Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuvos atsakingo verslo asociacija (LAVA), vienijanti socialinės atsakomybės principais savo veiklą grindžiančias įmones, pasipildė nauja nare – prie asociacijos prisijungė „Lidl Lietuva“. Tapdama asociacijos nare įmonė dar kartą įrodo, kad savo veiklą vykdo sąžiningai, skaidriai bei tvariai.
Narystė asociacijoje įpareigoja užtikrinti, kad „Lidl“ vykdoma veikla būtų etiška ir kuo įmanoma tvaresnė bei prisidėtų prie atsakingo verslo populiarinimo.
„Nuolat ieškome būdų tobulinti procesus ir veiklą siekiant, kad jie būtų kuo palankesni planetai, darbuotojams bei visuomenei. Tapus LAVA nare, galėsime ne tik dalintis savo patirtimi tvarumo srityje, bet ir turėsime galimybę mokytis bei semtis patirties iš kitų asociacijos narių. Tapimas LAVA dalimi – mums itin svarbus žingsnis, kadangi tokiu būdu ne tik įprasminsime savo tvarią ir socialiai atsakingą veiklą, bet ir galėsime ją toliau tobulinti“, – sako „Lidl Lietuva“ tvarumo vadovė Monika Urbelytė.
Remiantis LAVA nuostatomis, asociacijos narėmis gali tapti tos įmonės, kurios veikia besivadovaudamos sąžiningumo, skaidrumo, teisingumo, atsakingumo ir etikos principais. Taip pat siekia, kad socialine atsakomybe būtų paremta ne tik pačios įmonės veikla, bet ir jų partnerių ar tiekėjų.
„Lidl“ veiklą vykdo remdamasi tarptautine tvarumo strategija „Gerai planetai“, „Gerai žmonėms“ ir „Gerai tau“.
„Tvarumo strategijoje itin didelį dėmesį skiriame visiems svarbiems tvarumo klausimams – klimato kaitai, išteklių tausojimui, gyvūnijos išsaugojimui, visuomenės sveikatai, socialinėms problemoms bei, žinoma, siekiame užtikrinti vienodas ir sąžiningas sąlygas visiems darbuotojams. Nuolat rengiame ataskaitas, kuriose apžvelgiame, kokius žingsnius tvarumo kelyje jau padarėme bei nagrinėjame, kaip savo veiklą galėtume vykdyti dar tvariau“, – aiškina M. Urbelytė.
Nuo žaliosios energijos iki sveikatai palankesnių produktų
„Lidl“ nuolat įvairiomis priemonėmis stengiasi mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisiją. Pavyzdžiui, visuose „Lidl Lietuva“ priklausančiuose pastatuose yra naudojama žalioji energija, dalį jos įmonė pasigamina pati, naudodama ant dalies parduotuvių ir logistikos centro įrengtomis saulės elektrinėmis.
„Lidl“ taip pat siekia pirkėjams ne tik pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį, bet ir užtikrinti, kad asortimente esantys produktai būtų kuo tvaresni. Todėl „Lidl“ kelia itin aukštus reikalavimus savo tiekėjams.
„Pavyzdžiui, ūkininkų reikalaujame taikyti gerąją žemės ūkio praktiką ir tą įrodyti dalyvaujant „Global G.A.P.“ sertifikavimo programoje. Vykdant joje numatytų reikalavimų laikymosi kontrolę, tikrinama, ar produktų auginimas konkrečioje vietoje nekelia rizikos vandens prieinamumui, kokybei ir ieškoma būdų, kaip tokią riziką sumažinti“, – aiškina „Lidl Lietuva“ tvarumo vadovė.
Prekybos tinklo parduotuvių lentynose taip pat galima įsigyti privačių prekės ženklų produktų, kurie yra sertifikuoti ir pagaminti iš tvariau užaugintų žaliavų, tausojant vandenį bei užtikrinant lygias ir sąžiningas darbo sąlygas žmonėms, dirbantiems gamybos procese.
„Be to, siekdami prisidėti prie pozityvių pokyčių Lietuvos gyventojų mityboje, mažiname pridėtinio cukraus ir druskos kiekį mūsų privačių prekių ženklų maisto produktuose. Produktų sudėtis keičiame labai atsakingai, pasitelkdami akluosius ragavimus ir Kauno technologijos universiteto mokslininkus, nes norime, kad vartotojai nepajustų skonio skirtumo arba produktai taptų dar skanesniais, nepakistų jų tekstūra, kvapas ar kitos vartotojams svarbios savybės“, – sako M. Urbelytė.
Prisidėti skatina ir visuomenę
„Lidl“ taip pat prisideda prie visuomenės švietimo tvarumo tema bei skatina gyventojus įsitraukti į planetai ir žmonėms palankias iniciatyvas.
„Pavyzdžiui, jau antrus metus pirkėjus kviečiame prisijungti prie „Augalausio“, kurio metu visą sausio mėnesį kalbame apie augalinės mitybos naudą bei savo prekių asortimentą papildome dar daugiau veganiškų produktų nei įprastai. Tyrimai rodo, kad augalinė mityba yra net 75 proc. palankesnė planetai nei gyvūninės kilmės produktais paremta dieta“, – aiškina „Lidl Lietuva“ tvarumo vadovė.
Taip pat „Lidl“ kviečia visuomenę prisidėti prie vaikų dienos centrų rėmimo. „Lidl“ klientai Lietuvoje turi galimybę taromatuose paaukoti už gėrimo pakuočių užstatą atgautą sumą vaikų dienos centrais besirūpinančioms organizacijoms, o „Lidl“ šią sumą padvigubina. Per 6 metus „Lidl“ kartu su pirkėjais paaukojo jau beveik pusę milijono – 491 tūkst. eurų.
Pirkėjai kviečiami kartu su „Lidl“ remti ir Baltijos pilkųjų ruonių išsaugojimą. „Lidl“ prekybos tinkle įsigyjant specialų daugkartinį „Duok ruoniukui penkis“ pirkinių maišelį, 0,05 euro yra skiriama Lietuvos jūrų muziejaus vykdomai Baltijos jūrų gyvūnų reabilitacijos veiklai.
LAVA asociacija jau dešimtmetį vienija daugiau nei 45 Lietuvos įmones. LAVA bendradarbiauja su atsakingo verslo asociacijomis Estijoje „Atsakingo verslo forumas“ ir Latvijoje „CSR Latvia“.
Futbolo šventė prasideda: „Lidl“ kviečia nemokamai stebėti Europos futbolo čempionato kovas keturiuose Lietuvos miestuose
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Pirmą birželio sekmadienį kviečia į Kauno Nemuno salą: švęsime ir Nacionalinę grilio dieną, ir 8-ąjį „Lidl“ gimtadienį
„Lidl“ pirkėjams – išskirtinė galimybė laimėti bilietus į „UEFA EURO 2024“ rungtynes
Tik ne į šaldytuvą: ekspertai atskleidžia, kodėl negalima ten laikyti pomidorų
Kviečia siūlyti vardus reabilitacijos centre sveikstantiems ruoniukams: savo variantus jau pasiūlė daugiau nei 200 žmonių
„Lidl“ jau penktus metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje
„Lidl“ Žemės valandą minės išjungdamas fasadų ir reklaminių iškabų apšvietimą
Obuolys obuoliui nelygu: ekspertai paaiškino, kaip atskirti tikrai kokybišką produktą
Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...
Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...
Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...
Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...