Sekite naujienas

Verslas

PVPA atsinaujina: keičia vizualinį identitetą, personalo valdymo specialistų bendruomenei žada modernumą bei didesnį įsitraukimą

Paskelbta

-

Lietuvos žmogiškųjų išteklių ekspertus vienijanti organizacija – Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA) vasario mėnesį keičia vizualinį organizacijos identitetą bei atnaujina asociacijos internetinę svetainę. Pokyčių tikslas – būti modernia ir šiuolaikiška platforma, buriančia šios srities profesionalus, tačiau pritaikyta ir personalo valdymo naujokams.

Reklama

Personalo valdymo profesionalų asociacijos direktorės Aušros Bytautienės įsitikinimu, personalo valdymo specialisto profesijos svarba šiuolaikinėje ekonomikoje kasmet tik didės, nes darbuotojų suradimo ir įdarbinimo klausimai, darbdavio komunikacija, darbuotojų motyvacija, jų išlaikymas ir įtraukimas į organizacijų veiklą tampa itin aktualūs ir vis daugiau organizacijų bei jų vadovų supranta darbuotojų vertę.

„Šiandienos rinkoje, įmonėje dirbantys žmonės yra pagrindinis konkurencinio pranašumo veiksnys. Kai organizacijos ir darbuotojo vertybės sutampa, jo įsitraukimas didėja, darbuotojų kaita mažėja, produktyvumas auga. Personalo specialistų uždavinys yra sukurti įrankius ir priemones, kurie maksimaliai padidintų darbuotojo įsitraukimą į organizacijos veiklą ir padėtų organizacijai laimėti kuo daugiau iš savo talentų“, – sako A. Bytautienė.

Jai antrina ir PVPA Valdybos pirmininkas, Telia Žmogiškųjų išteklių padalinio vadovas Ramūnas Bagdonas, kurio teigimu, personalo valdymo funkcija ir jos svarba organizacijose pastaraisiais metais reikšmingai išaugo.


„Ekonomistai labai aiškiai indikuoja, kad jeigu anksčiau trūkdavo investicijų, pinigų ar technologijų, tai dabar akivaizdžiai matome, jog rinkoje trūksta žmonių ir talentų, o žmogiškųjų išteklių specialistų pareiga yra pirmiems spręsti šį iššūkį“, – pastebi R. Bagdonas.

Personalo profesionalų bendruomenėje – rekordinis augimas

Pasak PVPA vadovės, natūralu, kad kartu su augančiais įmonių reikalavimais, didėja ir personalo valdymo specialistų poreikis mokytis ir tobulėti – spręsti realiuoju laiku kylančias problemas, kurios seniai nustojo būti vadovėlinės. Praktikoje kurti ir tobulinti personalo valdymo procesus taip, kad darbuotojams organizacijose būtų gera dirbti.

„Šį poreikį skatinti personalo valdymo specialistus tarpusavyje dalintis gerosiomis praktikomis bei inovacijomis, kurios vėliau daro didžiulę įtaką verslo bendruomenei, organizacijų kultūrai, asociacija sėkmingai atliepia jau aštuoniolika metų. Savo nariams kasmet surengiame apie 50 įvairių renginių, mokymų, kurių tikslas – suteikti naujų žinių personalo valdymo srityje, pasidalinti įžvalgomis, tendencijomis ir gerąja organizacijų praktika, auginti personalo valdymo profesijos prestižą, kelti žmogiškųjų išteklių valdymo profesionalų kvalifikaciją“, – aiškina A. Bytautienė.

Anot PVPA Valdybos pirmininko R. Bagdono, asociacija tapo vieta, kuri suburia visą personalo valdymo specialistų bendruomenę nekonkuruojant dalintis informacija, patirtimis bei praktikomis ir leidžia auginti vienas kitą.

„Ši bendruomenė visų pirma yra skirta savitarpio pagalbai ir kūrybai. Be to, asociacijoje yra labai geras profiliavimas – čia veikia įvairūs specializuoti interesų klubai, kuriuos vienija bendros temos. Sąmoningai skatiname profesionalus burtis pagal interesus ar verslo rūšis, nes tai, kas galbūt įdomu dirbantiems darbdavio įvaizdžio srityje, nėra taip aktualu organizuojantiems mokymus“, – sako R. Bagdonas.

A. Bytautienės teigimu, didžiulę ekspertinę patirtį personalo valdymo srityje sukaupusi PVPA 2023-iasiais vienijo rekordinį organizacijų skaičių – per 270: ne tik vietos, bet ir užsienio kapitalo bendroves bei pastaruoju metu stipriai besikeičiančio šalies viešojo sektoriaus organizacijas. Vis dėlto asociacijos vadovė mato prasmę į savo gretas patraukti ne tik didžiausių organizacijų personalo vadovus, bet ir savo karjerą dar tik pradedančius, mažose įmonėse dirbančius personalo valdymo specialistus.

