Sekite naujienas

Verslas

„Maxima“ tesi pažadą pirkėjams: ant „Well done“ gaminių pakuočių žymi gamintojus

Paskelbta

-

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, tesėdamas pažadą pirkėjams ant savo privataus prekės ženklo „Well done“ gaminių pakuočių jau žymi prekės gamintojo pavadinimą – ne tik jo kodą. Nuo metų pradžios konkretūs gamintojai nurodomi ant daugiau nei dešimties privataus prekės ženklo gaminių pakuočių, o per pusmetį gamintoją planuojama nurodyti ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekių.

Atliepia pirkėjų lūkestį

Per sausį nurodant tikslų gamintojo pavadinimą atnaujintos „Well done“ prekės ženklo sūrių pakuotės, o per vasarį tokia informacija atsirado ir ant visiškai naujų „Well done“ gaminių – pomidorų, obuolių, apelsinų ir kitų sulčių pakuočių.

„Išgirdome pirkėjų norą visada žinoti, kas mums gamina privataus prekės ženklo produktus ir ėmėmės veiksmų. Pirkėjai aiškiai matys produkto kilmę: ne tik šalį, bet ir gamintoją, nes būtent tai gali lemti jų apsisprendimą įsigyti norimą prekę. Nors šis procesas užtrunka, mat „Well done“ prekės ženklo prekių turime apie pusę tūkstančio, tačiau atidesni pirkėjai kas mėnesį pastebės vis daugiau asortimente esančių pakuočių, sužymėtų šia svarbia pirkėjams informacija“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Visas pakuotes atnaujins per metus


Pasak I. Trakimaitės-Šeškuvienės, per pirmąjį šių metų pusmetį gamintoją planuojama nurodyti iš viso ant maždaug 200 skirtingų „Well done“ prekės ženklo prekių – dalies žuvies ir jūros gėrybių produktų, įvairių pjaustytų mėsos gaminių, dešrelių ir arbatų, šaldytų picų, riešutų sviesto. Visų – beveik 500 privataus prekės ženklo produktų žymėjimo atnaujinimas, planuojama, užtruks apie metus.

„Turbūt daugiausiai pirkėjų nuogąstavimų kėlė „Vičiūnų“ grupės gaminamų „Well done“ linijos produktų žymėjimas. Dar pernai vasarą nusprendėme nebetęsti bendradarbiavimo su šiuo gamintoju dėl kelių mūsų privataus prekės ženklo produktų gamybos ir davėme pažadą savo pirkėjams kuo aiškiau skelbti, kas yra produkto gamintojas, nurodant pavadinimą, ne tik jo kodą, kaip reikalauja įstatymas. Savo žodžio laikomės“, – teigia prekybos tinklo atstovė.

Įprastai ant privačių prekės ženklų produkcijos pakuočių yra nurodomas tik gamintojo kodas, dažnu atveju pirkėjams tenka ieškoti papildomos informacijos, kad sužinotų produkto kilmę. Savanoriškai žymėdamas gamintoją pavadinimu, prekybos tinklas „Maxima“ leis pirkėjams lengviau ir aiškiau atpažinti bei pasirinkti konkrečius „Well done“ prekės gamintojus, kurių geografija itin plati – nuo Baltijos šalių iki Ispanijos ir Italijos.

Privatų prekės ženklą „Well done“ „Maxima“ pristatė praėjusiais metais. Tai yra vienas didžiausių privačių prekės ženklų Baltijos šalyse, apimantis itin platų kasdienių maisto prekių asortimentą – tai rūkytos bei sūdytos žuvies, šviežios ir perdirbtos mėsos produktai, pienas ir jo gaminiai, kiaušiniai, taip pat švieži vaisiai ir daržovės, bakalėja, įvairūs šaldyti produktai. O šiemet pirkėjai galės rinktis iš dar platesnio, mažą kainą ir kokybę užtikrinančio „Well done“ asortimento, kuris pasipildys 200 naujų prekių.

Naujienos

Verslas9 val prieš

Tvarią gamybą skatins naujos finansavimo galimybės atsinaujinantiems energijos ištekliams ir pramonės dekarbonizacijai

Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Verslas1 d. prieš

Lietuvos oro uostai 10 metų kartu: įspūdingiausi dešimtmečio plėtros projektai

Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...

Startuoliai1 d. prieš

TOP 7 didžiausios Lietuvos startuolių pritrauktos investicijos šiemet

Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...

Verslas1 d. prieš

Inovacijų agentūra prisidės prie personalizuotos medicinos sektoriaus vystymo Europoje

Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...

Dirbtinis intelektas2 d. prieš

„Telia“ – tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „Microsoft 365 Copilot“: pirminį susižavėjimą DI asistentu keitė praktiškos išvados

Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |