Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
„Senukų“ valdomas didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse pristato atnaujintą šūkį – „Visada išsirinksi“. Gerai pažįstama frazė įgauna naują prasmę ir tampa pagrindiniu naujos komunikacijos krypties akcentu, teigia Jovita Daškevičienė, „Senukų“ grupės vykdomoji direktorė Baltijos šalims.
„Prieš kurį laiką mūsų naudotam šūkiui suteikėme naują, platesnę prasmę, tuo pačiu išsikeldami ir sau dar ambicingesnį tikslą. Šūkio centre – mūsų klientas, jo kasdienybė ir namai. O mes padedame visoms idėjoms tapti realybe”, – sako J. Daškevičienė.
Iki šiol įmonė laikėsi „Nuo patarimo iki sprendimo“ pozicionavimo krypties. Naujasis šūkis, daugiau svorio suteikiantis asortimento ir paslaugų žinutei, bus naudojamas visose trijose Baltijos šalių rinkose.
Inspiravo skirtingi pirkėjų poreikiai
Ieškoti naujosios komunikacijos krypties įmonę paskatino kiekvieno kliento individualūs poreikiai.
„Nors visi rodos esame panašūs, tuo pačiu ir labai skiriamės. Vieni vertina žemas kainas, kitus vilioja akcijos. Vieni meistrauja patys, kiti užsisako meistrų paslaugas. Vieni perka internetu, kiti mėgsta apsilankyti fizinėje parduotuvėje. Vieni stato pirmąjį namą, o kiti ką tik atsikraustė į nuosavą butą. Netgi kiekvienas dienos eigoje atliekame daug skirtingų vaidmenų – vadovo, sodininko, virtuvės šefo ir pan. Kad ir kas bebūtume, kad ir ką bedarytume, kad ir ko prireiktų – norime turėti galimybę rinktis ir išsirinkti”, – teigia J. Daškevičienė.
Pasak jos, „Senukai“ šią galimybę suteikia kasdien, nuolat diegdami naujoves. „Kesko Senukai“ atnaujina prekybos centrų veiklą
Žinutėje užkoduotos naudos klientui
Vykdomosios direktorės teigimu, „Senukai“ savo pirkėjams atrenka ir suformuoja optimalų asortimentą iš viso pasaulio – nuo bazinio sprendimo iki itin funkcionalaus pasirinkimo.
„Taip pat nuolat analizuojame rinkos kainas ir siekiame pateikti geriausią pasiūlymą. Matome, kad žmonės svarbus ir įvairių paslaugų užsakymas, todėl plečiame jų spektrą“, – vardija J. Daškevičienė.
Vis tik naujasis šūkis pabrėžia ne tik platų asortimento ir kainų pasirinkimą. Nuolatinio skubėjimo laikais, itin svarbu išgirsti pirkėją, atliepti lūkesčius, išsiaiškinti, o kartais net nuspėti jo norus.
„Siekdami suteikti kuo geresnę apsipirkimo patirtį, siūlome daugiakanalio apsipirkimo galimybę – pirkėjai gali rinktis prekes internetu, apžiūrėti parduotuvėje, įsigyti internetu arba atvirkščiai. Tuo pačiu vystome įvairias lojalumo programas, siūlome konkurencingas kainas, o tai suteikia galimybę apsipirkti išmaniai bei sutaupyti. Naujoji mūsų žinutė – tai mūsų pažadas kiekvienam pirkėjui: visada išsirinksi“, – apibendrina „Senukų“ atstovė.
Įvaizdinės reklamos klipą galima pamatyti čia: https://www.youtube.com/watch?v=kYA8_6DYqC8
2025-ųjų rudens apšvietimo tendencijos: spalvos, formos, funkcijos
Namų remontas vasarą: darbų eiga, kad viskas vyktų sklandžiai ir užtikrintai
Aukštos klasės mobilieji telefonai: geriausi modeliai 2025-aisiais
Buitinė technika, kuri taupo elektros energiją: kaip tokią išsirinkti?
Nauji metai – naujas būstas: neįtikėtinos idėjos jūsų namų atnaujinimui
„Senukai“ skelbia, kaip dirbs ilgąjį Vėlinių savaitgalį
Inovacijų plėtra „Senukuose“: iki 2030 metų investuos 100 mln. eurų
„Kesko Senukai“ elektroninėse parduotuvėse – galimybė atsiskaityti dalimis
Tyrimas: klientus „pasidaryk pats“ sektoriuje geriausiai aptarnauja „Senukai“
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...