę duris atvėrė mūsų 90-oji parduotuvė Lietuvoje, o kitais metais tikimės pasiekti simbolinį 100 parduotuvių skaičių. Vis dar yra nemažai miestų, kuriuose mūsų parduotuvių nėra, todėl norime kaip įmanoma plačiau pasiekti savo pirkėjus. Artimiausiais metais planuojame atidaryti iki 10 naujų parduotuvių Lietuvoje – dalis jų duris atvers ten, kur jau veikiame, tačiau taip pat tikimės parduotuvių atidaryti ir mums naujuose miestuose, kur pirkėjai mūsų tikrai laukia. Plėtrą vykdysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – pasakoja apie ateities planus ji.
Pasak E. Maželienės, didžiausias iššūkis vystant šį verslą Baltijos šalyse, ypač mažesniuose miestuose, yra tinkamų prekybai patalpų trūkumas arba jų nebuvimas. „Jeigu patalpų yra, jos netinkamos dėl dydžio, erdvių plano ar kitų priežasčių, o mažesniuose miestuose jų iš esmės nėra, todėl pastaruoju metu dėmesį skiriame naujos statybos projektams“, – sako ji.
Įmonės operacinės veiklos vadovė džiaugiasi, kad nuo pat veiklos pradžios pirkėjai labai pamilo šį prekės ženklą. „Tai turbūt viena pagrindinių tokios intensyvios veiklos priežasčių, – teigia ji. – Lietuva nedidelė, pagrindiniai prekybos centrai telkiasi didžiausiuose miestuose, tad vidutinio dydžio ir mažesniuose miestuose juntamas didelis tokių parduotuvių kaip mūsų poreikis.“
E. Maželienė pabrėžia, kad pirkėjų lojalumas įmonei yra labai svarbus, todėl daugiausia investuojama į ilgalaikius sprendimus: „Taip galime plėsti parduotuvių tinklą ir užtikrinti prekių prieinamumą. Taip pat užtikriname, kad mūsų pirkėjams žemos kainos būtų prieinamos kasdien, o ne tik tam tikromis savaitėmis.“
Nuolat plečiamas asortimentas ir tvarumas
E. Maželienė pasakoja, kad nuo pat veiklos pradžios šis europietiškas prekių tinklas buvo geriausiai žinomas kaip vaikų kategorijos prekių (drabužių, žaislų ir kt.) prekybos tinklas. Visgi per pastaruosius penkerius metus tinklas stipriai atsinaujino ir išplėtė savo asortimentą – įtraukė suaugusiųjų drabužių kategoriją ir namų apyvokos prekes.
„Pasikeitimai drabužių kategorijoje yra akivaizdūs – dabar siūlome daugiau natūralių audinių, tokių kaip organinė medvilnė ir linas, taip pat pristatėme sporto ir laisvalaikio drabužių liniją, kuri greitai sulaukė didelio populiarumo. Be to, atnaujinome asortimentą – įdomesni raštai, modernesni kirpimai ir modeliai.
Nors pas mus visada buvo galima įsigyti įvairiausių namų apyvokos prekių – nuo šakučių ir šaukštelių iki pakabų ir muilinių, matydami, kaip keičiasi pirkėjų įpročiai, išplėtėme ir savo namų, dekoro pasiūlymus, kurie atitinka šiuolaikines tendencijas ir neatsilieka nuo kitų namų ir interjero salonų. Kelis kartus per sezoną pristatome vis kitokias, įvairiausių stilių namų dekoro kolekcijas, kurios apima skirtingas namų erdves – nuo valgomojo iki lauko terasos. Svarbu ne tik platus asortimentas, bet ir jo kokybė“, – priduria E. Maželienė.
Įmonė pastebi, kad pirkėjų požiūris į gamtą, ekologiją ir tvarumą stipriai keičiasi, todėl asortimentas nuolat koreguojamas. „Dar praėjusiais metais prisijungėme prie „Better Cotton“ (BC) – pagrindinės pasaulinės iniciatyvos, skatinančios tvarų medvilnės auginimą, ir tapome pirmieji Lietuvoje, prisijungę prie šios organizacijos. Taigi dalis mūsų drabužių asortimento jau yra pagaminta iš organinės medvilnės. Be to, didelis dėmesys skiriamas ir namų apyvokos prekių kategorijai, kurią vis daugiau papildome perdirbto plastiko asortimentu“, – sako E. Maželienė.
Stilistė Sigita Mušauskaitė dalijasi patarimais, kaip atrodyti stilingai neišlaidaujant
„Rimi“ tęsia plėtrą Vakarų Lietuvoje: pirmoji tinklo parduotuvė jau atidaryta ir Gargžduose
Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius
„Pepco“ prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...