„Esu įsitikinusi, kad ypač jauniems profesionalams reikia juos auginančios bendruomenės, su kuria būtų galima betarpiškai dalintis autentiška patirtimi, aptarti darbo aktualijas, nagrinėti gerųjų praktikų pavyzdžius. Norime, kad asociacijoje būtų vietos ir startuolių, ir didelių tarptautinių korporacijų žmogiškųjų išteklių specialistams. Bet kokiu atveju, juk svarbiausias mūsų tikslas išlieka tas pats: auginti personalo specialistus, tuo pačiu kuriant organizacijas, kuriose žmonėms dirbti yra gera”, – pabrėžia PVPA direktorė.

R. Bagdono įsitikinimu, savo srities žinovus vienijanti visuomeninė organizacija yra kone ideali vieta profesionalams atnaujinti savo gebėjimų portfelį.

„Mes buriamės ne mokyti, o mokytis kartu. Didelėse įmonėse yra vienokios praktikos ir vertybės, bet, pavyzdžiui, startuolių ekosistemoje personalo valdymo žmonės kuria nestandartines praktikas. Tokios kolektyvinės žinios, dalijimasis patirtimi, užsimezgę kontaktai kuria milžinišką pridėtinę vertę, nes esant reikalui iškart gali susisiekti su kolega, kuris sprendė panašią problemą“, – sako PVPA Valdybos pirmininkas.

Naujas asociacijos įvaizdis – patirtis deranti su veržlumu


Anot A. Bytautienės, vienas iš žingsnių siekiant išlikti modernia ir patrauklia personalo valdymo specialistų platforma yra asociacijos vizualinio identiteto atnaujinimas. Nors organizacijoje per keliolika jos veiklos metų įvyko daug kokybinių pokyčių, organizacijos svetainės išvaizda ir asociacijos logotipas nesikeitė jau labai seniai. PVPA vadovė viliasi, jog naujas, dinamikos ir veržlumo kupinas asociacijos įvaizdis taps savu ne tik dabartiniams nariams, bet bus įtraukiantis bei priimtinas ir jaunosios kartos personalo valdymo profesionalams.

„Nors esame tikrai modernūs ir šiuolaikiški, tačiau mūsų išvaizda nebeatitiko to, kuo iš tikrųjų esame ir kuo norime būti ateityje. Siekiame būti organizacija, buriančia profesionalus, tačiau pritaikyta ir personalo valdymo naujokams. Todėl naujasis mūsų organizacijos vizualinis rūbas labiau atliepia dabartinius personalo valdymo specialistų bendruomenės poreikius“, – įsitikinusi PVPA vadovė.

„Ypač tai aktualu postpandeminėje visuomenėje, kur vis daugiau atsigręžiame į darbuotojo savijautą organizacijose. Darbas iš namų ar biuro? Ar atėjęs į šią organizaciją galėsiu augti ir tobulėti? Ar čia rasiu bendraminčių? Ar įmonė vysto tvarų verslą? Į visus šiuos ir dar daugelį kitų klausimų personalo valdymo specialistai turi artikuliuotai atsakyti tiek esamiems, tiek būsimiems įmonės darbuotojams. Privalo padėti įmonei atrasti savo ritmą. Pokyčiai mūsų bendruomenės identitete irgi yra apie tai“ – priduria PVPA Valdybos pirmininkas R.Bagdonas.

Naujame asociacijos logotipe, oranžinės spalvos stilizuotą žmogų, keičia trys skirtingo dydžio simbolinės figūros bei atsiranda daugiasluoksnė juodos, žalios ir turkio spalvų paletė, kur juoda spalva simbolizuoja išmintį, autoritetą ir galią, o mėtos ir turkio atspalviai – augimą, gerovę, lengvumą ir harmoniją. Beje, pastarosios spalvos dažnai yra naudojamos siekiant paskatinti darbuotojų norą bendrauti.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai1 d. prieš

Už pažinčių programėlių „princų“ slepiasi nusikaltėliai: kaip nepakliūti į sukčių pinkles?

„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...

Ekspertai1 d. prieš

Lietuvos paštas primena: kalėdinių siuntų pakavimo patarimai, kuriuos būtina žinoti

Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...

Ekspertai1 d. prieš

Kalėdinėms dovanoms – elektronika? Į ką atkreipti dėmesį, kad ji vėliau netaptų našta

Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....

Ekspertai2 d. prieš

„Google“ atskleidė, kas labiausiai rūpi lietuviams: tarp dažniausių paieškų – ir klausimai apie elektros kainas

Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...

Ekspertai3 d. prieš

Kalėdinis bumas prasidėjo: ekspertas atkleidė, kada vėliausiai galite išsiųsti siuntą, kad ji adresatą pasiektų iki švenčių

Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...

Visos teisės saugomos.© 2015-2024 | Kopijuoti draudžiama |