Sekite naujienas

Verslas

Elonas Muskas parduoda naujus kvepalus „Burnt Hair“ už 1 mln.

Paskelbta

-

Spalio 12 d. (Reuters) – Turtingiausias pasaulio žmogus Elonas Muskas pasinaudojo nauja galimybe pasinaudoti savotiškais produktais ir išleido kvepalus pavadinimu „Burnt Hair“, kurie, jo teigimu, pardavė 10 000 buteliukų ir uždirbo milijoną dolerių vos per kelias valandas.

Reklama

„Turint tokį pavadinimą kaip aš, patekti į kvepalų verslą buvo neišvengiama – kodėl aš taip ilgai su juo kovojau!? Muskas paklausė „Twitter“, kur dabar save apibūdina kaip kvepalų pardavėją.

„Atbaidančio troškimo esmė“ yra jo naujausio pasiūlymo, kurio butelis kainuoja 100 USD ir kuris bus pradėtas pristatyti 2023 m. pirmąjį ketvirtį, aprašymas svetainėje, todėl Muskas pirmą kartą reklamavo rugsėjį.

Ankstesnės smegenų bangos buvo Tesla nuosavo prekės ženklo tekila, išleista 2020 m., ir pora „trumpų šortų“, reiškiančių Musko pergalę prieš investuotojus, lažinančius prieš elektromobilių gamintoją, dabar vertingiausią pasaulyje automobilių gamintoją.

SpaceX owner and Tesla CEO Elon Musk smiles at the E3 gaming convention in Los Angeles, California, U.S., June 13, 2019. REUTERS/Mike Blake/File Photo

Jo „Boring Company“, tunelių tiesimo įmonė, kurios vertė paskutinį kartą siekė 5,7 mlrd. USD, 2018 m. pradžioje pardavė liepsnosvaidžius po 500 USD už vienetą ir surinko 10 mln. Jis taip pat pardavė 50 000 „Boring Company“ skrybėlių.

Bėgant metams Musko ambicijos svyravo nuo Marso kolonizavimo iki naujos tvarios energijos ekonomikos sukūrimo, o tuo metu jis sukūrė „Tesla“, raketų kompaniją „SpaceX“ ir mažesnes įmones.

Praėjusią savaitę milijardierius pasiūlė pradėti savo pradinį 44 milijardų dolerių pasiūlymą, kad „Twitter Inc“ būtų privatus, ragindamas nutraukti socialinės žiniasklaidos įmonės ieškinį, dėl kurio jis galėjo priversti susimokėti, nesvarbu, ar jis norėjo arba ne.

Jei sandoris pasisektų, Muskas turėtų vadovauti vienai įtakingiausių žiniasklaidos platformų ir baigtųsi kelis mėnesius trukęs bylinėjimasis, pakenkęs „Twitter“ prekės ženklui ir pamaitinęs jo reputaciją dėl nepastovaus elgesio.

„The Boring Company“ neatsakė į užklausą, kiek laiko ji planuoja laikyti kvepalus sąraše.

Praneša: Akriti Sharma and Shubham Kalia in Bengaluru; Editing by Clarence Fernandez

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai2 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai2 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai3 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai4 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |