Paskelbta
2 metai prieš-
Domantui Dulkei dabar pats darbymetis. Pirkitpadangas.lt vadovas neslepia, kad jo verslas – labai sezoninis, o artėjant šaltajam metų sezonui ateina pats pikas. Kaip vyras įkūrė savo verslą, kokie iššūkiai jo laukė ir ką galėtų patarti jauniems verslininkams – interviu su Domantu Dulke.
– Kaip ir kada įkūrėte savo įmonę? Kokių iššūkių buvo?
– Įkūriau 2009 metais, tai įmonei jau 14 metų. Žinot, kiekvienas lietuvis turbūt dirba pradžioje kažkam, paskui nori dirbt sau, visi nori būti direktoriais. Tai kai daug išmoksti, turi, pavadinkim, tą pakankamą žinių bagažą, tai po truputį pradedi daryti. Tai taip buvo ir man. Susibūrė komanda, pabandėm ir kol kas, atrodo, visai neblogai sekasi.
O iššūkiai tai čia žinot, tarkim, kovidas gal kitiem buvo iššūkis. Mums kaip tik gal buvo geriau, nes mes vykdome labiau internetinę prekybą. Aišku, yra ta fizinė parduotuvė Vilniuje, bet parduodame 30 % viso metinio kiekio, 70 % vis tiek išvažiuoja į Lietuvą, tai mums kovido laikotarpis kaip tik nebuvo iššūkis. Buvo net pakilimas, nes visos parduotuvės uždarytos, tai internetinė prekyba augo, viskas gerai buvo.
Asmeninio archyvo foto.
O kitas dalykas, kai čia prasidėjo tie visi karai, tai, atrodo, žmonės tų pinigų turi, viskas ten su jais tvarkoj, bet kažkodėl, nors gal net ir ne karas daro įtaką, esmė tame, kad jie randa pinigų geriems automobiliams, brangioms atostogoms, viskam, bet va padangoms kažkaip ne. Lietuviams atrodo, kad arba išvis jų nereikia, arba važinės kol suvažinės arba reikia pirkti pigiausias. Kažkaip toje kišenėje ar piniginėje tų pinigėlių neatsiranda. Nors realiai reikėtų suvokti, kad būtent tos 4 padangos realiai ir yra visas saugumas, kas mus gelbės ir apsaugos nenumatytose, ekstremaliose situacijose.
Kas dar sunku? Žinot, aišku yra ta konkurencija, bet dirbi, stengiesi, kaip sako, kas dirba, tas uždirba, tik reikia viskam laiko.
– Padangų pardavėjai dažnai skelbiasi internete, stovi turguje ir panašiai. Kaip kilo mintis įkurti įmonę, fizinę parduotuvę?
– Su padangomis aš dirbau visą laiką įmonėse, pradžioje mažmeninė padangų prekyba, parduotuvėje, ne turguose. Paskui dirbau ir didmenoje, tą virtuvę mačiau iš abiejų pusių. Tai paprasčiausias kelias buvo daryti tai, ką geriausiai išmanai. Ir aš gal būčiau dirbęs turguje, bet kai nemačiau tos virtuvės, tai ir nekilo tokia mintis. Ir šiaip, ten toks biznis, kur verda juodi pinigai ir neaišku kiek ten tu bizniausi.
– Kaip atsirenkate prekinius ženklus, ar turit kažkokius partnerius, su kuriais esat susitarę ir tiesiog jų produkciją parduodate, ar vis ieškote prekinių ženklų? Kokie kainų rėžiai pas jus parduotuvėse?
– Mes dirbame su visais, kad patenkintume žmonių poreikį, to kiekvieno lietuvio, ir kuris taupo ar nenori daug mokėti. Tai ta skalė yra nuo pačių pigiausių iki pačių brangiausių. Pasiūloje yra šiai dienai apie 40000 pozicijų, skirtingų išmatavimų, gamintojų yra apie 120 ir net daugiau turbūt.
Dirbam tiek su Lietuvos didmenininkais, Baltijos šalių didmenininkais, Europos ir taip toliau. Aišku, su ta pačia Kinija.
Nėra, kad mes ant kažkokio brando pozicionuotume. Mes tiesiog norim, kad kiekvienas klientas,
įsijungęs svetainę, rastų, kas jam reikalinga, aktualu. Kai kurie pagal raštus žiūri, kai kurie pagal kainą, kitas pagal brandus, kiekvienas žmogus pagal save renkasi, tai, kad patenkinti poreikį, tai stengiamės pasiūlyti visko.
Asmeninio archyvo foto.
– Ar jūsų verslas yra banguojantis, ar tolygus? Ar jaučiasi sezoniškumas?
– Visiškai banguojantis. Garantuoju 100 %, nei vienas padangistas nepasakys, kad mes dirbame stabiliai. Visi padangų pardavėjai gyvena nuo sezono iki sezono. Tai reiškia, kad nuo pavasario iki žiemos, nuo žiemos iki pavasario. Ir, aišku, faktas, kad žiemos sezonas sudaro visą liūto dalį.
Matosi sujudimas, užtenka tik orų pokyčių, žmonės iš karto į tai reaguoja. Tai tas žiemos sezonas realiai ir maitina visus padangų pardavėjus. Aišku, kažkas apsiperka ir pavasarį, šiltajam sezonui, tačiau vasaros metu daugiau atostogaujam.
– Ar šiame sektoriuje jaučiasi didelė konkurencija? Ar yra vietos ir naujiems, pavyzdžiui, jauniems verslininkams?
– Nuskambės gal įdomiai, bet realiai, aš pats į tą biznį nelįsčiau, jeigu reikėtų viską nuo nulio pradėti. Net jei tu esi žalias, nieko nežinai, čia proto didelio nereikia. Kaip ir sakot, gali kiekvienas padangomis prekiauti kad ir turguje. Aš pats nedaryčiau tokio verslo. Konkurencija yra tikrai didelė ir iš visų pusių, nes nėra čia kažkoks unikumas ta prekė, kažkokia deficitinė. Tai tiesiog yra įdirbis, realiai tu turi susikurt savo klientų ratą ir metai iš metų auginti tai, o kaip ten sekasi auginti, tai čia, aišku, nepabandęs nesužinosi. Bet kol kas, kas liečia konkurenciją, tai faktas – yra ir internetinės parduotuvės, ir tie patys didmenininkai, mažmenos, autoservisai, automobilių pardavėjai, padangomis prekiauja visi, kas netingi. Pagrindinis dalykas konkurencija, kai yra didelė konkurencija, tai nėra uždarbio.
Asmeninio archyvo foto.
– Nors jūs sakote, kad į tokį verslą nuo nulio neitumėte, bet noriu paklausti, kokie būtų patarimai jauniems verslininkams, jeigu vis dėlto norėtų nerti kažkas į šitą verslą? Ką jiems reikėtų žinoti?
– Nesitikėti iš karto uždirbti. Investuoti, kas liečia internetinę prekybą, kad tu būtum matomas paieškos sistemose, tai yra ir reklamos, ir visa kita. Jeigu žmogus tikėsis, kad čia kažkas bus labai greitai ir gerai, taip nebus. Tai dar reikės kantrybės, pinigų, na ir noro, svarbiausia reikia norėti ir daryti, nes nieko nedarant ir tikintis turbūt dar niekas šiais laikais nepasidarė ir nepasidarys.
Išsirinkite žiemines padangas dabar! https://www.pirkitpadangas.lt/lengvuju-automobiliu-padangos/ziemines-padangos
Soc. tinkluose išgarsėjusi Mokytoja Veronika: „Mokytojo darbas – tai ne tik profesija, bet ir gyvenimo būdas“
Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis
Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”
NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?
„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje
Naujausios baldų tendencijos: ką verta įsigyti?
3 geriausi telefonai iki 250 EUR
Kaip veikia E100?
NT agentūrą Ispanijoje įkūrusi lietuvė: „Svajokite, planuokite, veikite ir jums pavyks. Po saule vietos yra visiems”
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...