Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
By
LukasLietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, tesėdamas pažadą pirkėjams ant savo privataus prekės ženklo „Well done“ gaminių pakuočių jau žymi prekės gamintojo pavadinimą – ne tik jo kodą. Nuo metų pradžios konkretūs gamintojai nurodomi ant daugiau nei dešimties privataus prekės ženklo gaminių pakuočių, o per pusmetį gamintoją planuojama nurodyti ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekių.
Atliepia pirkėjų lūkestį
Per sausį nurodant tikslų gamintojo pavadinimą atnaujintos „Well done“ prekės ženklo sūrių pakuotės, o per vasarį tokia informacija atsirado ir ant visiškai naujų „Well done“ gaminių – pomidorų, obuolių, apelsinų ir kitų sulčių pakuočių.
„Išgirdome pirkėjų norą visada žinoti, kas mums gamina privataus prekės ženklo produktus ir ėmėmės veiksmų. Pirkėjai aiškiai matys produkto kilmę: ne tik šalį, bet ir gamintoją, nes būtent tai gali lemti jų apsisprendimą įsigyti norimą prekę. Nors šis procesas užtrunka, mat „Well done“ prekės ženklo prekių turime apie pusę tūkstančio, tačiau atidesni pirkėjai kas mėnesį pastebės vis daugiau asortimente esančių pakuočių, sužymėtų šia svarbia pirkėjams informacija“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Visas pakuotes atnaujins per metus
Pasak I. Trakimaitės-Šeškuvienės, per pirmąjį šių metų pusmetį gamintoją planuojama nurodyti iš viso ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekės ženklo prekių – dalies žuvies ir jūros gėrybių produktų, įvairių pjaustytų mėsos gaminių, dešrelių ir arbatų, šaldytų picų, riešutų sviesto. Visų – beveik 500 privataus prekės ženklo produktų žymėjimo atnaujinimas, planuojama, užtruks apie metus.
„Turbūt daugiausiai pirkėjų nuogąstavimų kėlė „Vičiūnų“ grupės gaminamų „Well done“ linijos produktų žymėjimas. Dar pernai vasarą nusprendėme nebetęsti bendradarbiavimo su šiuo gamintoju dėl kelių mūsų privataus prekės ženklo produktų gamybos ir davėme pažadą savo pirkėjams kuo aiškiau skelbti, kas yra produkto gamintojas, nurodant pavadinimą, ne tik jo kodą, kaip reikalauja įstatymas. Savo žodžio laikomės“, – teigia prekybos tinklo atstovė.
Įprastai ant privačių prekės ženklų produkcijos pakuočių yra nurodomas tik gamintojo kodas, dažnu atveju pirkėjams tenka ieškoti papildomos informacijos, kad sužinotų produkto kilmę. Savanoriškai žymėdamas gamintoją pavadinimu, prekybos tinklas „Maxima“ leis pirkėjams lengviau ir aiškiau atpažinti bei pasirinkti konkrečius „Well done“ prekės gamintojus, kurių geografija itin plati – nuo Baltijos šalių iki Ispanijos ir Italijos.
Privatų prekės ženklą „Well done“ „Maxima“ pristatė praėjusiais metais. Tai yra vienas didžiausių privačių prekės ženklų Baltijos šalyse, apimantis itin platų kasdienių maisto prekių asortimentą – tai rūkytos bei sūdytos žuvies, šviežios ir perdirbtos mėsos produktai, pienas ir jo gaminiai, kiaušiniai, taip pat švieži vaisiai ir daržovės, bakalėja, įvairūs šaldyti produktai. O šiemet pirkėjai galės rinktis iš dar platesnio, mažą kainą ir kokybę užtikrinančio „Well done“ asortimento, kuris pasipildys 200 naujų prekių.
Prieš Jonines „Maxima“ ruošiasi pirkėjų antplūdžiui – šimtais tonų pildo šviežios mėsos asortimentą, rikiuoja grilio prekes, arbūzus ir gėrimus
Vilniaus šaltibarščių festivalis – jau šį šeštadienį: ko nepraleisti? (programa)
Ilgėja dalies „Maximos“ parduotuvių darbo laikas: pajūryje jos dirbs iki vidurnakčio
Klaipėdos pietinėje dalyje duris atvėrė nauja „Maxima“: tai – 17 parduotuvė mieste
Kauno, Palangos ir Šalčininkų gyventojai turėtų suklusti – nuo gegužės 1 d. ilgėja dalies „Maxima“ parduotuvių darbo laikas
Naujas ženklinimas atsiradęs ant dalies pakuočių: ką turėtų žinoti „Maximos“ pirkėjai?
Augintinis namuose – ir džiaugsmas, ir atsakomybė: veterinarė įvardijo dažniausiai šeimininkų daromas klaidas
Keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos: nuo šiol jas įvykdę „Maximos“ pirkėjai galės įsigyti net iki 3 prekių po 1 centą
Šiemet Velykoms „Maxima“ pasiruošė daugiau nei 12 mln. vienetų kiaušinių: pirkėjams turi svarbų priminimą
Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...
Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...
Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...
Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...
Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...
Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas Dmitrijus Borisenka...
Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...
Įvairūs dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...
Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...
Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...