Paskelbta
4 metai prieš-
Apklausa rodo, kad apie 40 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” prekės ženklo keitimą.
VAŠINGTONAS, lapkričio 2 d. – Apie 40 % amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” pervadinimą į „Meta” ir tik 25 % pritaria naujam bendrovės pavadinimui, rodo „Morning Consult” apklausa.
Apklausos duomenimis, 68 proc. amerikiečių teigė, kad jiems neįdomu naudotis virtualios ir papildytosios realybės projektu „Meta”. Metais daugiausia domisi vyrai ir jaunimas, taip pat miesto gyventojai.
Be to, maždaug pusė apklaustųjų (51 proc.) mano, kad „Facebook” pervadinimas yra bendrovės vadovybės bandymas apsisaugoti nuo neigiamų žiniasklaidos pranešimų.
Apklausa taip pat parodė, kad 54 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Meta” generalinį direktorių Marką Zuckerbergą ir tik 22 proc. jį palaiko.
Apklausa buvo atlikta 2021 m. spalio 29 d.-lapkričio 1 d., joje dalyvavo 2 200 suaugusių amerikiečių. Statistinė paklaida yra maždaug du procentiniai punktai.
Spalio 28 d. „Facebook” paskelbė apie savo pervadinimą į „Meta”. Jos kūrėjas Markas Zuckerbergas teigė, kad naujasis prekės ženklas orientuotas į metavisatą, kurioje žmonės atsisako ekranų ir patiria buvimo virtualioje realybėje poveikį. Šiame etape programėlių (įskaitant „Facebook”, „Instagram”, „WhatsApp” ir kt.) pavadinimai nebus keičiami.
Šis prekės ženklo keitimas pradėtas kilus skandalams, kai žiniasklaida atskleidė neetišką bendrovės veiklą, įskaitant naudotojų saugumo nepaisymą, sąmoningą manipuliavimą turiniu siekiant padidinti pelną ir neapykantą kurstančio turinio platinimą.
Be to, bendrovė susidūrė su daugelio šalių, įskaitant Rusiją, kurioje „Facebook” buvo apkaltinta, kad per neseniai vykusius Dūmos rinkimus savo ištekliais platino politinę reklamą, vyriausybinių agentūrų skundais ir represijomis.
Naujienų ekspertai mano, kad pervadinimas reiškia bendrovės bandymą išvengti atsakomybės už praeities klaidas, tačiau vargu ar padės jai susigrąžinti ankstesnį įvaizdį ir naudotojų pasitikėjimą.
Kur nukeliauja jūsų grąžintos prekės? Rezultatai, kurie jus nustebins
„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau
JAV prezidento rinkimų rezultatas: bitkoino kaina pasiekė rekordines aukštumas
Pokyčiai „Instagram“: nuo šiol tik populiarūs vaizdo įrašai pasižymės aukštesne vaizdo kokybe
Griežtesni saugumo reikalavimai „Instagram“: tėvai matys, kas bando susisiekti su jų vaiku
„Facebook“ įkūrėjas išmaniuosius akinius nori „uždėti“ milijonams žmonių: kiek realaus pagrindo turi jo vizija?
Tyrimas: dauguma lietuvių ištikimi vienam socialiniam tinklui, o trečdalis susivilioja matomomis reklamomis
Dirbtinis intelektas, nuo kurio nepasislėpsime: į „Facebook“ ir „Instagram“ atkeliauja neišjungiamas „Meta AI“ asistentas
Atskleista masiškiausios sukčiavimo atakos Baltijos šalyse maskuotės schema, leidusi nusikaltėliams išvengti blokavimo
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...