Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Europos privačių prekių ženklų apdovanojimuose už savo išskirtines savybes įvertintas „Rimi“ trintų vaisių kokteilis „Selection by Rimi Tropical Chia“. Apdovanojimą gaminys pelnė geriausio nealkoholinio gėrimo kategorijoje. Sėkmė tarptautinėje arenoje tik dar kartą primena apie prekybos tinklo „Rimi“ privačių prekių ženklų populiarumą ir nuolatinį dėmesį pirkėjų poreikius atitinkančiam asortimentui, pasižyminčiam skonių įvairove ir aukšta kokybe.
Nuo 2017 m. Europos privačių prekių ženklų apdovanojimai teikiami novatoriškiausiems privačių prekių ženklų produktams. Vertinant skirtingų prekybos tinklų gaminius, daugiausia dėmesio skiriama trims pagrindiniams kriterijams: inovacijoms, pateikimui ir skoniui. Šiemet atsižvelgta į gaminių išskirtinumą rinkoje, pristatymo ir skonio savybes, o taip pat papildomus kriterijus, tokius kaip unikalumas ir ekologiškumas. Jei nežinote, kaip įtraukti aukštos kokybės baltymų į racioną
Auga sveikesnių produktų paklausa
Apdovanojimą nealkoholinių gėrimų kategorijoje pelnęs „Selection by Rimi Tropical Chia“ kokteilis – antras pagal populiarumą „Selection by Rimi“ šviežių sulčių ir kokteilių asortimento kokteilis Lietuvoje ir perkamiausias Latvijoje. O nuo šių metų kovo mėn. šis gėrimas pradėtas tiekti ir Estijos rinkai.
Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, vartotojai vis labiau orientuojasi į sveikesnį gyvenimo būdą ir renkasi maistingomis medžiagomis praturtintas, organizmui naudingas maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų alternatyvas. Būtent jos sudaro didžiąją dalį „Rimi“ privačių prekių ženklų, ypač „Selection by Rimi“ kokteilių ir sulčių gėrimų, asortimento.
„Matydami augančią sveikesnių produktų paklausą, nuolat kuriame naujus produktus. Malonu, kad šias pastangas pripažįsta ne tik Baltijos šalių vartotojai, bet ir tarptautinių konkursų žiuri. Be to, dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis privačių prekės ženklų produktai yra puikus būdas padėti pirkėjams apsipirkti pigiau – tai puiki kokybė už prieinamą kainą kasdien“, – sako „Rimi“ vadovas. Po šventinio maratono – kokteilis organizmo atstatymui
Kaina, kokybė, pasitikėjimas: privačių prekių ženklų populiarumas auga
Praėjusį rudenį kartu su tyrimų bendrove „Nielsen“ atliktas „Rimi“ privačių prekių ženklų pirkimo įpročių Baltijos šalyse tyrimas parodo, jog daugiau nei trečdalis vartotojų renkasi privačių prekių ženklų produktus pirmiausia dėl mažesnės kainos.
Remiantis gautais duomenimis, tokius produktus perka apie 90 proc. lietuvių. Ši tendencija atsispindi ir „Rimi“ pardavimų duomenyse – šiuo metu kas ketvirta „Rimi“ parduotuvėse parduodama prekė yra privataus prekės ženklo. Be to, 34 proc. apklaustųjų vertina kainos ir kokybės santykį ir net 80 proc. mano, kad lyginant su gerai žinomais prekės ženklais, privačių prekės ženklų produktai yra tokios pat ar net geresnės kokybės. Apklausa atskleidė pirkėjų smaližiavimo įpročius
„Nielsen“ tyrimo rezultatai rodo, kad „Rimi“ privatus prekės ženklas yra vienas iš pirmaujančių privačių prekės ženklų Baltijos šalyse, užimantis pirmąją vietą Latvijoje ir antrąją Estijoje.
„Kasmet pristatome šimtus naujų produktų, kad atlieptume savo pirkėjų ir jų šeimų poreikius ir pageidavimus. Tačiau tai taip pat puiki galimybė eksperimentuoti, skatinti naujoves ir užtikrinti unikalų aukštos kokybės produktų pasirinkimą mūsų parduotuvių lentynose“, – sako „Rimi“ vadovas Vaidas Lukoševičius. Gynyba nuo karščio už mažą kainą: namie ruošti šaltieji gėrimai
2024 m. populiariausios privačių prekės ženklų produktų kategorijos buvo pieno produktai, kepiniai, duona ir sūris, o perkamiausia prekė – „Rimi“ prekės ženklu pažymėti agurkai.
Šiuo metu prekybos tinklo parduotuvėse tokių prekių asortimentą sudaro daugiau nei 20 skirtingų prekių ženklų, iš kurių populiariausi yra „Rimi“, „Selection by Rimi“, „Rimi Smart“ ir „Mano dienai“. Pirkėjams taip pat pristatyti naujausi privačių prekių ženklų šeimos nariai – gyvūnų augintinių maisto prekių ženklai „NutriBalance“ ir „NutriBalance Selection“. Vitaminų kokteilis viduržiemyje
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
Itališki skoniai kasdienai: šviežios „Rimi“ picos pelnė pirkėjų simpatijas, per trumpą laiką jų parduota daugiau nei 200 tūkst.
Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
Persikvalifikavimo bumas: kaip patraukti darbdavio dėmesį be ilgo CV?
Lietuvos rinktinės palaikymo vakarėliui – TOP 3 teminės vaišės svečiams
„Rimi“ vyksta „FIBA EuroBasket 2025“ lobių medžioklė: pirkėjai kviečiami rinkti virtualius kamuolius ir laimėti prizus
Užkandžiai ilgajam savaitgaliui: ką dėtis į iškylų krepšelį?
Šis desertas – pigus, gardus ir greitas: pasigaminkite bananų sušių
Tarptautinei arbūzo dienai – netradiciniai receptai: marinuoti arbūzo gabalėliai ir šaldyti guminukai
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...