Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
LukasŠiuo metu Dubajuje vykstanti Jungtinių Tautų klimato kaitos konferencija vėl paskatino gilias diskusijas planetos išsaugojimo klausimais. „Lidl“ grupė nuolat imasi veiksmų, siekiant sumažinti klimato kaitą – prisiima atsakomybę už klimato apsaugą ir ne tik užsibrėžia ambicingus tikslus, bet ir sėkmingai juos įgyvendina. Naujausios „Schwarz Group“ pažangos ataskaitos duomenimis, „Lidl“ grupei išmetamo CO2 kiekį pavyko sumažinti net 60 proc. Taip prekybos tinklas prisideda prie Paryžiaus susitarimo įgyvendinimo – siekti, kad vidutinės temperatūros kilimas pasauliniu mastu nepadidėtų daugiau kaip 1,5 °C.
Kovoje su klimato kaita turi dalyvauti kiekvienas, tačiau maisto pramonė yra atsakinga už beveik trečdalį į atmosferą išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD), kurios spartina klimato kaitą. Todėl prekybos tinklai turi dėti visas pastangas, kad jų veikla būtų kuo tvaresnė ir palankesnė planetai bei žmonėms.
„Lidl“ – gerai žinomas vardas visame pasaulyje, todėl siekiame rodyti pavyzdį visoms verslo organizacijoms ir aktyviai prisidedame prie Paryžiaus susitarimo tikslų įgyvendinimo. Tiek maisto produktų gamyba, tiek logistika prisideda prie ŠESD emisijų. Todėl jaučiame atsakomybę ir stengiamės veikti tvariau ne tik žodžiais, bet ir konkrečiais veiksmais“, – sako „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Anot jo, dėl šios priežasties „Lidl“ tvarumo strategijoje didelis dėmesys skiriamas kovai su klimato kaita – nuolat rengiamos išsamios ataskaitos apie įmonės paliekamą anglies dioksido pėdsaką ir ieškoma būdų, kaip jį mažinti.
Ambicingi tvarumo tikslai
Siekiant sumažinti ŠESD emisijas, svarbu aiškiai nustatyti, kokią pažangą įmonė daro ir taip įvardyti, kokie veiksmai veikia, o kuriuos dar reikėtų patobulinti. Naujausio „Schwarz Group“ grupės įmonių protokolo duomenys rodo, kad „Lidl“ grupei priklausantiems prekybos tinklams, lyginant su 2019 m., anglies dioksido emisiją pavyko sumažinti net 60 proc.
„Prie tokio rezultato prisidėjo kiekviena „Lidl“ grupės šalis. Pavyzdžiui, visuose „Lidl Lietuva“ priklausančiuose pastatuose naudojama žalioji energija, kurią gamina ant dalies parduotuvių, logistikos centro bei administracijos pastato pastatyti saulės kolektoriai“, – teigia A. Bubnelis.
Anot jo, svarbiausias „Lidl“ grupės tikslas – iki 2030 m. ŠESD emisiją sumažinti 80 proc. Vienas iš įrankių pasiekti šį tikslą – atidžiai peržiūrėti tiekėjus ir rinktis tokius, kurie gamybos procese palieka kuo mažesnį CO2 pėdsaką. Tokių veiksmų imasi ir „Lidl Lietuva“.
„Keliame itin aukštus reikalavimus mūsų tiekėjams. Pavyzdžiui, ūkininkų reikalaujame taikyti gerąją žemės ūkio praktiką ir tą įrodyti dalyvaujant „GlobalG.AP“ sertifikavimo programoje. Vykdant joje numatytų reikalavimų laikymosi kontrolę, tikrinama, ar produktų auginimas konkrečioje vietoje nekelia rizikos vandens prieinamumui, kokybei ir ieškoma būdų, kaip tokią riziką sumažinti“, – aiškina „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas.
Skatina augalinę mitybą
Itin svarbų vaidmenį, siekiant maisto pramonę paversti tvaresne, atlieka ir produktų asortimentas. Augalinės kilmės produktai dažnai yra ženkliai draugiškesni klimatui nei gyvūninės kilmės produktai.
Pavyzdžiui, norint užauginti ir į prekybą patiekti 1 kg jautienos, yra išskiriama net 60 kg ŠESD. Tuo metu tam pačiam kiekiui pupelių užauginti – tik 0,9 kg ŠESD.
„Dėl šios priežasties „Lidl Lietuva“ skatina pirkėjus į savo mitybos racioną įtraukti kuo daugiau augalinės kilmės produktų. Kasmet sausio mėnesį „Lidl Lietuva“ skelbia „Augalausiu“, kuomet kviečia pirkėjus visą mėnesį maitintis augalinės kilmės produktais ir taip žengti žingsnį tvaresnio pasaulio link“, – pasakoja A. Bubnelis.
„Lidl Lietuva“ asortimente gausu augalinės kilmės produktų – prekybos tinklas nuolat siekia užtikrinti, kad jie būtų itin prieinamos kainos.
Pasak „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovo, siekiant užtikrinti kuo tvaresnę įmonės veiklą, „Lidl Lietuva“ nuolat peržiūri bei koreguoja priemones, kurių imamasi kovoje su klimato kaita. Šiuo metu įmonė vykdo vidinę darbuotojų iniciatyvą, kurioje kviečia kolektyvo narius dalintis idėjomis, kaip tiek mažmeninės prekybos veiklą, tiek kiekvieno darbuotojo kasdienybę galima būtų paversti kiek įmanoma tvaresne.
Futbolo šventė prasideda: „Lidl“ kviečia nemokamai stebėti Europos futbolo čempionato kovas keturiuose Lietuvos miestuose
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Pirmą birželio sekmadienį kviečia į Kauno Nemuno salą: švęsime ir Nacionalinę grilio dieną, ir 8-ąjį „Lidl“ gimtadienį
„Lidl“ pirkėjams – išskirtinė galimybė laimėti bilietus į „UEFA EURO 2024“ rungtynes
Tik ne į šaldytuvą: ekspertai atskleidžia, kodėl negalima ten laikyti pomidorų
Kviečia siūlyti vardus reabilitacijos centre sveikstantiems ruoniukams: savo variantus jau pasiūlė daugiau nei 200 žmonių
„Lidl“ jau penktus metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje
„Lidl“ Žemės valandą minės išjungdamas fasadų ir reklaminių iškabų apšvietimą
Obuolys obuoliui nelygu: ekspertai paaiškino, kaip atskirti tikrai kokybišką produktą
Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...
Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...
Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...
Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...