Sekite naujienas

Pasaulis

JAV sureagavo į „Facebook” prekės ženklo keitimą

Paskelbta

-

Apklausa rodo, kad apie 40 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” prekės ženklo keitimą.

Reklama

VAŠINGTONAS, lapkričio 2 d. – Apie 40 % amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” pervadinimą į „Meta” ir tik 25 % pritaria naujam bendrovės pavadinimui, rodo „Morning Consult” apklausa.

Apklausos duomenimis, 68 proc. amerikiečių teigė, kad jiems neįdomu naudotis virtualios ir papildytosios realybės projektu „Meta”. Metais daugiausia domisi vyrai ir jaunimas, taip pat miesto gyventojai.

Be to, maždaug pusė apklaustųjų (51 proc.) mano, kad „Facebook” pervadinimas yra bendrovės vadovybės bandymas apsisaugoti nuo neigiamų žiniasklaidos pranešimų.

Apklausa taip pat parodė, kad 54 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Meta” generalinį direktorių Marką Zuckerbergą ir tik 22 proc. jį palaiko.

Apklausa buvo atlikta 2021 m. spalio 29 d.-lapkričio 1 d., joje dalyvavo 2 200 suaugusių amerikiečių. Statistinė paklaida yra maždaug du procentiniai punktai.
Spalio 28 d. „Facebook” paskelbė apie savo pervadinimą į „Meta”. Jos kūrėjas Markas Zuckerbergas teigė, kad naujasis prekės ženklas orientuotas į metavisatą, kurioje žmonės atsisako ekranų ir patiria buvimo virtualioje realybėje poveikį. Šiame etape programėlių (įskaitant „Facebook”, „Instagram”, „WhatsApp” ir kt.) pavadinimai nebus keičiami.

Šis prekės ženklo keitimas pradėtas kilus skandalams, kai žiniasklaida atskleidė neetišką bendrovės veiklą, įskaitant naudotojų saugumo nepaisymą, sąmoningą manipuliavimą turiniu siekiant padidinti pelną ir neapykantą kurstančio turinio platinimą.

carvertical VIN patikra

Be to, bendrovė susidūrė su daugelio šalių, įskaitant Rusiją, kurioje „Facebook” buvo apkaltinta, kad per neseniai vykusius Dūmos rinkimus savo ištekliais platino politinę reklamą, vyriausybinių agentūrų skundais ir represijomis.

Naujienų ekspertai mano, kad pervadinimas reiškia bendrovės bandymą išvengti atsakomybės už praeities klaidas, tačiau vargu ar padės jai susigrąžinti ankstesnį įvaizdį ir naudotojų pasitikėjimą.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai5 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |