Paskelbta
14 val prieš-
By
LukasPatogumas darbo vietoje dažnai lieka antraeiliu dalyku, tačiau įmonės „BiuroVizija“ įkūrėjai Lukas ir Gustas nusprendė, kad laikas tai pakeisti. Jie dalijasi savo istorija apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kuo jų produktai išsiskiria rinkoje.
Idėja gimė iš asmeninės patirties
„Visos šios idėjos pradžia slypi mūsų pačių patirtimi dirbant IT sektoriuje. Kasdien sėdėdavome ant ne itin patogių darbo kėdžių po 8 ir daugiau valandų, ir tai tikrai kėlė diskomfortą. Atsirado idėja – kodėl gi nepabandžius pasiūlyti darbo baldų, kurie būtų ne tik ergonomiški, bet ir kokybiški?“ – pasakoja Lukas. Tuo metu, po šio įžvalgaus įvykio, jie su Gustu pradėjo tyrinėti rinką ir greitai suprato, kad Lietuvoje nėra daug pasirinkimo šioje nišoje.
„Pamatėme spragą ir nusprendėme ją užpildyti, pradėję nuo kėdžių. Vėliau mūsų asortimentą papildė ir ergonominiai stalai, stalai su reguliuojamu aukščiu bei kiti biuro elementai. Mūsų tikslas buvo sukurti baldus, kurie ne tik atitiktų darbo erdvės funkcijas, bet ir pagerintų žmonių sveikatą bei komfortą,“ – pasakoja Gustas.
Iššūkiai – mokymasis veikti
Kaip ir daugeliui pradedančių verslininkų, pirmieji žingsniai buvo kupini nežinomybės. „Pradžioje mes tikrai nežinojome, nuo ko pradėti. Jautėmės tarsi pasiklydę. Tačiau vėliau supratome, kad svarbiausia – veikti. Jei galvosi per ilgai, rizikuoji nieko nepadaryti,“ – sako Lukas. Iššūkių buvo daug, tačiau su laiku jie išmoko ne tik spręsti problemas, bet ir pasitelkti kūrybiškumą.
Viena iš didžiausių kliūčių buvo klientų pasitikėjimo užsitikrinimas. „Prekybos pradžioje buvo sunku įtikinti žmones, kad ergonomiški baldai tikrai gali pakeisti jų darbo dieną. Kai kurie žmonės galvoja, kad „kėdė yra kėdė“, tačiau mes norėjome parodyti, kad tinkami baldai gali žymiai pagerinti produktyvumą ir sveikatą,“ – pasakoja Gustas.
Sprendimas atnešti pokytį buvo paprastas, tačiau novatoriškas – pasiūlė 100 dienų pinigų grąžinimo garantiją. „Norėjome, kad kiekvienas klientas galėtų ramiai išbandyti mūsų baldus be jokios rizikos. Jei jie nepritaiko baldų savo darbo vietai, juos grąžinsime be jokių klausimų,“ – paaiškina Lukas.
Verslo vertybės – nuo ergonomikos iki pasitikėjimo
„Patys naudojame savo produktus, todėl žinome, ką galime patobulinti. Jei kokybiškai kėdė ir stalas nepadeda mūsų darbuotojams jaustis komfortiškai, tai neturės jokios vertės ir klientams,“ – pabrėžia Gustas. Tad „BiuroVizija“ žada ne tik kokybiškus baldus, bet ir nuolatinį tobulėjimą bei dėmesį detalėms.
Įmonės unikalūs pasiūlymai apima:
Produkcija, kuri kalba pati už save
„Ergonomika yra pagrindinė mūsų produktų ypatybė. Baldai turi būti pritaikyti pagal individualius poreikius. Kiekvienas žmogus turi galimybę susiderinti kėdės aukštį, stalo aukštį, jų pasvirimo kampą pagal savo ūgį ir kūno struktūrą,“ – pasakoja Lukas. Tai leidžia pasiekti optimalų komfortą ir sveikatą ilgą darbo laiką.
Kitas svarbus aspektas – aukštos kokybės medžiagos. „Mes naudojame tik tvirtus, kvėpuojančius audinius ir ilgaamžius rėmus, todėl mūsų baldai tarnauja ilgai. Tai ne tik komfortas, bet ir investicija į sveikatą,“ – teigia Gustas. Kiekvienas produktas atitinka kokybės ir saugumo standartus, tokius kaip EN1335 ar BIFMA, todėl klientai gali būti ramūs dėl patikimumo ir ilgaamžiškumo.
„BiuroVizija“ savo darbais siekia ne tik kurti estetiškas, bet ir funkcionalias darbo erdves. Jų misija – suteikti kiekvienam darbuotojui galimybę dirbti komfortiškai ir sveikai.
Daugiau informacijos: https://biurovizija.lt
Patogumas darbo vietoje dažnai lieka antraeiliu dalyku, tačiau įmonės „BiuroVizija“ įkūrėjai Lukas ir Gustas nusprendė, kad laikas tai pakeisti. Jie...
Gintarė Verbickaitė, „Unicorns Lithuania“ vadovė Šiandien, kai Europa ieško būdų stiprinti savo konkurencingumą pasauliniame kontekste, mūsų šalis turi potencialo tapti...
2025-aisiais daugelis mūsų ieškos būdų, kaip padaryti namus jaukesnius, ir ypatingą dėmesį skirs gerai psichologinei savijautai. Tai turės įtakos ir...
„Audi“ automobilių importuotoja Lietuvoje ir Latvijoje bei „Volkswagen“ importuotoja Baltijos šalyse bendrovė „Moller Baltic Import“ 2024 m. klientams pristatė beveik...
Nekilnojamojo turto plėtros ir projektų valdymo bendrovė „EIKA Development“ 2024-aisiais metais organizavo konkursą dviejų pastatų Vilniaus Gedimino prospekte konversijų projektams....
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras...
Paauglystėje jaunuoliai ne tik tyrinėja save, bet ir juos supantį pasaulį bei jo ribas. Kartais šis tyrinėjimas gali virsti rizika...
Greitas tempas, vartotojiška kultūra ir dėmesio nekoncentravimas – visos šios XXI amžiaus savybės gali būti priskiriamos prie priežasčių, kodėl šiandien...
Šį rytą Lietuvos vairuotojus nustebinęs plikledis dar kartą priminė, kad žiemos sąlygos reikalauja ypatingo dėmesio ir pasiruošimo. Situacijos, kai kelias...
Nors ši žiema šykšti sniego ir stipriais šaltukais negąsdina, šaltasis metų laikas vis tiek yra metas, kai augintinių šeimininkai susiduria...