Sekite naujienas

Verslas

Vilniuje įsikūrusi, didžiausia Baltijos šalyse 3D technologijų įmonė spartins gamybą – investavo 150 tūkst. į naują įrangą

L

Paskelbta

-

Vilniuje įsikūrusi, didžiausia Baltijos šalyse ir tarp 10-ies didžiausių Europoje 3D technologijų ir spausdinimo įmonių patenkanti „3D Creative“ investavo 150 tūkst. eurų į plėtrą. Įmonė padvigubino turimos stambiagabaritės 3D spausdinimo įrangos kiekį, todėl galės sukurti dvigubai daugiau stambaus 3D spausdinimo produktų. Viliamasi, kad investicijos į naują įrangą įmonei leis artimiausiais metais išlaikyti subalansuotą, iki 30 proc. per metus siekiantį augimą. 

Reklama

„Daugumoje industrijų tiekimo terminai trumpėja. Išlošia ne tik tas, kas įveda naujovę į rinką, bet ir tas, kuris tai padaro greičiau. Šiandien turime įvairių technologijų, 100 skirtingų spausdintuvų, tačiau mūsų tikslas – plėstis ne kiekybiškai, o įsigyjant didelio formato 3D spausdinimo įrangą. Tai leis daug greičiau patenkinti klientų poreikius, kai jiems čia ir dabar reikia didelio kiekio stambaus formato produktų“, – sako „3D Creative“ direktorius Saulius Lileikis. 

Norint veikti greitai teko pasitelkti išorės pagalbą 

Pasak S. Lileikio, didieji verslai, turėdami daugiau nuosavo kapitalo, sprendimus priima ramiau ir užtikrinčiau. Tuo tarpu smulkus ir vidutinis verslas (SVV) yra itin imlus laikui – pastebėjus nišą augimui, reikia veikti greitai. Tą pajuto ir jo vadovaujama „3D Creative“. 

„Kai atsirado poreikis plėtrai ir greitesniems sprendimams, supratome, kad norint efektyvaus rezultato, teks pasitelkti išorės pagalbą. Kadangi didžiosios kredito įstaigos turi taisykles, mažiau palankias SVV, iškart pradėjome ieškoti alternatyvaus finansavimo galimybių. Tai greitai pasiteisino, nors esu girdėjęs daug istorijų, kai SVV po bankų neigiamų atsakymų tiesiog pasiduodavo. Todėl visiems augti norintiems verslams galiu patarti – nepasiduokite, žvelkite plačiau ir būkite atkaklūs. Jei įdėsite pastangų, tinkamų alternatyvų, kaip gauti l467 investicijoms rinkoje tikrai yra. Apskritai, kuo atkaklesnis bus SVV, tuo geriau visai Lietuvos ekonomikai, nes būtent ši verslo dalis sukuria didžiąją mūsų šalies BVP dalį“, – pabrėžia S. Lileikis. 

Jam pritaria ir alternatyvaus finansavimo įmonės „Finpro“ vadovas Dainius Vaičikonis, kurio vadovaujama įmonė suteikė „3D Creative“ 150 tūkst. eurų finansavimą. Pasak D. Vaičikonio, sėkminga SVV veikla neatsiejama nuo gebėjimo valdyti pinigų srautus, tinkamai investuoti bei pasirinkti finansavimo šaltinius. 

„Europos investicijų fondas yra pastebėjęs, kad daugelyje ES šalių, tarp jų ir Lietuvoje, investicijos dažnai skirtos tik einamosioms išlaidoms ar trumpalaikiam stabilumui užtikrinti, o ne naujoms rinkoms ar ilgalaikiams projektams plėtoti. Tačiau, atsižvelgiant į dabartinę geopolitinę bei ekonominę situaciją, svarbu skatinti smulkiuosius verslus mąstyti plačiau. Tai įmanoma tik sudarius geresnes sąlygas gauti finansavimą, skatinant investuoti, kurti naujas darbo vietas bei įgyvendinti unikalias idėjas“, – teigia D. Vaičikonis. Ofsetinė ir šilkografinė spauda

Nuo automobilių pramonės – iki interjero sprendimų laivuose 

„3D Creative“ vadovas pažymi, kad naują stambiagabaritę įrangą bus galima pritaikyti labai plačiai ir kaip pavyzdį pateikia automobilių pramonę ir laivų gamybą. 

„Automobilių pramonėje su 3D spausdinimo įranga galime greitai pagaminti anglies pluošto liejimo formą, iš kurios gaminami galutiniai produktai, pavyzdžiui, lenktyninėms mašinoms. Kalbant apie laivus, galime sukurti jiems skirtus interjero elementus, kuriems anksčiau reikėdavo viską daryti standartiniais būdais – gaminti iš metalo liejimo formą, tada lieti ir gauti galutinį gaminį. Su 3D spausdinimo įranga tas pats darbas atliekamas kur kas greičiau“, – pasakoja S. Lileikis. Spausdintuvai

Jis pabrėžia, kad nauja įranga leis darbus atlikti dvigubai greičiau. Tai ne tik padidins investicijos atsiperkamumą, bet ir sukurs grandininį efektą – klientai savo galutinius produktus taip pat galės pagaminti dvigubai sparčiau. Arijus Žakas: „Nespėliokime apie ateitį, spręskime dabarties iššūkius“

„Full digital“ konferencijoje – nuo žymių influencerių iki marketingo profesionalų

Kalėdinių dovanų idėjos klientams, darbuotojams

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |