Paskelbta
3 metai prieš-
Startavo nauja mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ įvaizdžio kampanija verslui, kurios ašis – stereotipai. Naujuose reklaminiuose klipuose šmaikščiai pateikiamos šabloniškos situacijos iš verslo kasdienybės ir akcentuojama operatoriaus užtikrinama laisvė rinktis tai, kas atrodo tinkamiausia pačiam verslui. Verslo klientai geriausiai žino, ko jiems iš tiesų reikia, tad „Tele2“ pritaiko pasiūlymus pagal jų poreikius.
„Mūsų pagrindinis tikslas – daryti kitaip, nei įprasta rinkoje. Daug dėmesio skiriame savo klientų pažinimui, jų poreikių išsiaiškinimui, esame tas partneris, kuris girdi ir pasiūlo tai, ko labiausiai reikia verslo klientams“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Lankstūs pasiūlymai verslui
Naujoje operatoriaus reklamoje šmaikščiai perteikiami įsišakniję verslo stereotipai: vaikams atrodo, kad jie yra vadovai ir versle viskas itin paprasta, o draugai mano, jog jiems visada priklauso nuolaida, lyg tai būtų nerašyta taisyklė. Reklaminiame klipe parodomas ir klientų įsitikinimas, kad nėra blogo laiko skambinti, net ir per svarbiausias gyvenimo šventes.
Nors taip žmonės dažniausiai įsivaizduoja verslo kasdienybę, geriausiai apie ją išmano pats verslas. Dėl šios priežasties „Tele2“ siūlo lanksčius pasiūlymus – verslo klientai gali rinktis jiems tinkamiausią išmanųjį pokalbių ir kitų paslaugų planą ir pirmais sutarties metais naudotis neribotais GB. Pasiūlymas galios pasirašius 24 mėn. sutartį.
A. Žilinskaitė teigia, kad apie tai, kas yra puikiai suprantama ir atpažįstama versle, norisi kalbėti šmaikščiai. Reklamoje pasitelktas humoras leidžia būti arčiau kliento ir perteikti itin gerai pažįstamas situacijas.
Augantis verslo klientų segmentas
Remiantis Ryšių Reguliavimo tarnybos (RRT) ataskaitos duomenimis, „Tele2″ verslo klientų skaičius užtikrintai auga, o lyginant su pernai antruoju ketvirčiu padidėjo net 12 proc. Anot A. Žilinskaitės, augantį verslo klientų skaičių lemia didelis dėmesys klientams, siekis juos išgirsti, suprasti bei išsiaiškinus pagrindinius poreikius, pateikti jiems geriausią pasiūlymą.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
„Lidl Lietuva“ pelnė patraukliausio darbdavio apdovanojimą prekybos ir pardavimų srityje bei pateko tarp 50-ies geriausių šalies darbdavių bendrame reitinge. Nugalėtojai...
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Giedrius Rimša, Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacijos prezidentas Peržiūrint naujausio gyventojų nuomonės tyrimo rezultatus, į akis krito vienas pokytis. Dar...
Margučiai – neatsiejamas Velykų akcentas, be kurio neįsivaizduojamas nė vienos šeimos šventinis rytas. Visgi pagrindinis pavasario šventės simbolis gali būti...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...