Paskelbta
2 metai prieš-
Nuo kovo 8 dienos į Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ lankytojai gali atvykti kartu su savo šunimis arba katėmis – prekybos ir pramogų centras tampa draugiškais augintiniams. Gyventojai su savo augintiniais galės lankytis bendrose prekybos centro patalpose bei atskirose parduotuvėse ar paslaugų teikimo vietose, pažymėtose specialiu ženklu, nurodančiu, kad čia laukiami ir gyvūnai.
„Vestis augintinius į kavines, parduotuves ar kitas viešas vietas tampa vis labiau įprasta, tad ir „Akropoliai“ nuo šiol tampa draugiški gyvūnams. Laiko leidimas su keturkojais draugais jų šeimininkams suteikia teigiamų emocijų, tad jiems sakome – „labas, keturkojai draugai“. Lauksime lankytojų su šunimis ar katėmis, kuriuos po prekybos ir pramogų centrą bus galima vedžiotis ar nešiotis laikantis numatytų taisyklių. Tikime, kad šis sprendimas leis keturkojų mylėtojams patogiau pas mus apsilankyti, apsipirkti ar papramogauti“, – komentuoja „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Pagal atnaujintas prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ bendrosios tvarkos taisykles, čia su paskiepytais naminiais šunimis ir katėmis gali lankytis vyresni nei 16 metų amžiaus asmenys. Su augintiniu leidžiama lankytis bendrose prekybos centro patalpose ir specialiu leidimą patekti į patalpas žyminčiu ženklu paženklintose parduotuvėse ir paslaugų teikimo vietose. D. Mertinas skaičiuoja, kad tokių vietų Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ šiuo metu yra daugiau nei 250.
Vedantis augintinį būtina pasirūpinti, kad jis nekeltų grėsmės kitiems prekybos centro lankytojams bei jų augintiniams. Prekybos centro patalpose ir teritorijoje augintinis privalo būti vedamas su pavadėliu arba nešamas gyvūnams skirtose nešyklėse ar rankinėse. Pavadėlis turi būti sutrumpintas iki 1 metro arba trumpesniu atstumu, kad aplinkiniai jaustųsi saugiai. Pavojingų ir kovinių veislių šunys būtinai turi būti vedami ir su antsnukiu. Vežti augintinį liftu ar kelti eskalatoriumi galima tik tuo atveju, jei tam neprieštarauja kiti šalia esantys asmenys, be to, naudojantis eskalatoriumi augintinis privalo būti laikomas ant rankų.
Atkreipiamas dėmesys, kad prekybos ir pramogų centre kartu su šeimininkais besilankančių augintinių keliamas triukšmas neturi viršyti nustatytų higienos normų. Augintinių šeimininkai taip pat privalo turėti reikiamas priemones ir nedelsiant surinkti bei išvalyti savo augintinio ekskrementus, šlapimą ar kitus teršalus. Prekybos centro patalpose draudžiama palikti augintinį be priežiūros, išskyrus tam specialiai pritaikytas ir paženklintas vietas.

D. Mertinas primena ir tai, kad lankytojas, atvykęs į prekybos centrą su augintiniu, yra atsakingas už savo keturkojo priežiūrą, elgesį bei bet kokią prekybos centrui ar tretiesiems asmenims padarytą žalą.
Susipažinti su visomis taisyklėmis galima www.akropolis.lt.
Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ skelbia darbo laiko švenčių dienomis
„Lemon Gym“ plečiasi į Šiaulius – „Akropolyje“ atidaromas pirmasis tinklo sporto klubas mieste
Norintys savanoriauti kviečiami užsukti į Klaipėdos „Akropolyje“ vyksiančią Savanorystės mugę
Kino tendencijos: žiūrovus į sales sugrąžina ir premjeros, ir vėsūs orai
Į „Akropolius“ sugrįžta „Jamam“ – pasiūlys ne tik ypatingų nuolaidų, bet ir pramogų
„Lemon Gym“ atidarė moderniausią tinklo sporto klubą Vilniaus „Akropolyje“
„Fitch Ratings“ įvertino naująjį „Akropolis Group“ sandorį: po „Galio Group“ įsigijimo bendrovės reitingas lieka BB+ su stabilia perspektyva
„Akropolis Group“ užbaigė bendrovės „Galio Group“ įsigijimo sandorį
„S&P Global Ratings“ įvertino planuojamą „Akropolis Group“ sandorį ir patvirtino suteiktą BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
