Sekite naujienas

Startuoliai

Lietuvių startuolio pasiūlymas – iki 20 ct/l pigesni degalai ir unikali automobilių dalijimosi platforma

Paskelbta

-

2023 m. pabaigoje Lietuvoje buvo registruota kone tiek automobilių, kiek šalyje yra gyventojų – daugiau nei 2,2 mln. „Regitros” duomenimis, vien pirmą kartą Lietuvoje registruotų M1 klasės naudotų lengvųjų automobilių skaičius gegužę viršijo 15 tūkst. Dažnai pasitaiko atvejų, kai transporto priemonė didžiąją laiko dalį stovi nenaudojama, mat jos šeimininkai į gatvę išrieda vo kartą per savaitę ar rečiau. Lietuvių įkurtas startuolis „Woop Drive” pristato naujoves – jau rugpjūčio mėn. viduryje automobilio savininkas galės patogiai ir paprastai savo nenaudojamą transporto priemonę įdarbinti dalijimosi platformoje, o nuo šiandien – norintys sutaupyti turės galimybę piltis degalų iki 20 ct/l pigiau.

Startuolio komanda skaičiuoja, kad iš vienos transporto priemonės dalinimosi platformoje jos savininkas per mėnesį galės uždirbti maždaug nuo 400 iki 3 500 eurų ir daugiau. O tie, kurie kas mėnesį nuvažiuoja 1 000 km, per metus sutaupys 216 eurų ir daugiau.

Tikimasi, kad veiklą pradedančio startuolio veiklos geografija bus kur kas platesnė nei Lietuva. Šių metų rudenį komanda planuoja plėtrą į kaimynines šalis.

„Woop Drive” sieks suburti vairuotojus, norinčius ne tik sutaupyti, uždirbti, bet ir populiarinti automobilių dalijimosi idėją. Dėl to klientams jau rugpjūčio mėn. viduryje siūlysime įdarbinti savo nenaudojamą transporto priemonę platformoje. Na, o nuo šiandien mūsų kortelę turintys vairuotojai gali gauti dideles nuolaidas kurui bei mėgautis ypatingais partnerių pasiūlymais,” – teigia startuolio įkūrėjas verslininkas Ričardas Šukys.

Išskirtinė nuolaidų kortelė

Anot R. Šukio, vairuotojai, turintys „Woop Drive” kortelę, Lietuvoje jau gali piltis degalų iki 20 ct/l pigiau daugiau kaip 250 degalinėse, o Europoje – daugiau kaip 30 000 degalinių. Kortelės turėtojai gali naudotis ir partnerių pasiūlymais. Pavyzdžiui, 30 proc. nuolaida automobilio važiuoklės eksploatacinėms dalims, alyvai, filtrams.

Nauji startuolio klientai turi galimybę 14 dienų nemokamai išbandyti „Woop Drive” kortelę, o vėliau rinktis jiems palankų planą – mėnesinį, metinį ar vienkartinį.

Kaip rodo įmonės vidiniai duomenys, vairuotojai, kurie 3 mėn. naudojosi „Woop Drive” kortele, pildami degalus sutaupė nuo 30 iki 150 eurų, lyginant, jei būtų pirkę degalus be nuolaidos.

Užtikrins saugumą bei leis matyti visą informaciją

„Klientams, norintiems mūsų platformoje įdarbinti savo nenaudojamus automobilius nuo rugpjūčio mėn. vidurio, bus suteiktos galimybės nuotoliu valdyti durų atrakinimą ir (ar) užrakinimą, prireikus – blokuoti automobilio variklį. Bus galima matyti visą informaciją apie automobilio naudojimą nuomos laikotarpiu. Pavyzdžiui, stebėti nuvažiuotą atstumą, vairuotojo vairavimo stilių ar automobilio buvimo vietą tam tikru metu. Mes užtikrinsime, jog nuomininkai tinkamai ir saugiai naudotųsi automobiliu”, – sako R. Šukys.

Jis priduria, kad startuoliui svarbu, jog automobilį besinuomojantis asmuo būtų patikimas – turėtų ne tik galiojantį vairuotojo pažymėjimą ar pakankamą vairavimo patirtį, bet ir anksčiau nebūtų padaręs sunkių eismo įvykių. Dėl to „Woop Drive” su partneriais išsamiai patikrins klientų pateikiamą informaciją. Nusprendę dalintis savo transporto priemone, galės būti tikri, kad nepatikimi vairuotojai nesės prie jūsų automobilio vairo.

Startuolio komandoje – savo srities profesionalai

Startuolio įkūrėjui Ričardui Šukiui nesvetimas dalinimosi verslas, mat 2020-aisiais pradėjo veikti jo įkurta paspirtukų dalinimosi platforma „Scoot911″. Šios mobilumo platformos naudotojai per programėlę galėjo išsinuomoti ir keliauti paspirtukais už nustatytą mokestį Vilniuje, Šiauliuose, Nidoje, Marijampolėje. Bendrovė veiklą vykdė ir Latvijoje, Lenkijoje. R. Šukys pirmasis regione pasiūlė būtent nuomai sukurtas „Ninebot Max” dvirates transporto priemones.

Prie „Woop Drive” komandos prisijungė Lietuvoje „Youtube” platformoje žiūrimiausios verslo laidos „Proto Industrija” įkūrėjas verslininkas Erikas Viršilas.

„Lietuviai dažnai juokaudami save mėgsta vadinti „automobilistų tauta” ir ne veltui. Yra atliktas ne vienas tyrimas, atskleidžiantis, kad lietuviai, lyginant su kitų Baltijos šalių gyventojais, labiausiai rūpinasi savo automobiliais, o, pagal „Eurostato” svetainėje iki 2021 metų skelbtą statistiką, Lietuvoje buvo kone dvigubai daugiau registruotų transporto priemonių nei Latvijoje ar Estijoje. Tad viliamės, jog lietuvių meilė automobiliams ir noras papildomai užsidirbti, sutaupyti bei prisidėti prie tvarumo labai aiškiai parodys ir tokio naujo produkto rinkoje poreikį”, – mintimis dalijasi E. Viršilas.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai3 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |