Sekite naujienas

Auto

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

L

Paskelbta

-

Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose.

Reklama

S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei prieš 50 metų AMG padalinio įkūrėjai įrodė, kad gali prabangų sedaną paversti labai sportišku automobiliu, kuriam būdinga ir išskirtinė inovacijų dvasia. Efektyvių sportinių automobilių markė iš Afalterbacho dar 1971 m. sukūrė „Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG“ ir taip įdiegė naują, sportiškų prabangių limuzinų, standartą. Šiandien naujasis „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ naudojantis hibridinę AMG technologiją ir vėl tampa šio segmento etalonu. E PERFORMANCE modelyje AMG 4,0 l V8 „BiTurbo“ variklis derinamas su naudojančia didelio našumo akumuliatorių hibridine AMG pavara ir „AMG Performance 4MATIC+“ visų varančiųjų ratų sistema. Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

590 kW (802 AG) galia ir 1430 Nm sukimo momentas yra naujas šio segmento standartas, kuris leidžia limuzinui įsibėgėti iki 100 km/h per 3,3 sekundės ir pasiekti maksimalų 290 km/h greitį. O „AMG RIDE CONTROL+“ pakaba, „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ posvyrio stabilizavimo įrenginys ir standartiškai montuojama, galinės ašies vairavimo sistema, užtikrina puikų vairavimo dinamikos ir komforto santykį.

Dizainas

Įspūdingas „Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE“ dinamines savybes atitinka ir išraiškingas išorės dizainas. AMG radiatoriaus grotelės, 21 colio AMG kaltiniai ratlankiai, įspūdingos oro paėmimo angos priekiniame buferyje ir galinis difuzorius pabrėžia, kad prieš mūsų akis ne paprastas sedanas, o sportiškas ir galingas automobilis. Performance marketingas

Viduje taip pat derinami aukštos kokybės S klasės įrangos elementai ir AMG būdingi bruožai. Sėdynės su specialiu AMG apmušalų dizainu ir išskirtinėmis siūlėmis pabrėžia rafinuotą sportiškumą. Siekį pirmauti segmente taip pat aiškiai parodo „pirmos klasės“ galinė salono dalis ir daugiafunkcės sėdynės visiems keturiems automobilio keleiviams. Prie prabangos pojūčio prisideda tik AMG būdingi apdailos elementai ir „AMG Performance“ vairas su vairavimo režimo pasirinkimo mygtukais. Išskirtinės spalvos ir įvairūs „nappa“ odos apmušalai padės susikurti saloną pagal kiekvieno kliento pageidavimus.

carvertical VIN patikra

Naujausia MBUX informacijos ir pramogų sistema apima įvairius AMG ir hibridams skirtus ekranus, vaizdus ir funkcijas. Ši sistema taip pat padės valdyti naujas arba patobulintas pagalbines vairavimo sistemas. Jos sumažina kasdienio gyvenimo įtampą, teikdamos konkrečiai situacijai pritaikytą pagalbą: kai reikia pritaikyti greitį, kontroliuoti atstumą, vairuoti ir persirikiuoti. Tokiu būdu vairuotojai gali saugiau bei patogiau pasiekti kelionės tikslą. Iškilus avarinei situacijai, pagalbinės vairavimo sistemos, atsižvelgdamos į situaciją, gali reaguoti į pavojų ir taip sumažinti galimo susidūrimo rimtumą arba net visiškai jo išvengti. 8 SERIJOS BMW ŠEIMĄ PAPILDĖ „GRAN COUPE“ MODELIS

Technologijos

„AMG E PERFORMANCE“ hibridinė pavara susideda iš priekinėje dalyje esančio 4,0 l V8 „BiTurbo“ 450 kW (612 AG) ir 900 Nm vidaus degimo variklio ir elektros variklio varančio galinius ratus. 140 kW (190 AG) galios elektros variklis įrengtas prie galinės ašies ir sujungtas su elektra perjungiama dviejų greičių pavarų dėže bei elektroniniu būdu valdomu riboto praslydimo galiniu diferencialu. Siekiant kuo geresnio svorio balanso, didelio galingumo akumuliatorius taip pat yra patalpintas virš galinės ašies. Šis „Formulės 1™“ Įkvėptas didelio našumo akumuliatorius, o ir visa hibridinė sistema buvo sukurta remiantis technologijomis, kurios pasiteisino „Mercedes-AMG Petronas F1 Team“ komandos hibridiniuose „Formulės-1“ lenktyniniuose automobiliuose. Kuriant ją „Mercedes-AMG“ glaudžiai bendradarbiavo su Briksvorte įsikūrusios „Formulės-1“ variklių gamintojo „High Performance Powertrains“ (HPP) ekspertų komanda.

Išskirtinio komforto užtikrinimui, pirmą kartą S klasėje yra panaudoti ir aktyvieji variklio laikikliai. Pagal važiavimo sąlygas besikeičiantis jų standumas, užtikrina mažesnes vibracijas ir didelį našumo ir komforto santykį. Amsterdame meilę radęs lietuvis atskleidė, kuo jį žavi Nyderlandų sostinė

Dar viena funkcija išskirtinai padeda užtikrinti aukštą vairavimo dinamiką. „AMG ACTIVE RIDE CONTROL“ – aktyvioji posvyrio stabilizavimo sistema, kuri elektromechaniškai kompensuoja kėbulo judesius. Ši sistema, reaguojanti į realias kelių sąlygas ir sumažina sukimo inerciją posūkiuose, . Tai leidžia vairuotojui dar intensyviau pajusti automobilio tikslumą ir grįžtamąjį ryšį. Nepamirškime ir šiame modelyje standartiškai montuojamo galinės ašies vairo mechanizmo, kuris važiuojant automobiliui iki 100 km/h, gali pasukti galinius ratus priešinga kryptimi nei priekiniai ratai, 2,5 laipsnio. Dėl to faktiškai sutrumpėja ratų bazė, posūkiuose automobilis tampa gerokai manevringesnis; sumažėja vairavimo inercija ir sukimosi spindulys apsisukant ar parkuojantis. Važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu, galiniai ratai sukasi lygiagrečiai su priekiniais, užtikrinant automobilio stabilumą ir tikslesnį valdymą.

„AMG S klasės automobilyje įdiegę unikalią E PERFORMANCE sistemą tuo pačiu nustatome dar vieną technologinį laiptelį šio segmento elektrifikacijoje. Hibrido išdėstymas su vidaus degimo varikliu priekyje ir elektros pavara prie galinės ašies ne tik suteikia puikią vairavimo patirtį, bet ir gerokai padidina efektyvumą. Optimizuotas svorio paskirstymas, geriausias įmanomas sukimo momento panaudojimas ir labai jautrus galios perdavimas žada aukščiausio lygio vairavimo dinamiką ir rafinuotumą. Be techniškai pažangios transmisijos, išnaudojome visas pakabos galimybes, kad pasiektume didžiausią įmanomą komforto ir važiavimo dinamikos santykį. Pavyzdžiui, pirmą kartą AMG S klasės automobilyje sumontuotas pneumatinės pakabos, galinės ašies vairo mechanizmo ir aktyvaus posvyrio stabilizavimo derinys.“

Žiemai baigiantis duobės keliuose be gailesčio kapoja automobilių padangas

Naujienos

Verslas6 minutės prieš

Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla – naujos galimybės žmonėms ir regionui

„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...

Verslas5 val prieš

Tyrimas: jau trečdalis Lietuvos vartotojų naudojasi dirbtiniu intelektu apsipirkdami, jų skaičius sparčiai auga

Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...

Verslas1 d. prieš

Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo

Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...

Verslas1 d. prieš

Pelningai 2024-uosius metus baigę Vilniaus šilumos tinklai įgyvendino strateginius projektus ir didino investicijas

2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...

Verslas2 d. prieš

„Hero“ projektas žingsnis po žingsnio artėja link finišo: patalpos jau įrengiamos pagal nuomininkų poreikius, vyksta aplinkotvarkos darbai

Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai7 d. prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Ekspertai1 savaitė prieš

Motociklų sezonas įsibėgėja: kodėl svarbu vairuoti atidžiau?

Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |