Paskelbta
2 metai prieš-
By
LukasParduotuvių tinklas, siūlantis drabužius visai šeimai ir prekes namams, „Pepco“ pirmasis Lietuvoje prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos. Šios tarptautinės pelno nesiekiančios organizacijos misija – padėti medvilnės augintojams vykdyti veiklą, kartu saugant ir atkuriant aplinką. „Pepco“ siekia iki 2025 m. 25 proc. perkamos medvilnės gauti iš tvaresnių šaltinių.
„Savo veikloje itin daug dėmesio skiriame tvarumui. Tekstilės gaminiai sudaro didelę mūsų asortimento dalį, todėl siekiame, kad jiems naudojama medvilnė būtų užauginta tvaresniu būdu. Mums labai svarbu prisijunti prie šios iniciatyvos. Rūpinamės aplinka, kurioje gyvename ir vykdome veiklą. Tikime, kad ir mūsų pirkėjams galimybė įsigyti tvarių gaminių yra svarbi. Visi kartu galime kurti aplinkai draugiškesnę tiekimo grandinę“, – sako Erika Maželienė, „Pepco“ vadovė Baltijos šalims.
„Better Cotton“ yra viena didžiausių pasaulyje pelno nesiekiančių organizacijų, kurios tikslas – šviesti ir remti ūkininkus tvarios medvilnės gamybos srityje. Vien 2019–2020 m. visame pasaulyje „Better Cotton“ apmokė 2,4 mln. ūkininkų tvaresnės veiklos: kaip naudoti mažiau vandens, tausoti dirvožemį ir natūralią aplinką, mažinti pesticidų naudojimą ir rūpintis darbuotojų gerove bei teisėmis.
Produktai su „Better Cotton“ logotipu – jau netrukus
Iki šiol „Pepco“ parduotuvėse buvo galima rasti ir kitais tarptautiniais tvarumo sertifikatai žymėtų prekių, taip pat drabužių, pagamintų iš ekologiškos medvilnės. Netrukus bus siūlomi „Better Cotton“ logotipu pažymėti gaminiai. Tačiau šis logotipas nereiškia, kad gaminys yra pagamintas tik iš tvaresniu būdu užaugintos medvilnės. Galutiniam gaminiui naudojama tvaresnė medvilnė sumaišoma su kita medvilne.
Tai galima palyginti su žaliąja elektros energija. Naudodami žaliąją energiją prisidedate prie švaresnės energijos gamybos, tačiau negalite būti tikri, kad į jūsų elektros tinklus ateina tik žalioji energija.
Tvarūs produktai prieinami visiems
Bendradarbiavimas su „Better Cotton“ yra dar vienas svarbus žingsnis siekiant „Pepco“ aplinkosaugos, socialinė ir įmonių valdymo (ESG) strategijoje nustatytų tikslų, tarp kurių – nuosekliai plėsti tvarių produktų asortimentą. Praėjusiais metais įmonė pasirašė sutartį su Miškų valdymo taryba. Jos suteiktas sertifikatas jau galioja daugiau kaip 130 „Pepco“ asortimento produktų, įskaitant medinius žaislus, kanceliarines prekes, dovanų maišelius ar vakarėlių ir namų kategorijų aksesuarus.
Per ateinančius kelerius metus „Pepco“ siekia padvigubinti savo asortimente esančių tvaresnių gaminių skaičių. Taip siekiama sukurti aplinkai draugišką tiekimo grandinę ir pirkėjams palengvinti atsakingesnį pirkimą dėl plačios sertifikuotų gaminių pasiūlos už prieinamą kainą.
Europietiško drabužių ir namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ plėtra: atidarė 90-ąją parduotuvę Lietuvoje
„Rimi“ tęsia plėtrą Vakarų Lietuvoje: pirmoji tinklo parduotuvė jau atidaryta ir Gargžduose
Atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ antras aukštas: pokyčiai įgyvendinti atsižvelgus į lankytojų poreikius
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...