Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristato atnaujintą organizacijos prekės ženklą ir skėtinę (angl. branded house) prekės ženklų architektūrą. Organizacijos vadovės Dovilės Aleksandravičienės teigimu, šis žingsnis žymi naują įmonės komunikacinės brandos etapą, kuris padeda aiškiau ir efektyviau atskleisti platų veiklų spektrą bei strateginius tikslus.
„Norime, kad mūsų komunikacija būtų nuosekli, lengvai atpažįstama ir strategiškai stipri – kaip ir pats Vilnius. Atnaujintas vizualinis identitetas sustiprins miesto atpažįstamumą tarptautiniu mastu, tuo pačiu aiškiau identifikuos mūsų veiklos apimtį ir tikslus“, – sako Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilnius“ vadovė.
Esminis pokytis – vieningos miesto vizualinės tapatybės stiprinimas
Didžiausia naujovė – savarankiško „Go Vilnius“ logotipo atsisakymas ir jo suvienodinimas su oficialiu Vilniaus miesto ženklu. Šis sprendimas sustiprina vieningą sostinės vizualinę kalbą, sukuria aiškų ryšį tarp miesto ir jį atstovaujančios institucijos bei leidžia efektyviau komunikuoti su skirtingomis auditorijomis – nuo turistų iki investuotojų. Tai taip pat prisideda prie Vilniaus, kaip prekės ženklo, žinomumo ir vertės augimo tarptautinėje arenoje.
Vieningas ženklų stilius – skirtingoms funkcijoms
„Go Vilnius“ tikslai – didinti tarptautinį Vilniaus žinomumą ir patrauklumą, skatinti atvykstamąjį turizmą, pritraukti užsienio investicijas, tarptautines konferencijas, užtikrinti sklandžią užsienio talentų relokaciją.
„Atnaujinta prekės ženklų architektūra suteiks nuoseklumo ir aiškumo tiek miesto svečiams, tiek partneriams ar investuotojams, o naujieji logotipai leis lengviau atpažinti skirtingas agentūros funkcijas, kartu stiprindami bendrą Vilniaus miesto atpažįstamumą tarptautinėje erdvėje“, – sako D. Aleksandravičienė.
Naujoje prekės ženklų sistemoje:
Visi logotipai pasižymi nuosekliu ir lengvai atpažįstamu vizualiniu stiliumi. Kas yra vizualinė reklama
Vidinis kūrybinis sprendimas, įkvėptas tarptautinių miestų gerosios praktikos
„Go Vilnius“ identitetas atnaujintas pačios agentūros vidiniais pajėgumais. Prekės ženklo vadovė Beata Taputytė teigia, kad tai yra kryptingas žingsnis link vientisos Vilniaus miesto tapatybės.
„Žvelgėme į pažangius miestus – Londoną, Amsterdamą, Kopenhagą, Vieną – ir matėme, kad jų stiprybė slypi vieningoje ženklų sistemoje. Tai ne tik dizaino klausimas – taip kuriamos aiškios, nuoseklios žinutės“, – sako B. Taputytė. „CEE Attorneys” atnaujino vizualinį identitetą
Pasak jos, žodis „Vilnius“ dabar perteiktas naudojant tą pačią tipografiją kaip ir oficialaus miesto ženklo – tai sustiprina asociaciją su pačiu miestu, o ženklas tampa vieningesnės sostinės vizualinės tapatybės dalimi. Elementas „GO“, įkomponuotas į apvalintą formą, savo stiliumi primena šiuolaikinį komunikacijos simbolį – tarsi kvietimo forma, kuri ragina atrasti Vilnių, įsitraukti į jo pasakojimą ir pažinti miestą. Infliacijos padariniai viešiesiems pirkimams
„Naujasis logotipas kalba drąsesne vizualine kalba, tačiau išlieka ištikimas miesto tapatybei, atspindėdamas gyvo, šiuolaikiško, atviro ir veržlaus Vilniaus dvasią“, – teigia „Go Vilnius“ prekės ženklo vadovė. Po Konstitucinio Teismo nutarimo aiškumo dėl vidaus sandorių nepadaugėjo
Kurti gyvenimo Lietuvoje lieka tik kas dvidešimtas užsienio studentas: kaip išlaikyti talentus, kuriuos patys ugdome
Maratonas – renginys, miestui atnešantis milijoninę naudą
Ar kada nors bus gera reklama Lietuvai?
„Vilnius Pink Soup Fest“: kitų metų data, atgarsiai užsienyje ir įspūdingi poveikio miesto ekonomikai skaičiai
Milžiniška šaltibarščių vėliava ant Vilniaus TV bokšto oficialiai atidarė rožinės sriubos sezoną
Užsienio talentams – nemokama pagalba kuriant verslą ir planuojant finansus
70 šalių aplankęs britų tinklaraštininkas negaili pagyrų Vilniui: sužavėjo tradicijų ir eksperimentų dinamika
Konferencijų sektorius Vilniui pritraukė 75 mln. eurų – augimas siekia 38 proc.
Vilniaus šaltibarščių festivalis kviečia į rožines ėjimo varžybas: ar pavyks pasiekti naują rekordą?
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...