Sekite naujienas

Verslo vikingai

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius: „Komanda – branduolys, padedantis sukurti sėkmingą verslą”

Paskelbta

-

Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas siūlančios įmonės vadovas akcentuoja, kad būtent atviras bendravimas su klientu yra geriausia komunikacijos pradžia. Apie verslo pradžią, iššūkius ir patarimus kalbamės su įmonės vadovu Pauliumi Gumbelevičiumi.

Reklama

Papasakokite, nuo ko prasidėjo Jūsų verslo kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos?

Verslą norėjau vykdyti jau ilgą laiką, tačiau turbūt kaip ir daugelis, ilgai atidėliojau šį žingsnį. Pirmą verslą pradėjau kai man buvo 27 m. Tai buvo socialinių tinklų reklamos agentūra „Read“. Iš pradžių viskas sekėsi neblogai, tačiau vėliau tapo sunku rasti naujų klientų. Pamenu, kad tuo metu gyvenau iš santaupų ir investavau paskutinius 200 eurų į reklamą, kuri nedavė norimų rezultatų. Todėl teko kažko griebtis. Pradėjau skambinti įmonėms ir siūlyti savo paslaugas. Iš pradžių tai daryti buvo sunku, tačiau vėliau supratau, kad tai yra visiškai pamirštas komunikacijos būdas. Šiandien pardavimų ir rinkodaros pasaulis daugiausiai kalba apie skaitmenines technologijas ir automatizaciją, tačiau būtent skambutis gali duoti daugiausiai grįžtamojo ryšio iš kliento. Būtent taip, iš nesėkmės, atsirado LAVA.

Apie ką yra pavadinimas – LAVA SALES? Kas yra šalti pardavimai ir kada jie reikalingi verslininkams?

Šis pavadinimas „gimė“ gana paprastai – užsirašiau 10 galimų pavadinimų ir nuėjau miegoti. Pagalvojau, kad tas, kurį prisiminsiu pirmiausia, bus geriausiai įsimenamas. Taip atsirado LAVA. Kadangi mes dirbame tik verslas – verslui sektoriuje, todėl tikrai ne visiems verslams tinka šis kanalas. Paprastai verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori padidinti savo pardavimus, auginti įmonę. Mes visada atvirai komunikuojame su klientu ir mums svarbu suvaldyti kliento lūkesčius. Jeigu matome, kad rezultatas bus ne toks, kokio jie tikisi, apie tai informuojame iš karto. Mes daug investuojame į pasiruošimą, nes nuo to priklauso kampanijos sėkmė. Labai svarbu tinkamai atsirinkti potencialius klientus, kuriems skambinsime. Tai negali būti labai didelės įmonės, nes dažniausiai jos turi savo pirkimų politiką, kurios nepakeisime. Taip pat svarbu tinkamai pasiruošti pokalbio planą. Pradėdami dirbti, klientui duodame prisijungimus prie duomenų bazės, kurioje jis, realiu laiku, gali stebėti kampanijos eigą. Taip užtikriname visišką veiklos skaidrumą.

Kiek laiko veikia šis verslas ir kokie komandos veikimo tikslai?

Esame rinkos naujokai ir dar tik „apšilome kojas“. Mūsų tikslas – tapti geriausiais tokios paslaugos teikėjais rinkoje, nes matome, kad klientams jau dabar sukuriame labai daug vertės. Taip pat greitu metu galvojame savo veiklą plėsti į užsienio rinką – parduoti Lietuvos įmonių produkciją Skandinavijoje ir Baltijos šalyse. Norime ir toliau padėti verslams augti, nes jau dabar matome keletą sėkmės istorijų.

Pauliau, esate įmonės įkūrėjas. Kokia Jūsų patirtis, kuriant įmonę? Ar susidūrėte su iššūkiais verslo pradžioje? Jei taip – kaip juos išsprendėte ir įveikėte?

Tai mano antroji įmonė. Esu savamokslis ir verslą mokausi kurti iš savo klaidų, knygų, mane supančių žmonių. Tai yra dalykas, kuris man nepaprastai įdomus ir kiekviena diena atneša naujų iššūkių. Verslą pradėjome nuo nulio. Neturėjome jokių investicijų, neturime ofiso. Visi mūsų darbuotojai dirba iš namų ir tai mums suteikia galimybę klientams pasiūlyti geresnę kainą. Kalbant apie iššūkius, turbūt sunkiausias iš jų – nuolat rasti naujų klientų.

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius

Kada verslininkams reikalingos Jūsų paslaugos? Kuo išskirtinės Jūsų teikiamos paslaugos?

Verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori didinti pardavimus. Mūsų darbas paprastai baigiasi tada, kai suplanuojame susitikimą. Mes nesame ir niekada nebūsime kliento prekės ar paslaugos ekspertai, todėl pačiam klientui reikia atvykti į susitikimą ir papasakoti kainą, terminus ir kitas sąlygas. Nors rinkoje dar esame neseniai, tačiau jau dabar turime supratimą kas gali veikti, o kas ne. Visada esame atviri su klientais ir jeigu matome, kad rezultatas bus prastas, apie tai iš anksto informuojame.

Kuo jūs didžiuojatės, įkūręs šią įmonę?

Labiausiai didžiuojuosi mūsų komanda, be kurios dabar nieko nebūtų. Man, kaip vadovui, labai smagu matyti, kad mūsų komanda auga kartu. Smagu matyti žmones, kurie nebijo iššūkių, o eina juos pasitikti kartu su tavimi. LAVA SALES komanda yra ta komanda, su kuria niekas nebaisu. Komandoje dirbantys jauni žmonės turi galimybę atrasti save, dalyvauti mokymuose. Stengiamės užtikrinti pozityvią atmosferą, kurioje malonu dirbti kiekvienam.

Kokius tris patarimus duotumėte jauniems verslininkams?

Pirmiausia – nelaukti per ilgai ir pradėti anksčiau, nei esi pasiruošęs. Antra, būti tokiu vadovu, kuriam pats norėtum dirbti. Trečia, niekada nepasiduoti. Be to, svarbu būti smalsiam, nepasiduoti, sukaukus pirmųjų iššūkių. Gali būti tikrai labai sunku, bet tos nesėkmės yra labai geros gyvenimo pamokos.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |