Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristato atnaujintą organizacijos prekės ženklą ir skėtinę (angl. branded house) prekės ženklų architektūrą. Organizacijos vadovės Dovilės Aleksandravičienės teigimu, šis žingsnis žymi naują įmonės komunikacinės brandos etapą, kuris padeda aiškiau ir efektyviau atskleisti platų veiklų spektrą bei strateginius tikslus.
„Norime, kad mūsų komunikacija būtų nuosekli, lengvai atpažįstama ir strategiškai stipri – kaip ir pats Vilnius. Atnaujintas vizualinis identitetas sustiprins miesto atpažįstamumą tarptautiniu mastu, tuo pačiu aiškiau identifikuos mūsų veiklos apimtį ir tikslus“, – sako Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilnius“ vadovė.
Esminis pokytis – vieningos miesto vizualinės tapatybės stiprinimas
Didžiausia naujovė – savarankiško „Go Vilnius“ logotipo atsisakymas ir jo suvienodinimas su oficialiu Vilniaus miesto ženklu. Šis sprendimas sustiprina vieningą sostinės vizualinę kalbą, sukuria aiškų ryšį tarp miesto ir jį atstovaujančios institucijos bei leidžia efektyviau komunikuoti su skirtingomis auditorijomis – nuo turistų iki investuotojų. Tai taip pat prisideda prie Vilniaus, kaip prekės ženklo, žinomumo ir vertės augimo tarptautinėje arenoje.
Vieningas ženklų stilius – skirtingoms funkcijoms
„Go Vilnius“ tikslai – didinti tarptautinį Vilniaus žinomumą ir patrauklumą, skatinti atvykstamąjį turizmą, pritraukti užsienio investicijas, tarptautines konferencijas, užtikrinti sklandžią užsienio talentų relokaciją.
„Atnaujinta prekės ženklų architektūra suteiks nuoseklumo ir aiškumo tiek miesto svečiams, tiek partneriams ar investuotojams, o naujieji logotipai leis lengviau atpažinti skirtingas agentūros funkcijas, kartu stiprindami bendrą Vilniaus miesto atpažįstamumą tarptautinėje erdvėje“, – sako D. Aleksandravičienė.
Naujoje prekės ženklų sistemoje:
Visi logotipai pasižymi nuosekliu ir lengvai atpažįstamu vizualiniu stiliumi. Kas yra vizualinė reklama
Vidinis kūrybinis sprendimas, įkvėptas tarptautinių miestų gerosios praktikos
„Go Vilnius“ identitetas atnaujintas pačios agentūros vidiniais pajėgumais. Prekės ženklo vadovė Beata Taputytė teigia, kad tai yra kryptingas žingsnis link vientisos Vilniaus miesto tapatybės.
„Žvelgėme į pažangius miestus – Londoną, Amsterdamą, Kopenhagą, Vieną – ir matėme, kad jų stiprybė slypi vieningoje ženklų sistemoje. Tai ne tik dizaino klausimas – taip kuriamos aiškios, nuoseklios žinutės“, – sako B. Taputytė. „CEE Attorneys” atnaujino vizualinį identitetą
Pasak jos, žodis „Vilnius“ dabar perteiktas naudojant tą pačią tipografiją kaip ir oficialaus miesto ženklo – tai sustiprina asociaciją su pačiu miestu, o ženklas tampa vieningesnės sostinės vizualinės tapatybės dalimi. Elementas „GO“, įkomponuotas į apvalintą formą, savo stiliumi primena šiuolaikinį komunikacijos simbolį – tarsi kvietimo forma, kuri ragina atrasti Vilnių, įsitraukti į jo pasakojimą ir pažinti miestą. Infliacijos padariniai viešiesiems pirkimams
„Naujasis logotipas kalba drąsesne vizualine kalba, tačiau išlieka ištikimas miesto tapatybei, atspindėdamas gyvo, šiuolaikiško, atviro ir veržlaus Vilniaus dvasią“, – teigia „Go Vilnius“ prekės ženklo vadovė. Po Konstitucinio Teismo nutarimo aiškumo dėl vidaus sandorių nepadaugėjo
Vilniuje įsikūrę užsieniečiai susirinko į kasmetinę fotosesiją: kodėl lietuvius lygina su cepelinais ir kas stebina sostinės gatvėse (nuotraukų galerija)
Kurti gyvenimo Lietuvoje lieka tik kas dvidešimtas užsienio studentas: kaip išlaikyti talentus, kuriuos patys ugdome
Maratonas – renginys, miestui atnešantis milijoninę naudą
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
„Vilnius Pink Soup Fest“: kitų metų data, atgarsiai užsienyje ir įspūdingi poveikio miesto ekonomikai skaičiai
Milžiniška šaltibarščių vėliava ant Vilniaus TV bokšto oficialiai atidarė rožinės sriubos sezoną
Užsienio talentams – nemokama pagalba kuriant verslą ir planuojant finansus
70 šalių aplankęs britų tinklaraštininkas negaili pagyrų Vilniui: sužavėjo tradicijų ir eksperimentų dinamika
Konferencijų sektorius Vilniui pritraukė 75 mln. eurų – augimas siekia 38 proc.

NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...