Paskelbta
2 savaitės prieš-
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas siūlančios įmonės vadovas akcentuoja, kad būtent atviras bendravimas su klientu yra geriausia komunikacijos pradžia. Apie verslo pradžią, iššūkius ir patarimus kalbamės su įmonės vadovu Pauliumi Gumbelevičiumi.
Papasakokite, nuo ko prasidėjo Jūsų verslo kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos?
Verslą norėjau vykdyti jau ilgą laiką, tačiau turbūt kaip ir daugelis, ilgai atidėliojau šį žingsnį. Pirmą verslą pradėjau kai man buvo 27 m. Tai buvo socialinių tinklų reklamos agentūra „Read“. Iš pradžių viskas sekėsi neblogai, tačiau vėliau tapo sunku rasti naujų klientų. Pamenu, kad tuo metu gyvenau iš santaupų ir investavau paskutinius 200 eurų į reklamą, kuri nedavė norimų rezultatų. Todėl teko kažko griebtis. Pradėjau skambinti įmonėms ir siūlyti savo paslaugas. Iš pradžių tai daryti buvo sunku, tačiau vėliau supratau, kad tai yra visiškai pamirštas komunikacijos būdas. Šiandien pardavimų ir rinkodaros pasaulis daugiausiai kalba apie skaitmenines technologijas ir automatizaciją, tačiau būtent skambutis gali duoti daugiausiai grįžtamojo ryšio iš kliento. Būtent taip, iš nesėkmės, atsirado LAVA.
Šis pavadinimas „gimė“ gana paprastai – užsirašiau 10 galimų pavadinimų ir nuėjau miegoti. Pagalvojau, kad tas, kurį prisiminsiu pirmiausia, bus geriausiai įsimenamas. Taip atsirado LAVA. Kadangi mes dirbame tik verslas – verslui sektoriuje, todėl tikrai ne visiems verslams tinka šis kanalas. Paprastai verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori padidinti savo pardavimus, auginti įmonę. Mes visada atvirai komunikuojame su klientu ir mums svarbu suvaldyti kliento lūkesčius. Jeigu matome, kad rezultatas bus ne toks, kokio jie tikisi, apie tai informuojame iš karto. Mes daug investuojame į pasiruošimą, nes nuo to priklauso kampanijos sėkmė. Labai svarbu tinkamai atsirinkti potencialius klientus, kuriems skambinsime. Tai negali būti labai didelės įmonės, nes dažniausiai jos turi savo pirkimų politiką, kurios nepakeisime. Taip pat svarbu tinkamai pasiruošti pokalbio planą. Pradėdami dirbti, klientui duodame prisijungimus prie duomenų bazės, kurioje jis, realiu laiku, gali stebėti kampanijos eigą. Taip užtikriname visišką veiklos skaidrumą.
Kiek laiko veikia šis verslas ir kokie komandos veikimo tikslai?
Esame rinkos naujokai ir dar tik „apšilome kojas“. Mūsų tikslas – tapti geriausiais tokios paslaugos teikėjais rinkoje, nes matome, kad klientams jau dabar sukuriame labai daug vertės. Taip pat greitu metu galvojame savo veiklą plėsti į užsienio rinką – parduoti Lietuvos įmonių produkciją Skandinavijoje ir Baltijos šalyse. Norime ir toliau padėti verslams augti, nes jau dabar matome keletą sėkmės istorijų.
Tai mano antroji įmonė. Esu savamokslis ir verslą mokausi kurti iš savo klaidų, knygų, mane supančių žmonių. Tai yra dalykas, kuris man nepaprastai įdomus ir kiekviena diena atneša naujų iššūkių. Verslą pradėjome nuo nulio. Neturėjome jokių investicijų, neturime ofiso. Visi mūsų darbuotojai dirba iš namų ir tai mums suteikia galimybę klientams pasiūlyti geresnę kainą. Kalbant apie iššūkius, turbūt sunkiausias iš jų – nuolat rasti naujų klientų.
LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius
Kada verslininkams reikalingos Jūsų paslaugos? Kuo išskirtinės Jūsų teikiamos paslaugos?
Verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori didinti pardavimus. Mūsų darbas paprastai baigiasi tada, kai suplanuojame susitikimą. Mes nesame ir niekada nebūsime kliento prekės ar paslaugos ekspertai, todėl pačiam klientui reikia atvykti į susitikimą ir papasakoti kainą, terminus ir kitas sąlygas. Nors rinkoje dar esame neseniai, tačiau jau dabar turime supratimą kas gali veikti, o kas ne. Visada esame atviri su klientais ir jeigu matome, kad rezultatas bus prastas, apie tai iš anksto informuojame.
Kuo jūs didžiuojatės, įkūręs šią įmonę?
Labiausiai didžiuojuosi mūsų komanda, be kurios dabar nieko nebūtų. Man, kaip vadovui, labai smagu matyti, kad mūsų komanda auga kartu. Smagu matyti žmones, kurie nebijo iššūkių, o eina juos pasitikti kartu su tavimi. LAVA SALES komanda yra ta komanda, su kuria niekas nebaisu. Komandoje dirbantys jauni žmonės turi galimybę atrasti save, dalyvauti mokymuose. Stengiamės užtikrinti pozityvią atmosferą, kurioje malonu dirbti kiekvienam.
Pirmiausia – nelaukti per ilgai ir pradėti anksčiau, nei esi pasiruošęs. Antra, būti tokiu vadovu, kuriam pats norėtum dirbti. Trečia, niekada nepasiduoti. Be to, svarbu būti smalsiam, nepasiduoti, sukaukus pirmųjų iššūkių. Gali būti tikrai labai sunku, bet tos nesėkmės yra labai geros gyvenimo pamokos.
Techninių analitikų mokytojas Tomas Dulkys: „Didžiausia investuotojų ir spekuliantų klaida – noras praturtėti, o ne tapti šios srities profesionalu“
„A Management“ vadovė Aušra Virkietytė: Sužvaigždėjimas renginių organizatoriui – karjeros pabaiga
29-erių į pensiją išėjęs Gintaras Pociūnas: „Finansiškai raštingas ir investuojantis žmogus – turtingo mąstymo žmogus“
BIPA ir PLATIO: Nors saulės energetika Lietuvoje įgavusi pagreitį, saulės grindinys – vis dar naujovė
NUMAI įkūrėjas A. Čiagus: „Mūsų misija – padėti žmonėms įsigyti pirmuosius savo namus“
„GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“
UAB „Town projects“ įkūrėja Vilma Bružienė: „Per savo jubiliejinį gimtadienį nusprendžiau pradėti nuosavą verslą ir įkūriau įmonę“
„Įmonės „carVertical“ įkūrėjai: Pagrindinis mūsų veiklos tikslas – padėti pirkėjams sužinoti tikrąją automobilių istoriją“
Prasmės ir mėgstamos veiklos paieškos padėjo sukurti sėkmingą juvelyrikos dirbinių verslą
Iš kur gauti pinigų startuoliui – toks klausimas kyla vos tik kilus verslo idėjai. Juk pradedantis verslininkas ne visada turi...
Rugpjūčio mėnesį net kelissyk siautusi stichija negailėjo nei pastatų, nei automobilių. Pastarųjų savininkams audrų padaryta žala sudarė kone pusę visų...
SBA valdoma bendrovė „Urban hub Investments“ prekybos, sandėlių ir biurų (angl. stock-office) miestelių „Urban HUB“ Kaune ir Vilniuje plėtotoja, pradeda...
“Kenjo”, vienas iš pirmaujančių Europos žmogiškųjų išteklių technologijų startuolių, užbaigė “Hi Inov” vadovaujamą 8,8 mln. eurų vertės A serijos investicijų...
Gamybos verslo idėjoms būdingos didelės investicijos, tačiau jos turi plačias pelno ir apyvartos galimybes. Šiame straipsnyje surinkome 25 gamybos verslo...
Kriptovaliutos, akcijų prekyba rinkoje, spekuliavimas, investavimas – vieniems šios temos atrodo nepažįstamos ir sunkiai perprantamos, o kiti sukaupia tiek žinių,...
Renginių organizatoriaus darbas atrodo nesibaigianti šventė. Tad norinčių dirbti šioje srityje turėtų netrūkti. „Iš dalies taip ir yra, – sutinka...
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas...
Tikrai ne vieną kartą pačiam teko patirti ar iš draugų girdėti apie sukčiavimo atvejus, kuomet perkant prekes iš fizinių asmenų...
Taupymas, investavimas, akcijų biržos – terminai, kurių daugelis dar nepažįsta, o gal laiko tolima siekiamybe. Praktinius patarimus geresniam finansų valdymui...