Paskelbta
2 metai prieš-
Viena garsiausių Lietuvos nuomonės formuotojų Karolina Meschino suvienijo jėgas su „Pildyk“ ir pristato kartu kurtą riboto leidimo vasariškų drabužių ir aksesuarų kolekciją. Nuo birželio 15 iki liepos 30 dienos kasdien juos laimėti galės ir „Pildyk“ klientai – užėję į www.pildyk.lt arba „Pildyk“ programėlę ir nutrynę virtualų žaidimo bilietą.
Kolekciją sudaro 6 skirtingi drabužiai bei aksesuarai
K. Meschino kurtą kolekciją sudaro 6 skirtingi, universalaus dydžio drabužiai ir aksesuarai: džemperis, drobinis maišas, funkcionali kuprinė, dviejų rūšių kepurės ir lengvo audinio baltos spalvos marškinėliai, kurie, anot Karolinos, yra jos mėgstamiausias naujausios kolekcijos rūbas.
„Nedarau dalykų tik dėl pinigų, o projektus, kuriuose pasiryžtu dalyvauti renkuosi dėl patirties, malonumo. Kai gavau pasiūlymą kartu su „Pildyk“ kurti drabužių kolekciją – nebuvo jokios abejonės. Šį prekių ženklą pažįstu ir juo žaviuosi nuo vaikystės, todėl jis man labai artimas. Kartu padirbėti buvo tikrų tikriausia garbė“, – sako Karolina.
Prekių ženklo „By Karolina Meschino“ įkūrėja sako, kad kurdama „Pildyk“ riboto leidimo liniją galvojo apie tai, kokie drabužiai bei aksesuarai jai patiktų pačiai.
„Taip darau ne veltui – šis dalykas puikiai veikia ir su mano pačios prekių ženklu. Kurdama kolekcijas visuomet mąstau apie tai, ką pati nešiočiau, kas man miela širdžiai, nesitaikiau į jokią konkrečią auditoriją. Tad kurdama ir šią kolekciją iš karto turėjau labai aiškią idėją. Žinoma, ne viskas, ką sumąstau yra lengvai įgyvendinama“, – pasakoja K. Meschino.
Paklausta, kas jai svarbiau – drabužio grožis ar patogumas – Karolina sako visuomet tarp šių dalykų dedanti lygybės ženklą. Ne išimtis ir ši kolekcija.
„Turėdama viziją, kaip turi atrodyti drabužis visuomet ieškau sprendimų, kaip jį padaryti kuo kokybiškesnį, funkcionalesnį ir praktiškesnį. Mano pačios spintoje daugiausiai vyrauja patogūs, funkcionalūs rūbai: džemperiai, sportiniai batai. Visgi, jie niekada nebūna paprasti. Man patinka ryškios spalvos, išraiškingi logotipai“, – prisipažįsta ji.
K. Meschino sako, kad nuobodūs daiktai – ne jos charakteriui. Kadangi jos darbas susijęs su turinio kūrimu, ji mėgsta dažnai keisti drabužius. Ieškoma kuo įdomesnių daiktų ji dažnai apsilanko ir dėvėtų drabužių parduotuvėse, ir turguje. Kalbėdama apie tai, kas ją įkvepia K. Meschino sako, kad kolekcijose dažniausiai atsispindi jos nuotaika.
„Kuriant drabužius mane įkvepia ir tam tikri gyvenimo laikotarpiai, tuometinė savijauta. Žinoma, daug įkvėpimo semiuosi ir iš aplinkos, socialinių tinklų. Kai mąsčiau, kaip „Pildyk“ sujungti su savimi – iš karto kilo mintis, kad drabužius norėčiau papuošti savo ranka rašytomis man mielomis frazėmis ar panaudoti savo tatuiruočių, kurių turiu labai daug, fragmentus. Sudėjus mano ir „Pildyk“ vizijas – gavome tikrų tikriausią jų miksą“, – pasakoja K. Meschino.
Birželio 15–liepos 30 dienomis – „Pildyk“ skelbia dovanų metą. Kasdien „Pildyk“ klientai bus apdovanojami K. Meschino kurtos kolekcijos drabužiais, aksesuarais bei papildomomis dovanomis: minutėmis arba gigabaitais. Jokių registracijų ar papildomų veiksmų atlikti neprireiks. Tai padaryti klientai gali užėję į www.pildyk.lt arba „Pildyk“ programėlę ir nutrynę virtualų žaidimo bilietą.
Kiekvienas „Pildyk“ klientas savo laimę žaidime išbandyti galės kasdien. Žaisti galima tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais. Na, o jeigu savo sėkme nepasitikite ar norimo kolekcijos daikto laimėti nepavyko – visus drabužius bei aksesuarus galima įsigyti ir www.pildyk.lt puslapyje.
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
„Tele2“ blokuoja padirbtų mobiliųjų numerių skambučius iš užsienio
Būti rimtu — lengviau nei prajuokinti mases: kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
„Tele2“ reklama su „Teledueto“ personažais pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
„Pildyk“ atsinaujina: naujausioje reklamoje ir žymūs aktoriai, ir nauji siužeto vingiai
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje prakalbo ir zuikis, ir vilkas: atskleidė, kad pasidarbavo ir dirbtinis intelektas
Skelbiami „Kartą Vilniuje“ bendraautoriai – žmonių kadrai pateks į kino filmą. Tarp jų – ir Karolina Meschino
RRT ataskaita: „Tele2“ ir toliau užima didžiausią rinkos dalį, pritraukia daugiausiai naujų verslo klientų
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...