Sekite naujienas

Auto

Nepaisant sudėtingo laikmečio, „carVertical“ pardavimo pajamos pernai augo 30 procentų

Paskelbta

-

Aukšta infliacija, kylančios palūkanos ir karas Ukrainoje 2022 m. tapo nemenku iššūkiu daugumai Lietuvos įmonių. Visgi transporto priemonių istorijos ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ šių įvykių kontekste sugebėjo išauginti pardavimo pajamas 30 proc. – nuo 17,7 mln. eurų 2021-aisiais iki 23,3 mln. eurų 2022-aisiais.

„Per savo gyvavimo metus iš vietinio verslo tapome skaitmeninio eksporto įmone – šiuo metu mūsų pajamos Lietuvoje sudaro vos 5 proc. visos įmonės apyvartos“, – sako „carVertical“ vadovas Rokas Medonis.

 

Naudotų automobilių rinkos iššūkiai ir posūkis į B2B sektorių

2022-ieji buvo permainingi ir didelės dalies įmonių augimas sulėtėjo. Lietuvos naudotų automobilių rinka po truputį rodo atsigavimo ženklus – per pirmąjį 2023 m. ketvirtį pardavimai augo 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Kadangi automobilių paklausa išlieka didelė, kainų mažėjimo artimiausiu metu tikėtis neverta.

„2022 m. paaugome beveik trečdaliu, nors galėjome augti ir dar daugiau. Visgi globalūs įvykiai, tokie kaip karas Ukrainoje, padarė didelę įtaką naudotų automobilių rinkai, ypatingai Europoje. Nors naudotų transporto priemonių pasiūla vis dar ganėtinai žema, situacija metų pabaigoje turėtų po truputį normalizuotis“, – pasakoja R. Medonis.

Nuo pat veiklos pradžios „carVertical“ buvo žinoma kaip B2C įmonė. Pastaraisiais metais tai ėmė keistis – įmonė išplėtė savo veiklą ir B2B segmente. 2022 m. įmonės B2B pardavimai paaugo 79 proc., kas rodo didelį potencialą ateityje.

Nauji duomenų šaltiniai ir nauja ataskaita dar labiau pagerins paslaugų kokybę

„carVertical“ transporto priemonių patikros platformos kokybė labiausiai priklauso nuo automobilių duomenų pasiekiamumo. 2022 m. įmonė prisitraukė naujų svarbių duomenų šaltinių – jų bendras sąrašas šiuo metu jau viršija tūkstantį. Šie duomenys atkeliauja iš draudimo bendrovių, nacionalinių registrų, teisėsaugos agentūrų ir kitų viešų bei privačių institucijų.

Praėjusiais metais „carVertical“ pradėjo veiklą keliose naujose rinkose, ėmė teikti motociklų istorijos patikros paslaugas ir ėmėsi naujų funkcijų kūrimo.

Didžiausia įmonės naujiena – iš pagrindų atnaujinta transporto priemonių istorijos ataskaita, kurios naujas dizainas ir struktūra leis vartotojams geriau suprasti pateiktą informaciją. Kartu su nauja vizualine produkto puse, buvo įdiegtos ir naujos funkcijos, kurios suteiks naudingų žinių tiek naudotų automobilių pirkėjams, tiek pardavėjams.

Siekia tapti ekosistema

Sėkmingų „carVertical“ finansinių metų ir ambicingų ateities planų dėka, įmonės komanda smarkiai išaugo. 2021 m. įmonėje dirbo 36 darbuotojai, 2022 m. – 76, o šiuo metu darbuotojų skaičius jau viršija 100 žmonių.

„Mes jau nesame 30 žmonių startuolis. Nuolat tobuliname globalius automobilių duomenų standartus ir laikome save rinkos vizionieriais. Su kiekvienu ketvirčiu tampame vis solidesne organizacija“, – sako R. Medonis.

Nors verslo sektorių lydintys iššūkiai tęsis ir šiais metais, „carVertical“ vadovas nusiteikęs optimistiškai. Sprendžiant iš pirmojo 2023 m. ketvirčio, įmonė turėtų iki metų galo pasiekti ne mažesnę nei 30 mln. eurų apyvartą.

„Per praėjusius metus daug sužinojome apie savo klientus, jų poreikius, įpročius ir abejones. Tai padėjo mums tobulinti savo veiklos kryptį ir suteikė verslui ilgalaikę viziją. Norime tapti ekosistema, kuri apima daug daugiau nei automobilio istorijos patikra“, – planais dalinasi R. Medonis.

Naujienos

Verslas11 val prieš

Tvarią gamybą skatins naujos finansavimo galimybės atsinaujinantiems energijos ištekliams ir pramonės dekarbonizacijai

Inovacijų agentūros renginyje pristatytos finansavimo priemonės, kurios padės įmonėms pereiti prie tvaresnės gamybos bei taupyti energiją. Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Verslas1 d. prieš

Lietuvos oro uostai 10 metų kartu: įspūdingiausi dešimtmečio plėtros projektai

Prieš dešimtmetį įvykęs Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimas buvo tarsi Lietuvos aviacijos pakilimas naujam skrydžiui. Dešimtmetį skaičiuojanti Lietuvos...

Startuoliai1 d. prieš

TOP 7 didžiausios Lietuvos startuolių pritrauktos investicijos šiemet

Lietuvos startuoliai per pirmąjį šių metų pusmetį jau pritraukė 32 mln. eurų investicijų – vidutinė vienos investicijos suma siekia 1,87...

Verslas1 d. prieš

Inovacijų agentūra prisidės prie personalizuotos medicinos sektoriaus vystymo Europoje

Inovacijų agentūra kartu su 24 partneriais dešimtyje šalių skatins personalizuotos medicinos sektoriaus Europoje vystymąsi. Dalyvaudama PRECISEU (angl. Personalised Medicine Empowerment...

Dirbtinis intelektas2 d. prieš

„Telia“ – tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „Microsoft 365 Copilot“: pirminį susižavėjimą DI asistentu keitė praktiškos išvados

Daugeliui organizacijų dar tik domintis „Microsoft“ dirbtinio intelekto (DI) įrankiais, „Telia“ jau spėjo juos pritaikyti savo veikloje ir įvertinti jų...

Verslo Vikingai

Technologijos3 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai4 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas4 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai5 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |