Paskelbta
2 metai prieš-
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
„Per konferenciją kvietėme diskutuoti apie skaitmeninę rinkodarą ir artimiausias jos tendencijas. Taip pat dalyviai galėjo išgirsti pranešimų apie naujausias technologijas, turinio kūrimą iš pačių influencerių lūpų, pakvietėme ir didžiųjų naujienų portalų atstovus. Kėlėme pagrindinį tikslą – pateikti praktiškai kiekvieno marketingo srityje dirbančio specialisto kasdienėje veikloje pritaikomų idėjų“, – sako vienas iš „Full digital“ organizatorių, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas Arijus Žakas.
Konferencijoje pranešimą skaičiusi Simona Vilkaitė-Marcinkevičė, „Meta“ kūrybos vadovė, akcentavo, kad reikėtų pasikliauti algoritmais, kad suvoktume, kurie veiksmai tikrai veikia. Ji kalbėjo apie personalizuotų, konkrečiam vartotojui asmeniškai svarbių sprendimų svarbą. Ji pabrėžė, kad nėra vienos idėjos, kuri tiktų visiems, todėl svarbu turėti diversifikuotą strategiją.
Marketingo specialistams A. Žakas akcentavo, kad rinkodaros planas, kurio laikomasi aklai, neturi prasmės ir daugiau dėmesio reikėtų skirti planavimui. Tai yra nuolat reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius ir atsižvelgiant į juos koreguoti planą.
„Havas Digital Kyiv“ vykdantysis direktorius Denys Lohvynenko pristatė, kokie išplėstinės realybės įrankiai jau naudojami ir kaip jie paveiks rinkodaros sritį, kaip prekių ženklai juos įtraukia į savo kampanijas ir kaip XR technologijos padeda diferencijuoti vartotojų patirtis bei mažinti kaštus.
Pranešėjai daug dėmesio skyrė medijos kanalų paieškai ir jų deriniui, skaitmenizacijos svarbai, technologijų įtakai marketingo sprendimams. Buvo akcentuojama ir komunikacijos svarba, asmeninio žurnalistų bei komunikacijos specialistų santykio vertė.
Viena ryškiausių Lietuvos influencerių Ieva Mackevičienė atskleidė, kad konferencijoje dalyvavo pirmą kartą. Ji papasakojo, kaip atrodo turinio kūrėjo kasdienybė ir su kokiais iššūkiais susiduria prekių ženklai, ketindami pasinaudoti influencerių paslaugomis.
Jonas Valatkevičius, „Havas Creative“ kūrybos vadovas, konferencijos dalyviams pristatė patirtis su skaitmeninio draugo programėle ir atskleidė, kad dirbtiniam intelektui yra gerokai lengviau simuliuoti emocijas ir tarpusavio ryšį, nei atlikti loginius funkcinius veiksmus.
„Džiaugiamės, kad ir šiais metais išlaikėme dinamišką konferencijos formatą, suteikėme galimybę išgirsti tiek daug koncentruotų pranešimų. Tikime, kad renginio dalyviai išsinešė praktinių idėjų, kurias galės pritaikydami kurdami kitų metų rinkodaros planus“, – kalba A. Žakas.
Pasak organizatorių, matydami didžiulį marketingo bendruomenės susidomėjimą, kitų metų konferencijoje jie vėl ieškos aktualiausių temų ir sieks dalintis naujausiomis tendencijomis rinkodaros srityje.
Konferencijoje pranešimus skaitė ir „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala.
Meta „dirbtinio superintelekto“ pastangos primena nesėkmingą „virtualiojo pasaulio“ projektą
„Meta“ gali įsigyti balso DI startuolį „PlayAI“ kartu su pagrindiniais talentais
„Scale AI“ vadovas Alexandr Wang patvirtina perėjimą į „Meta“ pagal 14,3 mlrd. USD susitarimą
„Scale AI“ pristato naują bendrovės plėtros etapą
Pokyčiai „Instagram“: nuo šiol tik populiarūs vaizdo įrašai pasižymės aukštesne vaizdo kokybe
Griežtesni saugumo reikalavimai „Instagram“: tėvai matys, kas bando susisiekti su jų vaiku
Kam tas „epsas“, „live‘as“ su 15 žiūrovų ir kaip namuose pasisodinti Bulvių: „Iki“ pradeda naują žaismingai informatyvią kampaniją, skirtą senjorams
„Facebook“ įkūrėjas išmaniuosius akinius nori „uždėti“ milijonams žmonių: kiek realaus pagrindo turi jo vizija?
Dirbtinis intelektas, nuo kurio nepasislėpsime: į „Facebook“ ir „Instagram“ atkeliauja neišjungiamas „Meta AI“ asistentas
Kai pirmasis sezono rožinis vynas pasiekia Provanso kavines, o Prancūzijos nekilnojamojo turto rinka bunda iš žiemos miego, hipotekų palūkanų normos...
Šiandien eiliniame visuotiniame „Novaturo“ akcininkų susirinkime išrinkta nauja bendrovės valdyba. Į ją paskirti du nauji nariai – ilgametę tarptautinę turizmo...
Kaip atrodo nekilnojamojo turto rinka Kretoje 2025 metais? Po staigaus kainų kritimo 2010-aisiais, kurį lėmė Graikijos ekonomikos krizė, nekilnojamojo turto...
Nekilnojamojo turto kainų dinamika Scalea mieste: istorija ir perspektyvos Scalea, įsikūręs pietų Italijoje, ilgą laiką buvo vienas prieinamiausių kurortinių miestelių...
Kaune, prie Kalniečių parko istoriškai besiformavusio verslo rajono konversijai, bankas „Bigbank“ skolins 16,5 mln. Eur. Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Inspiration...
Daugelis žmonių atideda šventes, galvodami: „Pasidžiaugsime, kai bus daugiau laiko“ arba „Tai nepakankama proga.“ Taip praleidžiame kasdienes galimybes patirti džiaugsmą...
Ten, kur daugiau laisvės – ten ir daugiau rizikų. Gyventojams atsiveriant vis daugiau galimybių laisvai disponuoti savo pinigais, šią situaciją...
Vasara – tai ne tik atostogų metas, bet ir puikus laikotarpis atnaujinti namus. Ilgesnės dienos, palankesnės oro sąlygos ir noras...
Ilsėtis turėtų būti natūralu. Vis dėlto vis daugiau žmonių sako, kad net per atostogas jiems nepavyksta iš tikrųjų atsipalaiduoti –...
Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia,...