Paskelbta
2 metai prieš-
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas siūlančios įmonės vadovas akcentuoja, kad būtent atviras bendravimas su klientu yra geriausia komunikacijos pradžia. Apie verslo pradžią, iššūkius ir patarimus kalbamės su įmonės vadovu Pauliumi Gumbelevičiumi.
Papasakokite, nuo ko prasidėjo Jūsų verslo kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos?
Verslą norėjau vykdyti jau ilgą laiką, tačiau turbūt kaip ir daugelis, ilgai atidėliojau šį žingsnį. Pirmą verslą pradėjau kai man buvo 27 m. Tai buvo socialinių tinklų reklamos agentūra „Read“. Iš pradžių viskas sekėsi neblogai, tačiau vėliau tapo sunku rasti naujų klientų. Pamenu, kad tuo metu gyvenau iš santaupų ir investavau paskutinius 200 eurų į reklamą, kuri nedavė norimų rezultatų. Todėl teko kažko griebtis. Pradėjau skambinti įmonėms ir siūlyti savo paslaugas. Iš pradžių tai daryti buvo sunku, tačiau vėliau supratau, kad tai yra visiškai pamirštas komunikacijos būdas. Šiandien pardavimų ir rinkodaros pasaulis daugiausiai kalba apie skaitmenines technologijas ir automatizaciją, tačiau būtent skambutis gali duoti daugiausiai grįžtamojo ryšio iš kliento. Būtent taip, iš nesėkmės, atsirado LAVA.
Šis pavadinimas „gimė“ gana paprastai – užsirašiau 10 galimų pavadinimų ir nuėjau miegoti. Pagalvojau, kad tas, kurį prisiminsiu pirmiausia, bus geriausiai įsimenamas. Taip atsirado LAVA. Kadangi mes dirbame tik verslas – verslui sektoriuje, todėl tikrai ne visiems verslams tinka šis kanalas. Paprastai verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori padidinti savo pardavimus, auginti įmonę. Mes visada atvirai komunikuojame su klientu ir mums svarbu suvaldyti kliento lūkesčius. Jeigu matome, kad rezultatas bus ne toks, kokio jie tikisi, apie tai informuojame iš karto. Mes daug investuojame į pasiruošimą, nes nuo to priklauso kampanijos sėkmė. Labai svarbu tinkamai atsirinkti potencialius klientus, kuriems skambinsime. Tai negali būti labai didelės įmonės, nes dažniausiai jos turi savo pirkimų politiką, kurios nepakeisime. Taip pat svarbu tinkamai pasiruošti pokalbio planą. Pradėdami dirbti, klientui duodame prisijungimus prie duomenų bazės, kurioje jis, realiu laiku, gali stebėti kampanijos eigą. Taip užtikriname visišką veiklos skaidrumą.
Kiek laiko veikia šis verslas ir kokie komandos veikimo tikslai?
Esame rinkos naujokai ir dar tik „apšilome kojas“. Mūsų tikslas – tapti geriausiais tokios paslaugos teikėjais rinkoje, nes matome, kad klientams jau dabar sukuriame labai daug vertės. Taip pat greitu metu galvojame savo veiklą plėsti į užsienio rinką – parduoti Lietuvos įmonių produkciją Skandinavijoje ir Baltijos šalyse. Norime ir toliau padėti verslams augti, nes jau dabar matome keletą sėkmės istorijų.
Tai mano antroji įmonė. Esu savamokslis ir verslą mokausi kurti iš savo klaidų, knygų, mane supančių žmonių. Tai yra dalykas, kuris man nepaprastai įdomus ir kiekviena diena atneša naujų iššūkių. Verslą pradėjome nuo nulio. Neturėjome jokių investicijų, neturime ofiso. Visi mūsų darbuotojai dirba iš namų ir tai mums suteikia galimybę klientams pasiūlyti geresnę kainą. Kalbant apie iššūkius, turbūt sunkiausias iš jų – nuolat rasti naujų klientų.
LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius
Kada verslininkams reikalingos Jūsų paslaugos? Kuo išskirtinės Jūsų teikiamos paslaugos?
Verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori didinti pardavimus. Mūsų darbas paprastai baigiasi tada, kai suplanuojame susitikimą. Mes nesame ir niekada nebūsime kliento prekės ar paslaugos ekspertai, todėl pačiam klientui reikia atvykti į susitikimą ir papasakoti kainą, terminus ir kitas sąlygas. Nors rinkoje dar esame neseniai, tačiau jau dabar turime supratimą kas gali veikti, o kas ne. Visada esame atviri su klientais ir jeigu matome, kad rezultatas bus prastas, apie tai iš anksto informuojame.
Kuo jūs didžiuojatės, įkūręs šią įmonę?
Labiausiai didžiuojuosi mūsų komanda, be kurios dabar nieko nebūtų. Man, kaip vadovui, labai smagu matyti, kad mūsų komanda auga kartu. Smagu matyti žmones, kurie nebijo iššūkių, o eina juos pasitikti kartu su tavimi. LAVA SALES komanda yra ta komanda, su kuria niekas nebaisu. Komandoje dirbantys jauni žmonės turi galimybę atrasti save, dalyvauti mokymuose. Stengiamės užtikrinti pozityvią atmosferą, kurioje malonu dirbti kiekvienam.
Pirmiausia – nelaukti per ilgai ir pradėti anksčiau, nei esi pasiruošęs. Antra, būti tokiu vadovu, kuriam pats norėtum dirbti. Trečia, niekada nepasiduoti. Be to, svarbu būti smalsiam, nepasiduoti, sukaukus pirmųjų iššūkių. Gali būti tikrai labai sunku, bet tos nesėkmės yra labai geros gyvenimo pamokos.
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis
Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”
NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?
„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje
Naujausios baldų tendencijos: ką verta įsigyti?
3 geriausi telefonai iki 250 EUR
Kaip veikia E100?
NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”
Sparčiai vystantis technologijoms ir skaitmenizacijai, Lietuvos viešojo sektoriaus organizacijos vis labiau priklauso nuo IT. Viešosios elektroninės paslaugos, duomenų bazės, dokumentų...
Nei vienas e. prekybos verslas negalėtų išgyventi be pastovaus pirkėjų srauto. Kita vertus, šiandieninė, nuolat besiplečianti rinka kelia nemažai iššūkių...
Vilniaus miestui augant, pastarąjį dešimtmetį ryškėja Bajorų potencialas. 2024 m. čia nupirkta net 136 proc. daugiau naujos statybos būstų nei...
Prenumeruojamos transliacijų platformos, tokios kaip „Spotify“ ir „Netflix“, vilioja ne tik milijonus vartotojų, bet ir kibernetinius nusikaltėlius. Sukčiai siekia perimti...
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Jei seniau trąšos ir pesticidai buvo vienos pagrindinių priemonių, naudojamų žemės ūkyje, greta jų vis dažniau pasitelkiamos natūralios, draugiškesnės aplinkai...
Seime svarstant pataisas, kuriomis siūloma įpareigoti elektrinių mikrojudumo priemonių – paspirtukų, dviračių ir kitų – vairuotojus dėvėti šalmus, kilo daug...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...