Paskelbta
2 metai prieš-
By
Raminta V.
Neseniai įsikūrusios kampanijos LAVA SALES tikslas – pritraukti naujų klientų šaltų skambučių pagalba ir taip padėti verslui augti. Telemarketingo paslaugas siūlančios įmonės vadovas akcentuoja, kad būtent atviras bendravimas su klientu yra geriausia komunikacijos pradžia. Apie verslo pradžią, iššūkius ir patarimus kalbamės su įmonės vadovu Pauliumi Gumbelevičiumi.
Papasakokite, nuo ko prasidėjo Jūsų verslo kelionė? Kas paskatino imtis šios verslo idėjos?
Verslą norėjau vykdyti jau ilgą laiką, tačiau turbūt kaip ir daugelis, ilgai atidėliojau šį žingsnį. Pirmą verslą pradėjau kai man buvo 27 m. Tai buvo socialinių tinklų reklamos agentūra „Read“. Iš pradžių viskas sekėsi neblogai, tačiau vėliau tapo sunku rasti naujų klientų. Pamenu, kad tuo metu gyvenau iš santaupų ir investavau paskutinius 200 eurų į reklamą, kuri nedavė norimų rezultatų. Todėl teko kažko griebtis. Pradėjau skambinti įmonėms ir siūlyti savo paslaugas. Iš pradžių tai daryti buvo sunku, tačiau vėliau supratau, kad tai yra visiškai pamirštas komunikacijos būdas. Šiandien pardavimų ir rinkodaros pasaulis daugiausiai kalba apie skaitmenines technologijas ir automatizaciją, tačiau būtent skambutis gali duoti daugiausiai grįžtamojo ryšio iš kliento. Būtent taip, iš nesėkmės, atsirado LAVA.
Šis pavadinimas „gimė“ gana paprastai – užsirašiau 10 galimų pavadinimų ir nuėjau miegoti. Pagalvojau, kad tas, kurį prisiminsiu pirmiausia, bus geriausiai įsimenamas. Taip atsirado LAVA. Kadangi mes dirbame tik verslas – verslui sektoriuje, todėl tikrai ne visiems verslams tinka šis kanalas. Paprastai verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori padidinti savo pardavimus, auginti įmonę. Mes visada atvirai komunikuojame su klientu ir mums svarbu suvaldyti kliento lūkesčius. Jeigu matome, kad rezultatas bus ne toks, kokio jie tikisi, apie tai informuojame iš karto. Mes daug investuojame į pasiruošimą, nes nuo to priklauso kampanijos sėkmė. Labai svarbu tinkamai atsirinkti potencialius klientus, kuriems skambinsime. Tai negali būti labai didelės įmonės, nes dažniausiai jos turi savo pirkimų politiką, kurios nepakeisime. Taip pat svarbu tinkamai pasiruošti pokalbio planą. Pradėdami dirbti, klientui duodame prisijungimus prie duomenų bazės, kurioje jis, realiu laiku, gali stebėti kampanijos eigą. Taip užtikriname visišką veiklos skaidrumą.
Kiek laiko veikia šis verslas ir kokie komandos veikimo tikslai?
Esame rinkos naujokai ir dar tik „apšilome kojas“. Mūsų tikslas – tapti geriausiais tokios paslaugos teikėjais rinkoje, nes matome, kad klientams jau dabar sukuriame labai daug vertės. Taip pat greitu metu galvojame savo veiklą plėsti į užsienio rinką – parduoti Lietuvos įmonių produkciją Skandinavijoje ir Baltijos šalyse. Norime ir toliau padėti verslams augti, nes jau dabar matome keletą sėkmės istorijų.
Tai mano antroji įmonė. Esu savamokslis ir verslą mokausi kurti iš savo klaidų, knygų, mane supančių žmonių. Tai yra dalykas, kuris man nepaprastai įdomus ir kiekviena diena atneša naujų iššūkių. Verslą pradėjome nuo nulio. Neturėjome jokių investicijų, neturime ofiso. Visi mūsų darbuotojai dirba iš namų ir tai mums suteikia galimybę klientams pasiūlyti geresnę kainą. Kalbant apie iššūkius, turbūt sunkiausias iš jų – nuolat rasti naujų klientų.

LAVA SALES kompanijos vadovas Paulius Gumbelevičius
Kada verslininkams reikalingos Jūsų paslaugos? Kuo išskirtinės Jūsų teikiamos paslaugos?
Verslininkai į mus kreipiasi tada, kai nori didinti pardavimus. Mūsų darbas paprastai baigiasi tada, kai suplanuojame susitikimą. Mes nesame ir niekada nebūsime kliento prekės ar paslaugos ekspertai, todėl pačiam klientui reikia atvykti į susitikimą ir papasakoti kainą, terminus ir kitas sąlygas. Nors rinkoje dar esame neseniai, tačiau jau dabar turime supratimą kas gali veikti, o kas ne. Visada esame atviri su klientais ir jeigu matome, kad rezultatas bus prastas, apie tai iš anksto informuojame.
Kuo jūs didžiuojatės, įkūręs šią įmonę?
Labiausiai didžiuojuosi mūsų komanda, be kurios dabar nieko nebūtų. Man, kaip vadovui, labai smagu matyti, kad mūsų komanda auga kartu. Smagu matyti žmones, kurie nebijo iššūkių, o eina juos pasitikti kartu su tavimi. LAVA SALES komanda yra ta komanda, su kuria niekas nebaisu. Komandoje dirbantys jauni žmonės turi galimybę atrasti save, dalyvauti mokymuose. Stengiamės užtikrinti pozityvią atmosferą, kurioje malonu dirbti kiekvienam.
Pirmiausia – nelaukti per ilgai ir pradėti anksčiau, nei esi pasiruošęs. Antra, būti tokiu vadovu, kuriam pats norėtum dirbti. Trečia, niekada nepasiduoti. Be to, svarbu būti smalsiam, nepasiduoti, sukaukus pirmųjų iššūkių. Gali būti tikrai labai sunku, bet tos nesėkmės yra labai geros gyvenimo pamokos.
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis
Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”
NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?
„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje
Naujausios baldų tendencijos: ką verta įsigyti?
3 geriausi telefonai iki 250 EUR
Kaip veikia E100?
NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”

Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...