Paskelbta
4 metai prieš-
By
Raminta V.Apklausa rodo, kad apie 40 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” prekės ženklo keitimą.
VAŠINGTONAS, lapkričio 2 d. – Apie 40 % amerikiečių neigiamai vertina „Facebook” pervadinimą į „Meta” ir tik 25 % pritaria naujam bendrovės pavadinimui, rodo „Morning Consult” apklausa.
Apklausos duomenimis, 68 proc. amerikiečių teigė, kad jiems neįdomu naudotis virtualios ir papildytosios realybės projektu „Meta”. Metais daugiausia domisi vyrai ir jaunimas, taip pat miesto gyventojai.
Be to, maždaug pusė apklaustųjų (51 proc.) mano, kad „Facebook” pervadinimas yra bendrovės vadovybės bandymas apsisaugoti nuo neigiamų žiniasklaidos pranešimų.
Apklausa taip pat parodė, kad 54 proc. amerikiečių neigiamai vertina „Meta” generalinį direktorių Marką Zuckerbergą ir tik 22 proc. jį palaiko.
Apklausa buvo atlikta 2021 m. spalio 29 d.-lapkričio 1 d., joje dalyvavo 2 200 suaugusių amerikiečių. Statistinė paklaida yra maždaug du procentiniai punktai.
Spalio 28 d. „Facebook” paskelbė apie savo pervadinimą į „Meta”. Jos kūrėjas Markas Zuckerbergas teigė, kad naujasis prekės ženklas orientuotas į metavisatą, kurioje žmonės atsisako ekranų ir patiria buvimo virtualioje realybėje poveikį. Šiame etape programėlių (įskaitant „Facebook”, „Instagram”, „WhatsApp” ir kt.) pavadinimai nebus keičiami.
Šis prekės ženklo keitimas pradėtas kilus skandalams, kai žiniasklaida atskleidė neetišką bendrovės veiklą, įskaitant naudotojų saugumo nepaisymą, sąmoningą manipuliavimą turiniu siekiant padidinti pelną ir neapykantą kurstančio turinio platinimą.
Be to, bendrovė susidūrė su daugelio šalių, įskaitant Rusiją, kurioje „Facebook” buvo apkaltinta, kad per neseniai vykusius Dūmos rinkimus savo ištekliais platino politinę reklamą, vyriausybinių agentūrų skundais ir represijomis.
Naujienų ekspertai mano, kad pervadinimas reiškia bendrovės bandymą išvengti atsakomybės už praeities klaidas, tačiau vargu ar padės jai susigrąžinti ankstesnį įvaizdį ir naudotojų pasitikėjimą.
Vieninteliai Aukštaitijoje: „FAD“ pelnė „Meta“ partnerystės statusą
„Meta” liepos 2025 m. atnaujinimas: Kaip optimizuoti Instagram ir Facebook įrašus Google paieškai?
Meta „dirbtinio superintelekto“ pastangos primena nesėkmingą „virtualiojo pasaulio“ projektą
„Meta“ gali įsigyti balso DI startuolį „PlayAI“ kartu su pagrindiniais talentais
„Scale AI“ vadovas Alexandr Wang patvirtina perėjimą į „Meta“ pagal 14,3 mlrd. USD susitarimą
„Scale AI“ pristato naują bendrovės plėtros etapą
Kur nukeliauja jūsų grąžintos prekės? Rezultatai, kurie jus nustebins
„Facebook“ naujienų srautas nuvilia? Inovacijų ekspertas atsako, kaip jį vėl prisitaikyti sau
JAV prezidento rinkimų rezultatas: bitkoino kaina pasiekė rekordines aukštumas
Įperkamo elektromobilio vertė Lietuvoje per metus padidėjo beveik 14 procentų – kone septintadaliu. Augantys atlyginimai ir mažėjančios palūkanos šiemet lėmė...
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...